AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #121 Skrevet 21. desember 2016 På 10.1.2016 den 1.08, AnonymBruker skrev: Jeg har selv blitt voldtatt i ung alder, og er i dag svært glad i BDSM. Om det har sammenheng eller ikke vet jeg ikke, men jeg hadde syntes det ble for dumt om partneren min skulle tatt hensyn til meg på den måten, når jeg selv ikke ønsker det. Men det er en ærlig sak, gjør det deg ukomfortabel så ikke gjennomfør det. Anonymkode: 3cfa4...132 Jeg lurer på hva dette kommer av og jeg synes det er interessant. Jeg leser også det så ofte. At personer som har bitt voldtatt blir også så glad i BDSM. Anonymkode: 13dec...c8f
a l'orange Skrevet 21. desember 2016 #122 Skrevet 21. desember 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 7
Gjest Axl Rose Skrevet 21. desember 2016 #123 Skrevet 21. desember 2016 Først og fremst må hu være 100% sikker på at hun vil være med på det. Ikke sånn at hun anmelder deg etterpå for hun angrer. Du vet hvordan jenter er. De kan ofte ikke passe på seg selv en gang.. Så må dere bli enig om hva hun liker og vil.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #124 Skrevet 21. desember 2016 42 minutter siden, a l'orange skrev: Det kommer mest sannsynlig av at innen BDSM så har man tilnærmet full kontroll i motsetning til hva man har innenfor vanilje. Regler, stoppord, pauser. Litt som en støttebandasje, som er særlig nyttig viss man har vrikket foten, eller står i fare for å gjøre det. Når det gjelder vanilje finnes det en antagelse om hvordan to stykker skal oppføre seg romantisk og seksuelt, på alt fra kurtise til familiebygging. Og det legger til rette for en hel mengde taushet, antakelser, misforståelser og overgrep. BDSM handler i større grad om å bli enige, ikke gjøre ting uten et klart og avtalt samtykke, uten å anta noe på forhånd. For enkelte - kanskje de fleste - vil vanilje føles som et overgrep i seg selv. Derfor skal man ALDRI "starte rolig" som det stod om på forrige side, før man vet at den andre er komfortabel med det. Men man kan jo også ha seksuell omgang ( vanilje ) ha forståelse, samtykke, bli enige, sette grense etc uten å måtte ty til det voldsommw som er BDSM. Jeg tror dette går noe dypere enn det når flere velger BDSM fremfor å velge en partner som viser forståelse og faktisk forsøke kommunikasjon. Anonymkode: 13dec...c8f 2
a l'orange Skrevet 21. desember 2016 #125 Skrevet 21. desember 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
SlemUlv Skrevet 21. desember 2016 #126 Skrevet 21. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man kan jo også ha seksuell omgang ( vanilje ) ha forståelse, samtykke, bli enige, sette grense etc uten å måtte ty til det voldsommw som er BDSM. Jeg tror dette går noe dypere enn det når flere velger BDSM fremfor å velge en partner som viser forståelse og faktisk forsøke kommunikasjon. Anonymkode: 13dec...c8f Jeg har valgt meg en partner som viser forstårelse, og hvor kommunikasjonen er mye bedre en i noen av mine andre forhold.. Hvor vi lever med BDSM i vår hverdag. Jeg blir nysgjerrig på hva du tror BDSM er. 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #127 Skrevet 21. desember 2016 43 minutter siden, Bootyhunter skrev: Først og fremst må hu være 100% sikker på at hun vil være med på det. Ikke sånn at hun anmelder deg etterpå for hun angrer. Du vet hvordan jenter er. De kan ofte ikke passe på seg selv en gang.. Så må dere bli enig om hva hun liker og vil. For noe tull!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #128 Skrevet 21. desember 2016 17 minutter siden, a l'orange skrev: Absolutt! Man kan mer enn gjerne bruke BDSM-regler innenfor det meste, også i forbindelse med vanilje. Hva mener du når du skriver "ty til det voldsomme som er BDSM"? Er det bedre å risikere overgrep enn å lære seg å sette ord på det man liker? Hvor kom dette fra og leste du ikke det jeg skrev? Jeg sa faktisk at man skulle kommunisere og ha vanlig sex. Så skriver du at man skal lære seg å sette ord på det man liker og snakker om overgrep? hæ? Anonymkode: 13dec...c8f
a l'orange Skrevet 21. desember 2016 #129 Skrevet 21. desember 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #130 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, a l'orange skrev: Fordi jeg forstod ikke hva du mente med "ty til det voldsomme som er BDSM". Det virker som du har store fordommer. Hva mener du egentlig? Så du forstår ikke og går på motangrep. Jeg tror jeg heller bruker min tid på å diskutere med andre brukere. Anonymkode: 13dec...c8f 1
a l'orange Skrevet 21. desember 2016 #131 Skrevet 21. desember 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #132 Skrevet 21. desember 2016 32 minutter siden, a l'orange skrev: Absolutt! Man kan mer enn gjerne bruke BDSM-regler innenfor det meste, også i forbindelse med vanilje. Hva mener du når du skriver "ty til det voldsomme som er BDSM"? Er det bedre å risikere overgrep enn å lære seg å sette ord på det man liker? 5 minutter siden, a l'orange skrev: Nei.. Jeg kom med et forslag til hva jeg trodde du mente. Viss jeg ikke traff i det hele tatt, så er det vel ikke noe å bli så snurt for? Lager du JÆVELSKAP i ALLE tråder?! Anonymkode: 66752...76e 2
SlemUlv Skrevet 21. desember 2016 #133 Skrevet 21. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lager du JÆVELSKAP i ALLE tråder?! Anonymkode: 66752...76e Så i stedenfor å forklare hva du mente, siden vi var flere som tydeligvis "missforstod" deg. Så anklager du andre for å lage "jævelskap"? 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #134 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva dette kommer av og jeg synes det er interessant. Jeg leser også det så ofte. At personer som har bitt voldtatt blir også så glad i BDSM. Anonymkode: 13dec...c8f Det er fordi det dessverre er ganske vanlig å ha bli utsatt for overgrep. Statistisk sett er ikke disse folka overrepresentert i BDSM, i forhold til befolkningen forøvrig. Du legger bare mer merke til det når det ser noen skriver dette, i motsetning til alle som skriver at de aldri har hatt noen dårlige opplevelser i den retning, og elsker BDSM. Anonymkode: 413ba...b03 2
Gjest Axl Rose Skrevet 21. desember 2016 #135 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, Strixa skrev: For noe tull! Det er bevis at det er sant når det gjelder mange.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #136 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Det er bevis at det er sant når det gjelder mange. Jeg kjenner svært få kvinner som ikke kan passe på seg selv. At du synes mange jenter er sånn, er ikke et bevis på noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #137 Skrevet 21. desember 2016 www.fetlife.com bdsm side. der finner du masse info og kan også rådføre deg med erfarne. Anonymkode: 957be...7c3
Gjest Axl Rose Skrevet 21. desember 2016 #138 Skrevet 21. desember 2016 27 minutter siden, Strixa skrev: Jeg kjenner svært få kvinner som ikke kan passe på seg selv. At du synes mange jenter er sånn, er ikke et bevis på noe som helst. Hvorfor ellers er det så mange som roter seg opp i problemer? Drikker seg dritings og blir voldtatt, tar på silikon for å få bedre selvbilde, selger seg selv for å få penger...
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #139 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hvorfor ellers er det så mange som roter seg opp i problemer? Drikker seg dritings og blir voldtatt, tar på silikon for å få bedre selvbilde, selger seg selv for å få penger... Det vil alltid finnes individer i et samfunn som ikke kan ta vare på seg selv, men jeg er nokså sikker på at kvinner ikke er dårligere til dette enn menn. Det er sikkert like mange menn som drikker seg dritings. Dessuten kan man fint passe på seg selv OG ha silikon samtidig. I mitt hodet er det menn som betaler for sex som ikke passer på seg selv.
Blod Skrevet 23. desember 2016 #140 Skrevet 23. desember 2016 På 21.12.2016 den 13.17, kattepusen skrev: Uhm.. nei, man prater sammen om grenser FØR man begynner. Selvfølgelig må man også snakke etterpå, men om man ikke har snakket sammen om BDSM, og hva man vil prøve FØR man begynner, skal man heller ikke gjøre noe. Informert samtykke er det noe som heter, og det er veldig viktig. På 21.12.2016 den 17.56, a l'orange skrev: Absolutt ikke! "Noe som kommer naturlig"? Det er snakk om BDSM, det ligger i sakens natur at dette ikke er noe som starter rolig og utvikler seg mens man holder på. BDSM handler i stor grad om å lage regler så man kan gå ut av normalen, og de reglene må selvfølgelig være på plass FØR man begynner. Les om dette og sett deg inn i det før du uttaler deg, for misforståelser - og særlig i forbindelse med sex - kan fort bære galt av sted! Korrekt! Det er noen skikkelig versting-misforståelser ute og går når det kommer til BDSM. Bra du engasjerer deg! Nå tror jeg dere misforstod hva jeg mente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå