AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Har en fireåring med så langt hår at det burde vært i hestehale eller letter. Er absolutt ikke noe god på fletting, så parisefletter har jeg ennå ikke fått til. Hun har så glatt hår at det glir ut av strikket på et øyeblikk, noe jeg kan gjøre for å få det til å holdes? Tenker i utgangspunktet at det er galskap å ha hårspray i håret? Hun ser stortsett alltid ustelt ut når vi henter i barnehagen, og lua har vært på. Tenker det ville blitt bedre med håret satt opp. Anonymkode: 60318...f9a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 De har noen veldig fine strikker på BikBok for tiden. Selges i et brett med rundt 10 stk (tror jeg) og de er av ene eller annen slags spesiell litt tykk gummi. Sklir ikke ut og sliter ikke på håret. Jeg bruker det på småjentene her i huset. De har samme problem som du beskriver, men jeg har ikke lyst til å spraye alt mulig av rare midler oppi hodebunnene deres ennå . Hysterisk mor kanskje men... Anonymkode: 97313...cc7
MajaS Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Jenta vår har langt og tykt hår som jeg pleier å flette, men bruker alltid en liten dusj hårspray for at det skal sitte bedre, men jeg bruker kun saltvannsspray. Nå vet jeg ikke om det er bedre enslig spray, men jeg innbiller meg det da😂Du kan også lage egen saltvannsspray om du ønsker, tror KK lager en reportasje om det en gang☺️
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Saltvann gjør håret "treigere" og er jo ikke farlig i seg selv da. Hvorvidt det sliter på håret vet jeg ikke. Anonymkode: 740fa...e0c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Gummistrikker. Jeg fester strikk i "luggen" og et lenger bak, så holdes det litt bedre på plass. Jeg klipper strikkene av så de ikke sliter så på håret når jeg tar de ut. Anonymkode: 523bc...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå