Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har klokken? I så fall, hva bruker du den til? Hvilken modell har du? Og hva syntes du? :D 

jeg vurderer sterkt en iWatch sport fordi den har fine sportsapper som passer mitt bruk. Også er den kul da 🙊 Men dyr så vil gjerne høre andre sine erfaringer :) 

Anonymkode: 0b239...f9d

Skrevet

Jeg har apple watch. Jeg er veldig fornøyd, genilat at den mottar sms og telefon. Man kan få alamer osv også :) sports appen fungerer veldig bra 

Anonymkode: 84b08...007

Skrevet
Den 11. januar 2016 at 21.18, AnonymBruker skrev:

Jeg har apple watch. Jeg er veldig fornøyd, genilat at den mottar sms og telefon. Man kan få alamer osv også :) sports appen fungerer veldig bra 

Kan man surfe med den? :P hvor lenge varer batteriet ditt? :) 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man surfe med den? :P hvor lenge varer batteriet ditt? :) 

Du kan laste ned noen apper som er beregnet for klokken, vg f.eks men det er jo veldig begrenset hva du får lest :P bruker ca 60 % batteri på 16-17 timer så lader mens jeg sover. Du kan få opp bilder fra mobilen din og bruke klokken som avløser på kamera. Kart, mail, værmelding, musikk, spill osv.. 

Skrevet

Du kan se bilder fra Instagram, men fra snapchat får du bare mld om snap og må på tlf for å sjekke den.

Du kan sende hjerteslagene dine til en annen som har iwatch ;)

Skrevet
15 timer siden, Mrs.Fox skrev:

Du kan se bilder fra Instagram, men fra snapchat får du bare mld om snap og må på tlf for å sjekke den.

Du kan sende hjerteslagene dine til en annen som har iwatch ;)

Oi wow, det er sykt kult!! Men hva skal man egentlig med det? Hahaha men det er sykt kult! 

Men hva bruker dere egentlig klokken til? :) har dere prøvd treningsappen lenge nok til at det fungerer/motiverende? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...