AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike billige uggs? Fikk kjøpt et år tidligere på H&M, men kan ikke finne der nå. Vil bare ha de som litt sånne "slaske-sko" nå som det er så kaldt ute, og vil derfor ikke kjøpe noen dyre. Håper noen kan svare meg Anonymkode: af7b3...66f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Kjøp noe annet enn Uggs. Har du sett hvordan de produserer dem?! Og de ser jævlige ut.. Anonymkode: 02d8e...6be
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike billige uggs? Fikk kjøpt et år tidligere på H&M, men kan ikke finne der nå. Vil bare ha de som litt sånne "slaske-sko" nå som det er så kaldt ute, og vil derfor ikke kjøpe noen dyre. Håper noen kan svare meg Anonymkode: af7b3...66f H@M har aldri solgt UGGS! Da må det i så fall være noen billige etterligninger og da er det bedre å kjøpe noe helt annet! Anonymkode: 98280...ee6
Gjest lipgloss Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Jeg har et par uggs i str 40 som jeg aldrig bruker de er grå og fine litt saltrenner bak på hælen men er i veldig god stand,du kan gjerne få dem av meg,bruker dem ikke likevell jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå