Gjest Madden Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 http://www.start.no/quiz/2001/08/16-3864.html Ikea-poeng: 120. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. :oops:
Arkana Skrevet 9. oktober 2004 #2 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 26. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. Tja, så ille synes jeg ikke det er da, men det er ikke min favoritt.
Mitzi Skrevet 9. oktober 2004 #3 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 120. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. :oops: Jeg fikk også 120 Ikea-poeng..... Og det stemmer bra på meg - jeg er fast inventar på Ikea. Faktisk så har bryllupsbildet vårt hengt på veggen i en av utstillingene der - dét er vel det man kan kalle for fast inventar?
Bamseline Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 124. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. Er vel der litt for mye iflg sambo
Gjest Madam Felle Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 32. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.
Sita Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 32. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. Samme her
Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen
magnhild Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Ikea-poeng: 116. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. ikke overraskende!
Charmina Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 Samme svar hos meg og 90 poeng Klems charmina 5 uker til termin
Samantha Skrevet 9. oktober 2004 #10 Skrevet 9. oktober 2004 Ditte må vere den teitaste testen hittil! Ikea-poeng: 50. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Har kun vore der en gang, men...
Gjest Madden Skrevet 10. oktober 2004 #11 Skrevet 10. oktober 2004 Synes ikke den var SÅ teit..men avslørende var den...
Gjest Madden Skrevet 10. oktober 2004 #13 Skrevet 10. oktober 2004 Nei ....synes det er virkelig avslappende!!! Men må ha god tid..tar en stund å gå igjennom varehuset noen ganger...
Gjest Human Being Skrevet 10. oktober 2004 #14 Skrevet 10. oktober 2004 jeg er ikke så ofte på ikea da, jeg må til bergen hvis jeg skal dit.. eller os.. og det er jo ett stykke.
Gjest pace Skrevet 10. oktober 2004 #15 Skrevet 10. oktober 2004 Ikea-poeng: 50. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gjest Human Being Skrevet 10. oktober 2004 #16 Skrevet 10. oktober 2004 Det var den samme som jeg fikk
Gjest Human Being Skrevet 10. oktober 2004 #18 Skrevet 10. oktober 2004 den linken funka ikke hos meg..
Gjest pace Skrevet 10. oktober 2004 #19 Skrevet 10. oktober 2004 den linken funka ikke hos meg.. Ojda. Visste ikke det... Åpne et vindu, og så copy-paste linken på addresselinjen, da vil du få den opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå