AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Tenker da på styret i en idrettklubb på amatørnivå, med lag fra barnenivå og opp. Regner med de færreste får penger, men er det vanlig å slippe kontingent for seg selv, evt barna sine, og å slippe dugnader knyttet til et spesifikt lag f eks? Jeg har blitt spurt om å være med i styret i en håndballklubb og vet det kommer til å ta en del tid. Håper derfor på å slippe dugnadene på laget til datteren min som følger med hjemmekamper, som sekretariat, kiosk osv. Synes det kan bli mye med begge deler, men har ikke lyst til å spørre, vil ikke virke kjip... Anonymkode: e1011...b78
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har vært styremedlem en gang for en liten klubb, der drev noen litt profesjonelt, men det var liksom på egenhånd(ikke lag). Og egentlig gjorde jeg ikke så mye å snakke om. En var jo kasserer og en var leder, og det var de som hadde mest å gjøre, vi to styremedlemmene ordnet med ting som å bestille julebord, ta kontakt med aktuelle personer om lokalene ikke var i orden e.l. Men det tror jeg kan være veldig forskjellig fra klubb til klubb, særlig om det er barn i bildet. Men synes ikke du skal være redd for å spørre om hva det innebærer av jobb, og om du likevel må stille opp på andre ting som dugnad. Det synes jeg er helt kurant:) Anonymkode: d7bf3...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå