Gjest baby-E Skrevet 14. november 2004 #41 Skrevet 14. november 2004 Ikea-poeng: 118. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder
Midnattsol Skrevet 14. november 2004 #44 Skrevet 14. november 2004 Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Tja..
Alterna Skrevet 1. januar 2005 #45 Skrevet 1. januar 2005 Ikea-poeng: 44. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
LilleBille Skrevet 1. januar 2005 #46 Skrevet 1. januar 2005 Ikea-poeng: 72. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. .. Stemmer vel ikke helt .. stikker gjerne innom Ikea jeg ... praktisk sted - for mange småting for oss som bor nærme
Theolina Skrevet 5. januar 2005 #47 Skrevet 5. januar 2005 Ikea-poeng: 124. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #48 Skrevet 6. januar 2005 Ikea-poeng: 70. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gjest Emera Skrevet 23. februar 2005 #49 Skrevet 23. februar 2005 Ikea-poeng: 80. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :oops: Jaja... Fullt så ille er det dog ikke. Til mitt forsvar vil jeg si at vi har ikke hatt IKEA så lenge her i byen, da... Nyhetens interesse og så videre...
Gjest uri Skrevet 23. februar 2005 #50 Skrevet 23. februar 2005 Ikea-poeng: 52. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted Er helt riktig det!!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #51 Skrevet 10. mars 2005 Ikea-poeng: 92. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen
*M* Skrevet 29. mars 2005 #52 Skrevet 29. mars 2005 Ikea-poeng: 70. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted
Leviin Skrevet 29. mars 2005 #53 Skrevet 29. mars 2005 Ikea-poeng: 60. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Sannheten er vel heller den at jeg egentlig skulle ønske jeg bodde like nært Ikea fortsatt.. tidligere hadde jeg bare 2 mil dit.. og så flyttet jeg LANGT unna..
knøtte Skrevet 20. april 2005 #54 Skrevet 20. april 2005 Ikea-poeng: 92. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen hehe.. tja... passer vel litt..
Anglofil Skrevet 20. april 2005 #55 Skrevet 20. april 2005 Ikea-poeng: 46. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Stemmer vel rimelig bra, jeg kjøper omtrent aldri noe på Ikea. Jeg er ikke spesielt glad i denne nymoderne moten, minimalisme og stål, etc. Mvh Yvonne
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #56 Skrevet 20. april 2005 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Gjest Aurélie Skrevet 20. april 2005 #57 Skrevet 20. april 2005 Ikea-poeng: 66. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Stemmer ganske bra dette.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #58 Skrevet 21. april 2005 Ikea-poeng: 66. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
pusesen Skrevet 26. august 2005 #60 Skrevet 26. august 2005 Ikea-poeng: 96. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. leste dette for samboeren og han lo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå