AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Noen som har klokken? I så fall, hva bruker du den til? Hvilken modell har du? Og hva syntes du? :D jeg vurderer sterkt en iWatch sport fordi den har fine sportsapper som passer mitt bruk. Også er den kul da 🙊 Men dyr så vil gjerne høre andre sine erfaringer Anonymkode: 0b239...f9d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har apple watch. Jeg er veldig fornøyd, genilat at den mottar sms og telefon. Man kan få alamer osv også sports appen fungerer veldig bra Anonymkode: 84b08...007
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 21.18, AnonymBruker skrev: Jeg har apple watch. Jeg er veldig fornøyd, genilat at den mottar sms og telefon. Man kan få alamer osv også sports appen fungerer veldig bra Anonymkode: 84b08...007 Kan man surfe med den? hvor lenge varer batteriet ditt? Anonymkode: 0b239...f9d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man surfe med den? hvor lenge varer batteriet ditt? Anonymkode: 0b239...f9d Du kan laste ned noen apper som er beregnet for klokken, vg f.eks men det er jo veldig begrenset hva du får lest bruker ca 60 % batteri på 16-17 timer så lader mens jeg sover. Du kan få opp bilder fra mobilen din og bruke klokken som avløser på kamera. Kart, mail, værmelding, musikk, spill osv.. Anonymkode: 84b08...007
Mrs.Fox Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Du kan se bilder fra Instagram, men fra snapchat får du bare mld om snap og må på tlf for å sjekke den. Du kan sende hjerteslagene dine til en annen som har iwatch
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 15 timer siden, Mrs.Fox skrev: Du kan se bilder fra Instagram, men fra snapchat får du bare mld om snap og må på tlf for å sjekke den. Du kan sende hjerteslagene dine til en annen som har iwatch Oi wow, det er sykt kult!! Men hva skal man egentlig med det? Hahaha men det er sykt kult! Men hva bruker dere egentlig klokken til? har dere prøvd treningsappen lenge nok til at det fungerer/motiverende? Anonymkode: 0b239...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå