Gjest cheshirecat Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Noen damer som løper og evnt ror der ute på KG forumet? Ror ca 6000-6500m på 30min, vanskelig å se for meg å øke denne hastigheten/lengden ettersom jeg er rimelig ferdig etter ei slik økt. Hva ligger dere på? Løpinga er litt pjuskere, akkurat klart å legge meg på rundt 10km/t i 30min, dvs 5km på en halvtime. Lyst til å øke både lengde og tempo i begge sjangre men usikker på hvordan jeg skal gå frem, samtidlig som jeg lurer på hva dere andre damer bruker for tid på samme distanser... Tilbakemelding og tips taes imot med takk. (Gjerne fra det svakere kjønn også 😁😜)
ekkoet Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror vel intervalltrening vil være en god vei å gå. Prøv å veksle roingen mellom å ro 500m på ulik tid. Nå ligger du rundt 2:25 på 500 meter. Veksle denne mellom å ro 500 meter på 2:20 og deretter 500 meter på 2:30-2:35. Prøv deg litt frem og juster deretter. Samme for løpingen, finnes mange tips om ulike intervalltreninger om du søker litt på nett.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Leste "roping og løping", trodde det forklarte naboens seanser om natten; en ny sportsgren.. Men da er han bare gal likevel. Sukk. Anonymkode: 5e98e...18a
Gjest cheshirecat Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste "roping og løping", trodde det forklarte naboens seanser om natten; en ny sportsgren.. Men da er han bare gal likevel. Sukk. Anonymkode: 5e98e...18a Haha!!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg løper som regel 5 km på litt under en halvtime. Tror rekorden min er 25 minutter eller noe sånt. Jeg satser heller på å klare å løpe langt enn å løpe så fort (men man blir jo også raskere etter hvert, av å trene lengre distanser). Jeg kan løpe ei mil uten problemer, sikkert lenger også. Løper ei mil på rundt en time, og da holder jeg et behagelig tempo hele veien. Roing gjør jeg ikke, men det hørtes gøy ut. Anonymkode: 004dd...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå