Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 10. oktober 2004 #21 Skrevet 10. oktober 2004 Ikea-poeng: 108. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2004 #22 Skrevet 10. oktober 2004 Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Det siste der stemmer faktisk.
Vivekke Skrevet 10. oktober 2004 #23 Skrevet 10. oktober 2004 Ikea-poeng: 82. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Stemte ganske bra på meg... Er ikke ofte på IKEA, toppen 2 ganger i året. Men liker å kikke i katalogen, og det ender alltid med at jeg kjøper mer enn jeg hadde tenkt de få gangene jeg er der!
iselhek Skrevet 15. oktober 2004 #24 Skrevet 15. oktober 2004 Ikea-poeng: 44. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted
monja Skrevet 15. oktober 2004 #25 Skrevet 15. oktober 2004 Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Malou Skrevet 15. oktober 2004 #26 Skrevet 15. oktober 2004 Ikea-poeng: 70. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Vel, jeg liker meg godt på IKEA jeg, selv om jeg ikke er totalt opphengt på noen måte. Men jeg må innom et par turer i året. Går rundt med IKEA-abstinenser i disse dager og planlegger en tur før jul.
Gjest Madden Skrevet 20. oktober 2004 #30 Skrevet 20. oktober 2004 Fælt så du smiler da Human Being!!! Har du vært på IKEA nylig eller!!?
@nna Lovinda Skrevet 20. oktober 2004 #31 Skrevet 20. oktober 2004 Ikea-poeng: 50. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Akkurat som jeg tenkte.
Bandula Skrevet 20. oktober 2004 #32 Skrevet 20. oktober 2004 Ikea-poeng: 46. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
lille mor Skrevet 21. oktober 2004 #33 Skrevet 21. oktober 2004 Ikea-poeng: 56. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Javel??
Elze Skrevet 22. oktober 2004 #34 Skrevet 22. oktober 2004 Ikea-testen Ikea-poeng: 90. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :oops: Stemmer vel ganske bra dette ..
Gjest Revenka Skrevet 22. oktober 2004 #35 Skrevet 22. oktober 2004 Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Sommerfugl83 Skrevet 22. oktober 2004 #36 Skrevet 22. oktober 2004 Ikea-poeng: 92. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Passet ikke noe særlig egentlig, men ble nok sånn av mangel på bedre svaralternativer. Er på Ikea kanskje 2 ganger i året selv om jeg har gratis buss og det ligger bare 20 min fra...
Gjest Oktavia Skrevet 22. oktober 2004 #37 Skrevet 22. oktober 2004 Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. dette stemmer egentlig ganske bra...
Lady Lovelylocks Skrevet 5. november 2004 #38 Skrevet 5. november 2004 Ikea-poeng: 88. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
evil eve Skrevet 8. november 2004 #39 Skrevet 8. november 2004 Ikea-poeng: 56. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå