AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg er skikkelig fortvilet over situasjonen jeg nå er i. Jeg har nettdatet i ca to år og aldri opplevd å få en god kjemi med noen. Så møtte jeg en fyr i begynnelsen av desember, som alt har vært fantastisk med. Jeg visste med en gang at dette var noe helt annet og jeg er blitt skikkelig betatt av han. I forrige uke fikk jeg beskjed av arbeidsplassen at de må nedbemanne. De har gitt meg tilbud om å fortsette i jobben ved en annen avdeling, på en helt annen kant av landet. Det er en krevende jobb som gjør det vanskelig å dra tilbake til hjembyen i helgene, og man må fly dit, så det er heller ikke så billig å besøke meg. Jeg har ikke fortalt han jeg dater om dette enda, først og fremst fordi jeg ikke har vært sikker på om hva jeg skal gjøre, men aller mest fordi det føles så TIDLIG å skulle si til han at jeg kanskje skal flytte langt unna, men fremdeles vil se han. Praktisk sett kommer vi vel ikke til å kunne ses mer enn kanskje en gang i måneden, et par dager. Og vi er jo ikke kjærester etter å ha truffet hverandre i noen uker, selv om vi forsåvidt kun treffer hverandre. Det er ikke snakk om å flytte vekk for alltid, men det blir nok for et års tid. Jeg er ganske sikker på at han og liker meg veldig godt, men jeg vet ikke om han er like klar for et forhold som jeg er. For min del er jeg sikker på at jeg kan bli forelsket i han, og jeg ønsker å prøve. Vi er begge rundt 29 år, han har vært singel i 1 år, mens jeg har vært singel i 6 år. Dermed er kanskje jeg litt mer hypp på å prøve dette, da jeg har vært alene en stund. Noen tanker om hvordan jeg kan snakke med han om dette? Og hvor mye grunnlag har vi for et avstandsforhold etter noen uker med dating? Anonymkode: c2788...9cb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 TS her. Må også legge til at det er nok ikke et alternativ å slutte i jobben, nå er det så usikre tider at jeg ikke tør å gjøre det, er altfor verdifull erfaring å si nei til. Anonymkode: c2788...9cb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Må også legge til at det er nok ikke et alternativ å slutte i jobben, nå er det så usikre tider at jeg ikke tør å gjøre det, er altfor verdifull erfaring å si nei til. Anonymkode: c2788...9cb Hvorfor ikke ? du får dagpenger og kan heller fokusere på andre sider av livet. Som igjen kan åpne dører for deg. Det er vel på tide nå som du snart er 30år? ...just saying. Får du ekstra god lønn for å flytte på deg - på en måte som gjør strevet verdt det ? Anonymkode: 4300f...181
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke ? du får dagpenger og kan heller fokusere på andre sider av livet. Som igjen kan åpne dører for deg. Det er vel på tide nå som du snart er 30år? ...just saying. Får du ekstra god lønn for å flytte på deg - på en måte som gjør strevet verdt det ? Anonymkode: 4300f...181 Vil ikke legge ut altfor mye detaljer, men jeg fikk denne jobben for bare noen måneder siden og det er en utrolig mulighet som jeg ikke kan gi fra meg allerede nå. Flyttekostander blir dekket. Tror jeg hadde endt opp som rimelig bitter hvis jeg ble sittende her på dagpenger også blir det ikke en gang et forhold med denne fyren. Spørsmålet er ikke om jeg skal flytte, spørsmålet er hvordan jeg snakker med han om at jeg fortsatt vil "holde på" med han, når vi faktisk ikke skal bo i samme landsdel. Anonymkode: c2788...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke ? du får dagpenger og kan heller fokusere på andre sider av livet. Som igjen kan åpne dører for deg. Det er vel på tide nå som du snart er 30år? ...just saying. Får du ekstra god lønn for å flytte på deg - på en måte som gjør strevet verdt det ? Anonymkode: 4300f...181 66% av den lønna man hadde åpner ikke så veldig mange dører akkurat. Behold jobben for svarte, det er usikre tider nå. Anonymkode: 9f786...9cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå