Gå til innhold

Hva er den mest crazye du har gjort noensinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den mest crazye du har gjort noensinne? Noen som tør å snakke om det? ;) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du trenger å spørre andre enn deg selv om det. ;)

Anonymkode: 40ab2...21c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Meline37 skrev:

Du får begynne.

Anonymkode: c3d88...bca

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du trenger å spørre andre enn deg selv om det. ;)

Anonymkode: 40ab2...21c

:P:fnise:. Litt humor i å høre om noen tør å fortelle det Alle har gjort noe litt crazy i livet sitt. Det kan jeg garantere, men ingen tør å innrømme det ;) . 

Var noen på forumet som sa at de forventet en sånn type tråd av meg, så jeg laget denne :fnise:. Litt humor på en fredagskveld. 

Endret av Meline37
Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)

Endret av cheshirecat
Skrevet
1 minutt siden, cheshirecat skrev:

Fint Meline, jeg skal starte: var 20 år og sinnsykt forrelska i en 28årig mann som var totalt likegyldig imot meg. Han visste at jeg var basicly obsessed over ham, og vi hadde sporadisk kontakt når det passet ham. Til syvende og sist hadde vi sex etter et fuktig nachspiel, og samtidig som han lå oppå meg og penetrerte meg gjentok han gang på gang: "du vet at alt vil bli mye jævligere for deg etter dette? Du vet at du vil føle deg mye værre når vi er ferdig her nå". Osv. Uansett.. Klisjeen fortsetter; ingen kontakt etter sex. Men han hadde verdens nydeligste, Søteste, mest uskyldige lillebror på ca 18år..  Må nevnes at "lillebror" var ca 1.90 høy, mørk og flott, men bare mega sjenert. Så.. Jaeeh.. De var veldig tight.. Og lillebror var som sagt mega sjenert blant damene (i motsetning til storebror) .. Såeh.. Jeg tok det i mine egne hender å "hjelpe" lillebror.. På ei kirketapp en lørdagsnatt... Lillebror fortalte nok om sine førstr erobringer til storebror, ettersom dette var en "big deal" for dem. Og et større "f*** you" buskap tror jeg ikke jeg har sendt hverken før eller etter. 

Later du fortsatt som om du er en kvinne?

• Liker 2
Gjest cheshirecat
Skrevet
5 minutter siden, Suppemann skrev:

Later du fortsatt som om du er en kvinne?

Vil du ha fysiske bevis eller ..?

Skrevet
Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev:

Kjør på.

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet
Et øyeblikk siden, Suppemann skrev:

Kjør på.

Omg.. Du minner meg om en "form for" ex...

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Meline37 skrev:

1. Oppdage KG.

2. Opprette bruker på KG. 

Anonymkode: 2cd29...f6d

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Omg.. Du minner meg om en "form for" ex...

:P å skylde på trådstarter for alt :fnise:

Skrevet

Er det noen grenser for hva man kan si her? 😉

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, cheshirecat skrev:

:P:a034::fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:fnise: kom med det :P

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Meline37 skrev:

:fnise: kom med det :P

Flirer. 

Tar det på PM en gang jeg tør. OM jeg tør... 😛

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Flirer. 

Tar det på PM en gang jeg tør. OM jeg tør... 😛

:fnise: Kom ut med det her vel? Er ingenting å skamme seg over. Du må våge å være ærlig med hvem du er :fnise:

https://www.youtube.com/watch?v=Q4VK9_CfOLQ

Endret av Meline37
Skrevet
Et øyeblikk siden, Meline37 skrev:

:fnise: Kom ut med det her vel? Er ingenting å skamme seg over. Du må våge å være ærlig med hvem du er :fnise:

Ærlighet har da ikke noe med saken å gjøre. 😛Og skamme meg gjør jeg slett ikke. Det var fyselig skøyeraktig.

Skrevet
9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

KG-reglement er Gud, veien og livet, men nei. Ingen grenser

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ærlighet har da ikke noe med saken å gjøre. 😛Og skamme meg gjør jeg slett ikke. Det var fyselig skøyeraktig.

Ja, hvem har ikke gjort noe crazy i livet. Så lenge man ikke bryter loven så. haha.. :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kom med det. Er noen som ber meg fortelle det mest crazye jeg har gjort oppe. Alle er ute etter hva jeg gjør som er crazy her inne ;) . Så da får jeg fortelle: Jeg vet ikke hva som er det mest crazye jeg har gjort i  livet mitt faktisk. Jeg husker ikke, for jeg har gjort så mye crazy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...