Gjest Fox Mulder Skrevet 9. januar 2016 #41 Skrevet 9. januar 2016 Er ikke mye som kan måle seg med å ha en ung og deilig dame over knærne. Elsker det:)
Gjest supernova_87 Skrevet 9. januar 2016 #42 Skrevet 9. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Voksne mennesker " - my a.. Selvfølgelig er der ingen attraktiv 22 åring som må ty til 50åring for sex! Gamlingen må selvfølgelig betale for dette, naive gamle fjols, kanskje han blir tatt appåtil-:). Ikke en levende sjel av mine venninner, søstre , som ville utsatt oss for en gamling når unge deilige er tilgjengelige. Trist slike scenarier er vanlig I ditt liv. Andre har litt høyere standard ser De. Anonymkode: 87c48...efd At du omtaler 48-åringer (50-åringer) som gamlinger med hengeræv, og som umulig kan være attraktive, og som lav-standard osv. sier mer om deg. Trist at du ser på voksne menn som har lenge igjen til de blir "gamlinger" på den måten. Jeg kunne lagt ut bilder av mannlige kjendiser i den alderen som et bevis på at menn i den alderen absolutt kan være kjekke, men da kommer du nok til å si at "ingen vanlige menn i femtiårene ser bra ut". Håper vennene dine, og søstrene dine, vet hvor fordomsfull du er.
Gjest Saurus Skrevet 9. januar 2016 #43 Skrevet 9. januar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner BDSM totalt ukontroversielt gjesp, men at en gammel ekkel gris på nesten 50år! går på "datter" finner jeg foraktelig. Jeg vedder en milliard på at du må betale penger for dette. Ingen normal, attraktiv og pen på 22 finner en hengerau på 48 på noen som helst måte attraktiv. Penger.......Hilsen 26. Anonymkode: 87c48...efd Jeg tipper dama er ute etter ageplay i tillegg ettersom hun faktisk har møtt ham to ganger. Enkelte tenner jo også nettopp på at de er langt eldre/yngre enn den andre, og føler makt på den måten. Den unge føler de har overtaket fordi de oppfatter ung alder som attraktivt og eldre menn som "stakkarslige"(vil føle seg brukt på flere måter), eventuelt at en kjekk eldre mann har totalt kontroll over dem. De eldre mannfolka føler overtak fordi de anser at de har draget på hele verden tross alder, og slettes ikke er på samme nivå som kvinner på deres alder. Alt er jo bare fjas selvsagt, men enkelte tenner altså på illusjonen.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #44 Skrevet 9. januar 2016 27 minutter siden, Saurus skrev: Jeg tipper dama er ute etter ageplay i tillegg ettersom hun faktisk har møtt ham to ganger. Enkelte tenner jo også nettopp på at de er langt eldre/yngre enn den andre, og føler makt på den måten. Den unge føler de har overtaket fordi de oppfatter ung alder som attraktivt og eldre menn som "stakkarslige"(vil føle seg brukt på flere måter), eventuelt at en kjekk eldre mann har totalt kontroll over dem. De eldre mannfolka føler overtak fordi de anser at de har draget på hele verden tross alder, og slettes ikke er på samme nivå som kvinner på deres alder. Alt er jo bare fjas selvsagt, men enkelte tenner altså på illusjonen. Makes sense. Jeg syns det var utrolig frigjørende å ha et seksuelt forhold til en eldre mann, i og med at han hadde sett og gjort det meste følte jeg meg aldri flau for å vise meg eller usikker for å prøve nye ting. Han boostet selvtilliten min utrolig, og det ble veldig tennende å vite hvor mye jeg tente han. Han var all over meg som et utsultet menneske over en buffet. Er jo ikke ofte eldre menn får muligheten til å ha en ung og villig kropp med seg i sengen. Han på den andre siden fikk jo såklart selvtillitsboost selv også, av at en ungjente ville ha han. Vi begge trodde vel at vi hadde hverandre rundt lillefingeren mens begge innerst inne bare brukte den andre med god viten om det. Anonymkode: d2249...530 3
Gjest Saurus Skrevet 9. januar 2016 #45 Skrevet 9. januar 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Makes sense. Jeg syns det var utrolig frigjørende å ha et seksuelt forhold til en eldre mann, i og med at han hadde sett og gjort det meste følte jeg meg aldri flau for å vise meg eller usikker for å prøve nye ting. Han boostet selvtilliten min utrolig, og det ble veldig tennende å vite hvor mye jeg tente han. Han var all over meg som et utsultet menneske over en buffet. Er jo ikke ofte eldre menn får muligheten til å ha en ung og villig kropp med seg i sengen. Han på den andre siden fikk jo såklart selvtillitsboost selv også, av at en ungjente ville ha han. Vi begge trodde vel at vi hadde hverandre rundt lillefingeren mens begge innerst inne bare brukte den andre med god viten om det. Anonymkode: d2249...530 Og her bekreftet du teorien min om at enkelte unge jenter tror det er noe magisk annerledes med deres kropp og seksuelle lyst. Det er feil i virkeligheten, men tenningen ligger jo i det. Litt som at alle kvinner og menn tror de har verdens fineste kjønnsorgan om noen sier det, eller at de har usedvanlige evner på en eller annen sengeaktivitet fordi det detter ut av munnen på en noe opphisset person som gjerne sier dette til alle som har greie nok pluss minus kroppsdeler. Illusjon, men hey; whatever floats peoples boats. Jeg tror også endel eldre menn ljuger så det holder om "kjipe koner/ekser uten lyst" for å få den unge mer villig enn hun kanskje i utgangspunktet var. Eldre kvinner tipper jeg ljuger mye om at ingen annen ung mann har noensinne fått dem til å få orgasme så intenst osv......åpenbart løgn selvsagt i de aller, aller fleste tilfeller 1
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2016 #46 Skrevet 9. januar 2016 22 timer siden, Meline37 skrev: Hun er ganske ung da. i forhold til deg. Sikker på at hun ikke sitter der og tuller med deg, og så vil hun ikke møte deg .Jeg holdt på sånn en stund på nettet. Satt å tullet... men ville ikke møte de jeg skrev med Samme gjorde jeg. Stor underholdning.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #47 Skrevet 9. januar 2016 26 minutter siden, Saurus skrev: Og her bekreftet du teorien min om at enkelte unge jenter tror det er noe magisk annerledes med deres kropp og seksuelle lyst. Det er feil i virkeligheten, men tenningen ligger jo i det. Illusjon, men hey; whatever floats peoples boats. Altså, jeg tror de fleste kan være enige om at en kropp i 20 årene er mer sexy enn en kropp i 50 årene. Det betyr allikevel ikke at en 20 åring nødvendigvis ter seg mer sexy enn en 50 åring, men rent visuelt tror jeg de fleste kan være enige om det. Anonymkode: d2249...530
Gjest Aye Skrevet 9. januar 2016 #48 Skrevet 9. januar 2016 Lurt å snakke med hverandre først om hva som er greit og ikke greit. Så ikke noe går galt under selve akten Ikke bry deg om aldersgrensen. Aldersgrense har ingenting å si så lenge begge er voksne mennesker. Folk som ser ned på deg for det og synes det er ekkelt er enkelt og greit sjalu.
Uredd Skrevet 9. januar 2016 #49 Skrevet 9. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tror de fleste kan være enige om at en kropp i 20 årene er mer sexy enn en kropp i 50 årene. Det betyr allikevel ikke at en 20 åring nødvendigvis ter seg mer sexy enn en 50 åring, men rent visuelt tror jeg de fleste kan være enige om det. Anonymkode: d2249...530 Og det rent visuelle er det bare uerfarne 20 åringer som vektlegger så mye i tiltrekkingen.... Så nei, jeg er fullstendig uenig med de som tror at en 20 åring kun er sexy fordi h*n er 20 år... 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #50 Skrevet 9. januar 2016 Nå er jeg veldig forvirret her. Snakket med henne igjen i dag på skype. Plutselig betrodde hun seg til meg at hun har blitt misbrukt av voksne menn i barndommen. Det slo ned som en bombe. Jeg fikk sjokk og tenkte bare . NEI NEI NEI. Dette blir HELT OG FULSTENDIG FEIL!!! Skal jeg drive og ha kinky sex med en dame basert på at hun er skada seksuelt i oppveksten. Følte meg plutselig som en overgriper selv, og sa at vi burde avblåse hele greia. Men hun var uenig. Som hun sa, så er det jo ikke jeg som har gjort henne noe galt. Og det er ikke min feil at hun i dag har et tenningsmønster og tilbøyeligheter som er et produkt av denne oppveksten. I dag VIL hun jo ha sex på denne måten, frivillig. Med meg. Og som hun også sa; skal hun nektes et sexliv med de hun har lyst på fordi hun har blitt gjort urett mot i barndommen, så blir det på en måte en DOBBEL straff for henne. Kjenner at jeg er i villrede her nå. Har aldri vært borti sånne ting før. Vet ikke om jeg kan gjennomføre noe sånt. Er det moralsk riktig av meg å gå inn i et slikt forhold. Hun er som sagt en nydelig jente, og jeg må innrømme at jeg fremdeles er tent på henne, selv om tenningen har fått en liten slagside av den nye informasjonen som har kommet frem. Trenger litt synspunkter og innfallsvinkler her nå. TS Anonymkode: 2060f...03c
a l'orange Skrevet 9. januar 2016 #51 Skrevet 9. januar 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #52 Skrevet 10. januar 2016 17 minutter siden, a l'orange skrev: Det viktigste du kan vite er at det er HUN SELV som avgjør hva hun liker og ikke liker. Ikke du. Du skal kun avgjøre om DU liker og ønsker dette. Dersom du føler seg som en overgriper, eller at det blir moralsk feil i forhold til dine overbevisninger, så kan jeg godt forstå at du trekker deg. Men ja, jeg synes det er fordomsfullt av deg, dersom du mistror henne - av alle mennesker! - etter at hun åpner seg og etter at ny informasjon kom på bordet. Det virker jo ikke som du tror hun er voksen og kjenner seg selv. Men hun høres faktisk svært så voksen ut, i motsetning til hva jeg synes om deg. For herregud - skada seksuelt - hva slags ting er det å si om noen? Og utbrudd med caps lock. Du har fått mange gode råd i denne tråden, men jeg ser ikke for meg hvordan du kan lede et annet menneske når du ikke en gang kan styre deg selv. Ja, jeg ser absolutt argumentet hennes om at slike fordommer blir til en dobbelt onde for henne. (Hvertfall sammen med vaniljemennesker ) Mulig jeg ordla meg litt feil og litt voldsomt. Jeg ble veldig opprørt meg på hennes vegne over det hun fortalte meg. Mulig "skada seksuelt" kan misforstås. Men du mener vel ikke å si at en person ikke får skader på følelseslivet sitt av det hun har opplevd? TS Anonymkode: 2060f...03c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #53 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har selv blitt voldtatt i ung alder, og er i dag svært glad i BDSM. Om det har sammenheng eller ikke vet jeg ikke, men jeg hadde syntes det ble for dumt om partneren min skulle tatt hensyn til meg på den måten, når jeg selv ikke ønsker det. Men det er en ærlig sak, gjør det deg ukomfortabel så ikke gjennomfør det. Anonymkode: 3cfa4...132 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #54 Skrevet 10. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv blitt voldtatt i ung alder, og er i dag svært glad i BDSM. Om det har sammenheng eller ikke vet jeg ikke, men jeg hadde syntes det ble for dumt om partneren min skulle tatt hensyn til meg på den måten, når jeg selv ikke ønsker det. Men det er en ærlig sak, gjør det deg ukomfortabel så ikke gjennomfør det. Anonymkode: 3cfa4...132 Takk for innspillet. Det tar jeg til meg. Det har stor verdi å høre dette fra noen som har gått gjennom det samme. Du har nok rett. Vi vil jo i grunnen dette begge to. Fikk bare veldig vondt av henne etter det hun fortalte meg. Føler sånn omsorg for denne jenta. TS Anonymkode: 2060f...03c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #55 Skrevet 10. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspillet. Det tar jeg til meg. Det har stor verdi å høre dette fra noen som har gått gjennom det samme. Du har nok rett. Vi vil jo i grunnen dette begge to. Fikk bare veldig vondt av henne etter det hun fortalte meg. Føler sånn omsorg for denne jenta. TS Anonymkode: 2060f...03c Slik jeg har forstått det så er det relativt vanlig, men hvorfor man har seksuelle preferanser er jo veldig vanskelig å si I dag er det mange år siden voldtekten og jeg er helt ferdig med den. Sex i dag har ingenting med opplevelsen å gjøre, så du skader henne ikke ved å drive med dette På grunn av skepsis som du opplever har jeg i ettertid alltid vært veldig forsiktig med å fortelle om hendelsen, slik at partneren ikke føler at han gjør noe galt. De tenker naturligvis at de ikke vil gjøre noe lignende som har skjedd i vonde opplevelser tidligere. Men tro meg, du tenker garantert mer på det enn det hun gjør, hun vil jo tross alt dette. Hun viser mye tillit ved å fortelle, og hun forstår helt sikkert at det kan virke skremmende og rart. Jeg synes at det er modig av henne å fortelle det til tross for at reaksjonen kan være negativt, samt veldig fint av deg at du har omsorg for jenta ved å tenke disse tankene. Det viser jo empati og at du ikke vil henne noe vondt Anonymkode: 3cfa4...132
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #56 Skrevet 10. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg har forstått det så er det relativt vanlig, men hvorfor man har seksuelle preferanser er jo veldig vanskelig å si I dag er det mange år siden voldtekten og jeg er helt ferdig med den. Sex i dag har ingenting med opplevelsen å gjøre, så du skader henne ikke ved å drive med dette På grunn av skepsis som du opplever har jeg i ettertid alltid vært veldig forsiktig med å fortelle om hendelsen, slik at partneren ikke føler at han gjør noe galt. De tenker naturligvis at de ikke vil gjøre noe lignende som har skjedd i vonde opplevelser tidligere. Men tro meg, du tenker garantert mer på det enn det hun gjør, hun vil jo tross alt dette. Hun viser mye tillit ved å fortelle, og hun forstår helt sikkert at det kan virke skremmende og rart. Jeg synes at det er modig av henne å fortelle det til tross for at reaksjonen kan være negativt, samt veldig fint av deg at du har omsorg for jenta ved å tenke disse tankene. Det viser jo empati og at du ikke vil henne noe vondt Anonymkode: 3cfa4...132 Så tanken på at jenta er selvdestruktiv og oppsøker fskap, at hun føler lav egenverdi, at hun føler hun ikke fortjener bedre har ikke slått deg? Det er ekstremt vanlig å være selvdestruktiv etter overgrep. Det vet mange av oss , av erfaring og empati med andre. Anonymkode: 87c48...efd 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #57 Skrevet 10. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så tanken på at jenta er selvdestruktiv og oppsøker fskap, at hun føler lav egenverdi, at hun føler hun ikke fortjener bedre har ikke slått deg? Det er ekstremt vanlig å være selvdestruktiv etter overgrep. Det vet mange av oss , av erfaring og empati med andre. Anonymkode: 87c48...efd Personen du siterer har selv blitt utsatt for voldtekt. Jeg tror hun har et vel så bra grunnlag for å uttale seg om dette som det du har. Anonymkode: 2060f...03c 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #58 Skrevet 10. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Le gammelmanns latteren så mye du klarer, ingen respekt, håper alt dette biter deg bak. Gjør som oftest det-:).Patetisk å lese kamuflert "omsorg" du liksom har. Haha. Anonymkode: 87c48...efd Dette emnet ligger for øyeblikket rett etter inneværende emne her på forumet. Tror du bør komme deg ut av den barnslige bobla di og lære litt om verden. http://forum.kvinneguiden.no/topic/997435-menn-mellom-40-og-50-år-ubehagelig-med-tilnærmelser-fra-yngre-kvinner/#comment-17537723 Anonymkode: 2060f...03c 1
a l'orange Skrevet 10. januar 2016 #59 Skrevet 10. januar 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
Gjest supernova_87 Skrevet 10. januar 2016 #60 Skrevet 10. januar 2016 Jeg opplever det som at mange misforstår BDSM (eller i det minste i forhold til min forståelse av BDSM). Det er mye snakk om at den dominante har kontroll osv. og det er jo sant, den dominante har kontroll, og dominerer, sjefer, og dirigerer, forlanger. Men alt dette er jo fordi den submissive har gitt denne kontrollen til ham/henne. Egentlig er det jo den submissive som har makten i bunn og grunn. Ingenting skal bli gjort som den submissive ikke er med på. Derfor tenker jeg at det viktigste i et BDSM-forhold er nettopp tillit og trygghet. Jeg synes det er langt fra BDSM og overgrep, de er egentlig, slik jeg ser det, to motsatte. I et BDSM-forhold handler det om å gi seg selv til å bli dominert, og det handler om å få muligheten til å ha kontrollen over noen andre. Dette er noe voksne mennesker gir til hverandre, noe de villig går med på. Et overgrep er det eksakt motsatte av dette, at noen bestemmer over deg uten at du er med på det, at noen gjør ting med deg de ikke har fått lov til, at de fortsetter der du har sagt stopp. En mester eller dominatrix skal aldri fortsette hvis den submissive har brukt stopp-ordet. En dominant kontrollerer ikke og ydmyker ikke for å bryte ned, ødelegge og skape psykiske problemer, tvert i mot. Der en overgriper er ødeleggende og utrygg, skal en dominant være oppbyggende og trygg, en dominant vil jo sin submissive det beste. Det oppleves som at mange glemmer den rollen den dominante skal ha for den submissive. Det er ikke bare den submissive som skal tjene, tilfredsstille og "please", den dominante skal jo ivareta og "passe på". Slik som andre kjærlige forhold (men selv om det ikke er romantiske følelser så bør et BDSM-forhold basere seg på tillit og trygghet). Selvsagt finnes det mange destruktive BDSM-forhold, men det er ikke destruktsjon (?) og ødeleggelse så mange er ute etter, tror jeg. Det handler kanskje mer om det å tørre å gi noen kontrollen over seg selv, og stole på at de tar godt vare på den makten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå