Gå til innhold

BDSM med ung jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er en mann på 48 år som nylig har blitt kjent med en nydelig jente på.... hold dere fast... 23 år. Jenta er veldig moden for alderen, og vi har utrolig nok mye å snakke om. Har foreløpig bare møttes og pratet sammen. Ikke vært noe seksuelt. Etterhvert som vi har blitt bedre kjent så har hun betrodd seg at hun har en fetisj på BDSM. Hun er da såkalt submissive. For de uinvidde (som denne tråden forsåvidt ikke er myntet på) så vil det si at hun tenner på å underkaste seg og at mannen er dominant. Hun sier hun misliker sterkt å skulle ta føringen i senga. 

Hun har såvidt nevnt litt om at hun tenner på å bli spanket med eller uten pisk, men jeg har ikke gravd veldig mye dypere enn dette. For som hun sier så synes hun det er veldig turn-off å måtte fortelle/lære opp mannen hva han skal gjøre og ikke. 

Som nyskilt etter et langt samliv med A4-sex kjenner jeg at jeg er tent og interessert i å utforske dette nærmere. Fantaserer ofte om å være dominant og litt røff/hard i klypa. Det ligger i lufta at det bare er et tidsspørsmål før vi kommer til å ha sex, men jeg kjenner jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe dette. Har ikke lyst til å spørre og grave for mye på forhånd. Føler det vil drepe litt av spenningen. Samtidig er jeg usikker på hvor røff evt. soft jeg skal være med henne. Hvordan finne ut hvor grensene går etc.

Er det noen som har råd / tips å dele. Hvordan går jeg frem? Hvor går grensene? Hva innebærer egentlig BDSM sånn utover klaps på baken. Og vær så snill ikke kom med noen moralpreken om aldersforskjellen vår. Vet det er litt på kanten. Men hun er en voksen dame med bein i nesa som vet hva hun vil. Og menn på min alder som hevder at det aldri ville hatt sex med en jente som var så mye yngre enn seg er enten løgnere eller impotente ;)

Anonymkode: 2060f...03c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet

Dominanse. Det handler om å bli dominert. Ikke selve den fysiske delen av det (spanking osv) - men at du "eier" situasjonen. Hun vil mest sannsynlig tre inn i rollen som passiv. Å dominere er ikke noe som føles naturlig for alle. Det er nesten litt sånn at enten ligger det der latent i din identitet eller ikke. "Kle av deg". "Hvorfor har du klær på enda"? "Sa jeg at du kunne sette deg der"?   "Legg deg". "Se på meg når jeg snakket til deg". - kommando form i samtale fra din side og adlyding fra henne. Å dominere er en kunstform. Å gjøre det "riktig" kan ta åresvis å bygge opp. Du skal kjenne hennes grenser som om de var dine egne. Hun skal ha en dyp tillit til deg. Noen tenner også på å få utført smerte, det er individuelt. Du skal aldri beklage eller spørre. Men du skal heller ikke utføre handlinger du er usikker på om hun vil takle. Når dere er ferdig vil hun trenge lengre tid på å gire ned og fordøye det som har skjedd enn hva du vil. Fordi hun er faktisk den som har hatt den mest sårbare rollen i dette (dog etter eget ønske) er du en god Don/Master er det nå du viser deg som myk og tålmodig, og lar henne lande litt, før hverdagen starter igjen. - lykke til 😁 👍

• Liker 5
Skrevet

"Alle" som driver med sånt, må/bør ta praten om hvor grensene går. Det ødelegger ikke spenningen, for man går jo ikke i detalj som "så putter jeg tusen min i munnen din, liker du det?", men å få kartlagt noen absolutte grenser og et stoppord som sub'en kan bruke hvis det går for langt (og da stopper man, samme hvor ivrig man er.. )

Hvor hennes grenser går kan ingen her inne svare på, det finnes jo folk som liker å bli hengt opp etter kroker liksom, og de er nødvendigvis ikke malen for andre. Vi er forskjellige :-)

Siden dere aldri har hatt sex med hverandre før, så er det jo ofte litt heftig å starte med full pakke, du må nesten bare føle deg frem, hold henne fast, smekk henne på rumpa, stopp og stimuler henne når hun nærmer seg klimaks som straff, det finnes mange muligheter til å utforske hverandre her, siden du kanskje ikke er så erfaren i dette kan det være lurt også for deg å begynne forsiktig, ikke bygge torturkammer i kjelleren i morgen :-) 

Lykke til :-) 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hu i byen skrev:

... ikke bygge torturkammer i kjelleren i morgen :-) 

:fnise:

ts

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bare finn et kodeord for stopp, og resten vil være greit.

Anonymkode: 8d516...a0c

• Liker 2
Skrevet

Dere er begge voksne mennesker som gjør dette uten reell tvang. Hvem skal fordømme andres preferanser? 

Kos dere. ☺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en ung kvinne, ikke ung jente. :eeeh:

Anonymkode: 738a8...2dc

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ødelegg fantasien hans nå.

• Liker 19
Gjest cheshirecat
Skrevet
5 minutter siden, Suppemann skrev:

Nasty 😱

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Klart det. Men når man er 48 så føles det mer som "jente" enn "kvinne". Hun er ikke stort mer enn 2 år eldre enn datteren min :blush: 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare finn et kodeord for stopp, og resten vil være greit.

Anonymkode: 8d516...a0c

Ja. Akkurat det har jeg skjønt etter å ha lest litt rundt på nettet. Men er vel mest nysgjerrig på hvordan jeg skal te meg før hun sier "stopp". 

Skrevet
9 minutter siden, Suppemann skrev:

Tosk. 😉

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Akkurat det har jeg skjønt etter å ha lest litt rundt på nettet. Men er vel mest nysgjerrig på hvordan jeg skal te meg før hun sier "stopp". 

Jag fick en galen idé om vad du kan göra när hon säger stopp:Sluta med det du gör.

Några vanliga ord att använda är:

Röd = Stopp

Gul=Ta det lite lugnt,nu börjar det närma sig gränsen

Grön=Nu är det bara att "köra" igen ;)

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er en mann på 48 år som nylig har blitt kjent med en nydelig jente på.... hold dere fast... 23 år. Jenta er veldig moden for alderen, og vi har utrolig nok mye å snakke om. Har foreløpig bare møttes og pratet sammen. Ikke vært noe seksuelt. Etterhvert som vi har blitt bedre kjent så har hun betrodd seg at hun har en fetisj på BDSM. Hun er da såkalt submissive. For de uinvidde (som denne tråden forsåvidt ikke er myntet på) så vil det si at hun tenner på å underkaste seg og at mannen er dominant. Hun sier hun misliker sterkt å skulle ta føringen i senga. 

Hun har såvidt nevnt litt om at hun tenner på å bli spanket med eller uten pisk, men jeg har ikke gravd veldig mye dypere enn dette. For som hun sier så synes hun det er veldig turn-off å måtte fortelle/lære opp mannen hva han skal gjøre og ikke. 

Som nyskilt etter et langt samliv med A4-sex kjenner jeg at jeg er tent og interessert i å utforske dette nærmere. Fantaserer ofte om å være dominant og litt røff/hard i klypa. Det ligger i lufta at det bare er et tidsspørsmål før vi kommer til å ha sex, men jeg kjenner jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal angripe dette. Har ikke lyst til å spørre og grave for mye på forhånd. Føler det vil drepe litt av spenningen. Samtidig er jeg usikker på hvor røff evt. soft jeg skal være med henne. Hvordan finne ut hvor grensene går etc.

Er det noen som har råd / tips å dele. Hvordan går jeg frem? Hvor går grensene? Hva innebærer egentlig BDSM sånn utover klaps på baken. Og vær så snill ikke kom med noen moralpreken om aldersforskjellen vår. Vet det er litt på kanten. Men hun er en voksen dame med bein i nesa som vet hva hun vil. Og menn på min alder som hevder at det aldri ville hatt sex med en jente som var så mye yngre enn seg er enten løgnere eller impotente ;)

Hun er ganske ung da. i forhold til deg. Sikker på at hun ikke sitter der og tuller med deg, og så vil hun ikke møte deg ;) .Jeg holdt på sånn en stund på nettet. Satt å tullet... men ville ikke møte de jeg skrev med ;) 

• Liker 10
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Klart det. Men når man er 48 så føles det mer som "jente" enn "kvinne". Hun er ikke stort mer enn 2 år eldre enn datteren min :blush: 

Hva så? ☺

Skrevet

Anbefaller å ta en titt her inne. En kjapp informasjonskilde og lese litt om det :)http://www.smil-norge.no/

Ellers kan du lage deg en profil på fetlife.com og finne grupper for nybegynnere.

Også kjekt å finne ut om hun er virkelig submissiv, eller bare sett litt for mye fifty shades of grey :fnise:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Ann Christin skrev:

Anbefaller å ta en titt her inne. En kjapp informasjonskilde og lese litt om det :)http://www.smil-norge.no/

Ellers kan du lage deg en profil på fetlife.com og finne grupper for nybegynnere.

Også kjekt å finne ut om hun er virkelig submissiv, eller bare sett litt for mye fifty shades of grey :fnise:

hehe eller så sitter hun å tuller på slike kanaler slik som jeg gjorde for noen år siden ;) jeg hadde faktisk profil på smil, og på ulike bdsm kanaler. Satt å tullet og onanerte og fikk orgasmer av å høre alt de ville gjøre med meg ;) . Men jeg møtte de aldri. Men jeg tennte sinnsykt på å høre alt de ville gjøre. Elsker skikkelig dominans i sengen ! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Meline37 skrev:

Hun er ganske ung da. i forhold til deg. Sikker på at hun ikke sitter der og tuller med deg, og så vil hun ikke møte deg ;) .Jeg holdt på sånn en stund på nettet. Satt å tullet... men ville ikke møte de jeg skrev med ;) 

Vi snakket sammen på nett en stund i begynnelsen. Etterhvert som vi ble "kjent" sendte hun meg endel utfordrende bilder med kropp og ansikt og det hele. Da vi skulle møtes første gang måtte jeg avlyse pga. jobbgreier. Da ble hun veldig skuffet. Tror ikke en jente som har tillit nok til å sende sånne bilder av seg selv tuller. Hun kunne jo lett risikert at jeg ble hevngjerrig og misbrukte bildene av henne. Nå har vi møttes fysisk etpar ganger over kopp kaffe. Så nei; jeg tror ikke hun tuller.

ts

• Liker 5
Gjest Nordavind
Skrevet
5 minutter siden, Meline37 skrev:

Vel, de har jo allerede møtt hverandre så...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakket sammen på nett en stund i begynnelsen. Etterhvert som vi ble "kjent" sendte hun meg endel utfordrende bilder med kropp og ansikt og det hele. Da vi skulle møtes første gang måtte jeg avlyse pga. jobbgreier. Da ble hun veldig skuffet. Tror ikke en jente som har tillit nok til å sende sånne bilder av seg selv tuller. Hun kunne jo lett risikert at jeg ble hevngjerrig og misbrukte bildene av henne. Nå har vi møttes fysisk etpar ganger over kopp kaffe. Så nei; jeg tror ikke hun tuller.

ts

Dere har ikke hatt sex enda? 

Ok... ja da tuller hun gjerne ikke. Jeg ville i den alderen aldri ha sex med en som var så mye eldre enn meg i virkeligheten. Men jeg tullet å skrev med noen som var en del eldre, men da bare satt jeg der og onanerte på nettet og tullet med det ;) . Stakkars mannfolk! ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...