Gå til innhold

BDSM med ung jente

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv blitt voldtatt i ung alder, og er i dag svært glad i BDSM. Om det har sammenheng eller ikke vet jeg ikke, men jeg hadde syntes det ble for dumt om partneren min skulle tatt hensyn til meg på den måten, når jeg selv ikke ønsker det.

Men det er en ærlig sak, gjør det deg ukomfortabel så ikke gjennomfør det. 

Anonymkode: 3cfa4...132

Det kan være forskjell på en enkeltstående hendelse og hendelser som har foregått over tid, spesielt om det har gjentatt seg endel ganger og kanskje tilogmed også var i nære relasjoner.

Jeg tror det er langt større sjanse for at det er en ganske klar og destruktiv sammenheng å tenne på nøyaktig samme scenario(eldre menn som fornedrer en) i TS sitt tilfelle enn i ditt.

Det kan sammenliknes  mer med at du eller andre bygget seksuallivet sitt rundt en ganske lik kopi av hendelsesforløpet til en enkeltstående voldtekt.

Det ville vært ganske så tragisk og dysfunksjonelt, og jeg mener det ikke kan sammenliknes med at en person som "tilfeldigvis" har diverse preferanser også engang har opplevd overgrep/voldtekt. Jeg vil tro at de tingene du tenner på er totalt irrelevant for det du opplevde. Voldtekt har ingenting med SM(og mildere varianter av det) å gjøre.

"Dama til" TS kopierer jo endel her i nokså utrygge rammer. 

Jeg hadde løpt andre veien og heller funnet noen andre som faktisk klarte dekople dette såpass at de ikke la ut om tidligere voldtekter til en de skal ha tilfeldig sex med. 

Skrevet
1 minutt siden, Saurus skrev:

Det kan være forskjell på en enkeltstående hendelse og hendelser som har foregått over tid, spesielt om det har gjentatt seg endel ganger og kanskje tilogmed også var i nære relasjoner.

Jeg tror det er langt større sjanse for at det er en ganske klar og destruktiv sammenheng å tenne på nøyaktig samme scenario(eldre menn som fornedrer en) i TS sitt tilfelle enn i ditt.

Det kan sammenliknes  mer med at du eller andre bygget seksuallivet sitt rundt en ganske lik kopi av hendelsesforløpet til en enkeltstående voldtekt.

Det ville vært ganske så tragisk og dysfunksjonelt, og jeg mener det ikke kan sammenliknes med at en person som "tilfeldigvis" har diverse preferanser også engang har opplevd overgrep/voldtekt. Jeg vil tro at de tingene du tenner på er totalt irrelevant for det du opplevde. Voldtekt har ingenting med SM(og mildere varianter av det) å gjøre.

"Dama til" TS kopierer jo endel her i nokså utrygge rammer. 

Jeg hadde løpt andre veien og heller funnet noen andre som faktisk klarte dekople dette såpass at de ikke la ut om tidligere voldtekter til en de skal ha tilfeldig sex med. 

TS sitt tilfelle er nok ikke "nøyaktig samme scenario"...

Dominans er på ingen måte det samme som fornedrelse.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personen du siterer har selv blitt utsatt for voldtekt. Jeg tror hun har et vel så bra grunnlag for å uttale seg om dette som det du har.

Anonymkode: 2060f...03c

Personen som ble sitert har såvidt det kom frem ikke blitt voldtatt av flere menn over tid i ung alder og i tillegg kopiert sine seksuelle preferanser til å likne ganske så mye på fortiden.

Skrevet
Den 8.1.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev:

Hei. Er en mann på 48 år som nylig har blitt kjent med en nydelig jente på.... hold dere fast... 23 år. Jenta er veldig moden for alderen, og vi har utrolig nok mye å snakke om. Har foreløpig bare møttes og pratet sammen. Ikke vært noe seksuelt. Etterhvert som vi har blitt bedre kjent så har hun betrodd seg at hun har en fetisj på BDSM. Hun er da såkalt submissive. For de uinvidde (som denne tråden forsåvidt ikke er myntet på) så vil det si at hun tenner på å underkaste seg og at mannen er dominant. Hun sier hun misliker sterkt å skulle ta føringen i senga. 

Hun har såvidt nevnt litt om at hun tenner på å bli spanket med eller uten pisk, men jeg har ikke gravd veldig mye dypere enn dette. For som hun sier så synes hun det er veldig turn-off å måtte fortelle/lære opp mannen hva han skal gjøre og ikke. 

Som nyskilt etter et langt samliv med A4-sex kjenner jeg at jeg er tent og interessert i å utforske dette nærmere. Fantaserer ofte om å være dominant og litt røff/hard i klypa. Det ligger i lufta at det bare er et tidsspørsmål før vi kommer til å ha sex, men jeg kjenner jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe dette. Har ikke lyst til å spørre og grave for mye på forhånd. Føler det vil drepe litt av spenningen. Samtidig er jeg usikker på hvor røff evt. soft jeg skal være med henne. Hvordan finne ut hvor grensene går etc.

Er det noen som har råd / tips å dele. Hvordan går jeg frem? Hvor går grensene? Hva innebærer egentlig BDSM sånn utover klaps på baken. Og vær så snill ikke kom med noen moralpreken om aldersforskjellen vår. Vet det er litt på kanten. Men hun er en voksen dame med bein i nesa som vet hva hun vil. Og menn på min alder som hevder at det aldri ville hatt sex med en jente som var så mye yngre enn seg er enten løgnere eller impotente ;)

Anonymkode: 2060f...03c

Selvfølgelig er du klarsynt også. 

Anonymkode: 7bed9...a8d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
  • Liker 1
Skrevet

Hei, TS.

Først og fremst må du se på deg selv og finne ut om dette er noe du sjøl er interessert i å gjøre. Sjøl om SM for det meste innebærer en risiko for sub, om sub skulle møte en skikkelig dummingnant som ikke stopper på signal - bare kjører iveg med her er det jeg som bestemmer, så kan du få noen sår på sjela selv som dominant.

Jeg brukte lang tid på å komme over ubehaget med ei som egentlig ikke syntes det var greit, men "du liker det jo, så da fikk jeg jo bare..." - da måtte jeg først forklare at jeg merket plutselig at hun ikke var der, og at jeg ikke syntes det var noe særlig, og at jeg ikke ville ha det slik at hun skulle oppleve noe som bare var feil. Det er noe av risikoen - og er grunnen til at man skal lete etter ressurssterke kvinner. Noen du kan stole på og som passer på seg sjøl.

Så over til hva du skal gjøre. SM er ikke bare et spørsmål om støvletter, rebenquer, pisker og håndjern, det er et spill, og du må ha en plan. Spanking er hovedingrediensen, f.eks,. men hva er meningen med spanking? Hvorfor? Straff? Disiplinering? Etablering av hierarki? osv. osv. Hva med bevegelsesrestriksjoner? Og, NB! Sikkerhetstiltak! Det er ikke gøy å lete etter saks i naborommet med en sub som har fått panikk. Det er ingen ting sexy med et besøk hos legevakten klokka 2 på natta.

Prøv først å bare finn ut om du er komfortabel med å si til henne hva hun skal være kledd i når hun kommer til møte første gang. Og ta litt forskning, denne her er fin å starte med, tar seg godt ut i bokylla også: 

3w.bookdepository.com/Bdsm-101/9781620877999

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Skrevet

TS, jeg lurer vel egentlig på hvorfor du tar opp dette på et forum som KG, hvor så mange ikke vet hva BDSM går ut på. Hvorfor ikke heller diskutere dette i fora med folk som driver med dette, og som kan gi mere "insider"-svar? 

For all del, mange gode svar her også, men vil tro det der kreves mye mindre energi som går med på å forklare basics for folk som ikke kjenner livsstilen. 

Anonymkode: b598a...8db

Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

Hei, TS.

Først og fremst må du se på deg selv og finne ut om dette er noe du sjøl er interessert i å gjøre. Sjøl om SM for det meste innebærer en risiko for sub, om sub skulle møte en skikkelig dummingnant som ikke stopper på signal - bare kjører iveg med her er det jeg som bestemmer, så kan du få noen sår på sjela selv som dominant.

Jeg brukte lang tid på å komme over ubehaget med ei som egentlig ikke syntes det var greit, men "du liker det jo, så da fikk jeg jo bare..." - da måtte jeg først forklare at jeg merket plutselig at hun ikke var der, og at jeg ikke syntes det var noe særlig, og at jeg ikke ville ha det slik at hun skulle oppleve noe som bare var feil. Det er noe av risikoen - og er grunnen til at man skal lete etter ressurssterke kvinner. Noen du kan stole på og som passer på seg sjøl.

Så over til hva du skal gjøre. SM er ikke bare et spørsmål om støvletter, rebenquer, pisker og håndjern, det er et spill, og du må ha en plan. Spanking er hovedingrediensen, f.eks,. men hva er meningen med spanking? Hvorfor? Straff? Disiplinering? Etablering av hierarki? osv. osv. Hva med bevegelsesrestriksjoner? Og, NB! Sikkerhetstiltak! Det er ikke gøy å lete etter saks i naborommet med en sub som har fått panikk. Det er ingen ting sexy med et besøk hos legevakten klokka 2 på natta.

Prøv først å bare finn ut om du er komfortabel med å si til henne hva hun skal være kledd i når hun kommer til møte første gang. Og ta litt forskning, denne her er fin å starte med, tar seg godt ut i bokylla også: 

3w.bookdepository.com/Bdsm-101/9781620877999

Saks skal ikke være nødvendig. Bondage har knuter der du bare drar i en av endene, så går alt opp.

Anonymkode: de620...83c

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar.

pinar, mod. 

Skrevet
11 timer siden, a l'orange skrev:

:hakeslepp: "kopiert sine seksuelle preferanse til å"

Jeg synes du legger for dagen noen temmelig menneskefiendtlige holdninger her, når du mener at andre mennesker enn den som eier sin egen seksualitet, skal ha noen rett til å vurdere hvor sunn eller usunn den er. Det er slike holdninger som får meg til å juble over at noen en eller annen gang fant opp BDSM, og at noen andre kjempet videre for å få dette begrepet normalisert og avdiagnostisert. BDSM er det motsatte av menneskehat, kvinnefiendtlighet, bedreviterskap og mansplanation. Det er frihet fra fordummende fordommer. Takk Gud for BDSM!

Dessuten, det å tenne på langt eldre, og tilogmed slemme, feit og stygge menn, er aldeles ikke noe som trenger å ha sitt opphav i dårlige opplevelser i oppveksten. Det er sikkert flere enn meg som kan skrive under på akkurat det!

:roll:

Jepp, der tolket du jo ingenting i det hele tatt utfra den totalt frie luft.

Les hva jeg skriver, og så begynner du på nytt- for her var det 100% "mis"tolkninger. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saks skal ikke være nødvendig. Bondage har knuter der du bare drar i en av endene, så går alt opp.

Anonymkode: de620...83c

(...) _skal_ ikke være (...) - nei, men enn hvis det skjer noe som "ikke skal skje"? Om sub får panikk, kan det bli vanskelig å kveile tauet av sjøl om knuten går opp.

• Liker 1
Skrevet
Den 8.1.2016 at 23.53, Meline37 skrev:

jepp jepp ;) . Men dere som liker bdsm , hvordan er dere i hverdagen? Jeg tar bdsmen med meg i kjærlighetslivet og. Lar mannen herse og være dominant mot meg føler jeg. Men det skal jeg slutte med. Man bør holde bdsmen i sengen ;) 

Hvorfor bør man holde det i kun senga ?  Jeg liker å "ta det med " inn i hverdagen,vanlige gjøremål,i det daglige osv...Som et slags forspill da ;)

Skrevet
4 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hvorfor bør man holde det i kun senga ?  Jeg liker å "ta det med " inn i hverdagen,vanlige gjøremål,i det daglige osv...Som et slags forspill da ;)

Er du dom eller sub? 

Anonymkode: 8ecb1...bd1

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du dom eller sub? 

Er nok dom....

Skrevet
2 minutter siden, Trøndermann skrev:

Er nok dom....

Hva legger du i og ta det med inn i hverdagen da?? 

Skrevet
Den 8. januar 2016 at 23.16, Meline37 skrev:

Hun er ganske ung da. i forhold til deg. Sikker på at hun ikke sitter der og tuller med deg, og så vil hun ikke møte deg ;) .Jeg holdt på sånn en stund på nettet. Satt å tullet... men ville ikke møte de jeg skrev med ;) 

Du høres ut som ei flott jente med sunne verdier

Skrevet

Liker å herse litt sånn i dagligdagse gjøremål osv..Feks.bestemme hva hun skal ha på seg,...kommandere til å gjøre ting med seg selv...straffe og belønne fysisk og diskre mens vi holder på med andre helt dagligdagse gjøremål...;)

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du dom eller sub? 

Enn du ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...