nille-s Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har så lyst til å klippe meg. Er lei av at alle frisører jeg går til bare tar bittelitt i tuppene. Vil prøve en ny frisør som har litt egne ideer, klipper kule frisyrer. Noen anbefalinger??
Tigerlily Skrevet 9. oktober 2004 #2 Skrevet 9. oktober 2004 gå til inch i hegdehaugsveien. ligger i tverrgaten ovenfor oasis. dyr, men det er verd pengene!
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Adam&Eva? I hvertfall dyrt, men der får du frisører som har masse ideer...
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Trine på Adam og Eva (på Strøget) er den beste frisøren jeg har hatt..og jeg har prøvd mange. Klipper meg hos henne hver gang jeg skal ha en ny frisøre, ellers bruker jeg billigere frisører.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Alle årene jeg bodde i Oslo klippet jeg meg hos en fast frisør. Hun heter June og jobber på Tango på Oslo S. Hun er kjempeflink, ikke èn gang har jeg vært misførnøyd hos henne. Hun kom med forslag og fikk meg til å prøve litt nye ting. Rett frem og ærlig. Tror det jobber mange flinke og erfarne frisører i den salongen der.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 art i vika, spaghetti i bogstadveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå