Gå til innhold

Ny Test: Ditt forhold til IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikea-poeng: 118.

Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikea-poeng: 94.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Tja.. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikea-poeng: 44.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Ikea-poeng: 72.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

.. Stemmer vel ikke helt .. stikker gjerne innom Ikea jeg ... praktisk sted - for mange småting for oss som bor nærme :P

Skrevet

Ikea-poeng: 124.

Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder

Skrevet

Ikea-poeng: 70.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikea-poeng: 80.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

:oops: Jaja... Fullt så ille er det dog ikke. Til mitt forsvar vil jeg si at vi har ikke hatt IKEA så lenge her i byen, da... Nyhetens interesse og så videre...

Skrevet

Ikea-poeng: 52.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted

Er helt riktig det!!

• 2 uker senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

• 3 uker senere...
Skrevet

Ikea-poeng: 70.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted

Skrevet

Ikea-poeng: 60.

Sannheten er vel heller den at jeg egentlig skulle ønske jeg bodde like nært Ikea fortsatt.. tidligere hadde jeg bare 2 mil dit.. og så flyttet jeg LANGT unna.. :cry:

• 4 uker senere...
Skrevet

Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

hehe.. tja... passer vel litt..

Skrevet

Ikea-poeng: 46.

Stemmer vel rimelig bra, jeg kjøper omtrent aldri noe på Ikea. Jeg er ikke spesielt glad i denne nymoderne moten, minimalisme og stål, etc.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Formosiss
Skrevet

Ikea-poeng: 86.

Gjest Aurélie
Skrevet

Ikea-poeng: 66.

Stemmer ganske bra dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikea-poeng: 66.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ikea-poeng: 96.

leste dette for samboeren og han lo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...