AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg er sikkert en frysepinne, men jeg synes det er iskaldt i de store bassengene på badeland. Jeg blir ikke vant til kulden heller, jeg hakker tenner. Det er alltid et lite basseng med varmt og godt vann, men hvorfor er det det? Da er det hvertfall umulig å komme seg i det kalde bassenget. Husker vi hadde bading på barneskolen og alle klaget på hvor kaldt det var (var normal kald badelandstemperatur). Alle gruet seg til å gå ut i bassenget, og gledet seg til dusjen. Så mange kommenterer hvor kaldt det er. Jeg kan ikke passe på barn i de kalde bassengene. Det er typisk de store med sklier og slikt der barna vil være. Er det bare for å spare penger, eller liker flest folk kalde basseng? Anonymkode: 538c8...69f
Minya Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Det er vanlig med 23 grader i de store bassengene og 28-30 grader i de små, varme bassengene. Slik har det egentlig alltid vært, såvidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Tipper det må være pga penger. Jeg unngår badeland pga dette, klarer ikke å være i det store bassenget for lenge, og det er jo der ungene vil være. (Jeg må svømme en del for å bli varm, men det kan jeg ikke med små barn) Anonymkode: 076cc...e60
Suppemann Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Grunnen til at de små bassengene har høyere temperatur er at konsentrasjonen av urin er mye høyere.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 I de store bassengene er det meningen at man skal svømme, leke osv da blir man ganske varm. De fleste hadde ikke klart det i de varme bassengene, det blir for varmt. Anonymkode: 25dc3...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå