Gå til innhold

Pusse opp bad og valg av fliser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nå funnet noen som skal pusse opp badet vårt. De fikk % hos flise kompaniet så mente vi burde kjøpe der, men fant ikke noe vi likte. Men fant noe fint på megaflis som vi har lyst på, men når vi pratet med flislegger mente han at glisende på right price tIles var bedre. Lurer på om det er noe han sier fordi det er der han har avtale, eller om det faktisk er sånn. Mannen vil nå bytte, for mener at om det skjer noe med de flisene på megaflis så vil de ikke ordne opp.

vi har byttet baderomsmøbler en gang allerede. For det skulle stå i stil.

dette er brunt, tar gjerne mot tips og ideer. Badet er på ca 6 kvd

Anonymkode: a0875...61d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for Mega Flis. Right Price tiles ville jeg holdt meg unna

Anonymkode: 3ed6d...642

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for Mega Flis. Right Price tiles ville jeg holdt meg unna

Anonymkode: 3ed6d...642

Noen erfaringer? 

Anonymkode: a0875...61d

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er murer. Vi kjøpte gulvfliser på right Price tiles, null stress med de. Veggfliser kjøpte vi et restparti fra en dyrere kjede. Null problem med gulv/veggfliser. Forrige stedet vi bodde kjøpte vi fliser på megaflis, var en helvetes jobb å få lagt de pent visstnok. Var mange ødelagte fliser underveis. 

Anonymkode: b6888...a12

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ha noe spesielt og har mulighet til å bruke litt ekstra penger på det, så sjekk "Farfars fliser". (Mye fine bilder på instagram)  

Skrevet

Det er ikke slik at alle flisene hos megaflis er av lik kvalitet eller alle flisene hos right prøve tiles er det. Dårlig kvalitet på fliser kan det være begge steder. Man bør sjekke hvor godt de er kalibrert og hvor stort vann opptak de har. Right price tiles kjøper store partier de selger.

Vi kjøpte porcelenatofliser fra flisekompaniet med minimalt vann opptak og nøyaktig kalibrering. Da kunne flislegger legge dem med 1-2 mm fug og perfekt resultat på kort tid.

Dårlige fliser tar lenger tid å legge for en flislegger som bryr seg om resultat. 

Anonymkode: 2d97b...a70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...