AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Noen som har anbefalinger? Det er så himla flokete og tørt når det er nyvasket, og med høye krager etc nå på vinteren er det helt forferdelig for noen floker jeg greier pådra meg i løpet av en arbeidsdag. Har stående KMS Colorvitality Leave in creme, men synes håret blir så stort av den, shine and shield som egentlig ikke gjør noenting, samt Silk Sheen som jeg er sånn halvveis fornøyd med. Men en Syoss-spray til 1/3 av prisen funker egentlig like bra.... Har også Kevin Murphy Hydrate me shampo og balsam, men de er snart tomme. Veldig fornøyd med dem. Anonymkode: bf447...7aa
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hva med den gule sprayflaska de har/hadde på matbutikken? Lurer på om den heter "kids"? Husker jeg brukte den når jeg var mindre for å få ut folkene av håret. Den holdt også håret ganske så fritt for folker og luktet ikke galt. Håper de har denne enda hvis du vil gi den et forsøk. Anonymkode: 7538f...cef
Hu i byen Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Jeg bytter på leave-in spray fra Healthy sexy hair (grønn flaske) og Revlon uniq one med kokosduft, er veldig fornøyd med begge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå