Gå til innhold

Han er på tinder selv om vi har datet lenge...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har datet/holdt på med i omtrent 5mnd, har brukt tinder jevnlig siden vi møttes første gang. Den første måneden synes at det egentlig var ok. Men så begynte vi å snakke om forventninger til hverandre, blant annet det med at vi kun dater hverandre og ikke andre osv. 

Så da tok jeg det egentlig som en selvfølge at han slettet tinder, eller ikke brukte det. 

Men i dag tidlig, så så jeg at han fremdeles hadde tinder. Dette skjedde ved ren tilfeldighet, da jeg har vært logget ut av min profil i laaaang tid, og jeg betemte meg for å slette den. Så da jeg logget inn, så dukket plutselig hans ansikt opp! Jeg trykte innpå profilen hans, og der var det nye bilder og han hadde endret tekst siden vi møttes. I tillegg stod det "aktiv for 30min siden". 

Så nå kjenner jeg at jeg bare er frustert og jeg føler meg lurt. Det har hele tiden virket på han som om han ville fokusere på oss to. Ingen andre. Og han har egentlig ikke virket som typen til å være "utro" på nett/tinder. Det er jo ikke sikkert at han har møtt andre jenter, men han har sannsynligvis snakket med andre på tinder, siden han er aktiv der. 

Så jeg føler at han har hatt meg på gress de månedene vi har kjent hverandre og holdt på, sånn i tilfelle han finner noen bedre....

Jeg konfronterte han med det i dag. Jeg sendte en melding og skrev at jeg lurte på hvorfor han var på tinder, når vi begge tidligere hadde uttrykt at vi skulle fokusere på oss og ikke andre. Jeg har ikke fått svar da, forhåpentligvis får jeg vel et svar. Men jeg vet jo ikke om jeg orker dette. Han kan umulig være såpass interessert i meg når han snakker med andre jenter. 

Grunnen til at jeg sendte melding, er jo at han sannsynligvis kan ha sett meg på tinder etter jeg logget meg inn for å slette. 

Anonymkode: 5e86e...399

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På min Tinder kan jeg ikke lenger se når folk var pålogget sist. Må man ha betalversjonen for det? 

Det er jo mulig han har logget inn for å se om du har vært innom. 

Anonymkode: d0d9d...7f8

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg opplevd så og si identisk. Måtte dobbelsjekke om det ikke var jeg som hadde skrevet innlegget, SÅ likt var det.

Vi hadde også datet flere mnd og han hadde sagt han ikke var på utkikk etter andre og ville fokusere på oss. Vi var ikke offisielt sammen, men oppførte oss som kjærester. Han sa også at han hadde slettet Tinder. 

2 måneder senere fant jeg han der, fordi jeg skulle inn og slette min pga jeg hadde vært inaktiv et par mnd (hadde ikke logget inn siden den dagen han sa han hadde sletta sin). Da ser jeg han der, med endra tekst og bilde, samt "aktiv for x minutt siden"!!! Konfronterte han med dette, og det kom masse bullshit om at han skulle vise en venn noe blablabla.

Lang historie kort: Jeg var naiv og fortsette å date han i månedvis etter dette. Men det ble aldri oss, og i ettertid ser jeg jo at han mest sannsynlig pulte flere andre, aldri så for seg meg som kjæresten sin, men jeg var grei å ha på gress. Brøt relasjonen tvert den dagen jeg fikk nok, og det er jeg glad for i dag:)

Anonymkode: 73fd4...e11

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På min Tinder kan jeg ikke lenger se når folk var pålogget sist. Må man ha betalversjonen for det? 

Det er jo mulig han har logget inn for å se om du har vært innom. 

Anonymkode: d0d9d...7f8

Han kan umulig ha vært innlogget for å se om jeg har vært innom. Han hadde oppdaterte bilder, bilder som han nylig har lagt ut på sin facebook. Han hadde også endret profilteksten siden vi matchet på tinder. 

Jeg har alltid kunne se når folk var pålogget sist, jeg har ikke betalingsversjonen, men jeg har heller ikke oppdattert på en stund, så mulig det er derfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg opplevd så og si identisk. Måtte dobbelsjekke om det ikke var jeg som hadde skrevet innlegget, SÅ likt var det.

Vi hadde også datet flere mnd og han hadde sagt han ikke var på utkikk etter andre og ville fokusere på oss. Vi var ikke offisielt sammen, men oppførte oss som kjærester. Han sa også at han hadde slettet Tinder. 

2 måneder senere fant jeg han der, fordi jeg skulle inn og slette min pga jeg hadde vært inaktiv et par mnd (hadde ikke logget inn siden den dagen han sa han hadde sletta sin). Da ser jeg han der, med endra tekst og bilde, samt "aktiv for x minutt siden"!!! Konfronterte han med dette, og det kom masse bullshit om at han skulle vise en venn noe blablabla.

Lang historie kort: Jeg var naiv og fortsette å date han i månedvis etter dette. Men det ble aldri oss, og i ettertid ser jeg jo at han mest sannsynlig pulte flere andre, aldri så for seg meg som kjæresten sin, men jeg var grei å ha på gress. Brøt relasjonen tvert den dagen jeg fikk nok, og det er jeg glad for i dag:)

Anonymkode: 73fd4...e11

Når de gjør slik, så bryr de seg nok fint lite om at de blir oppdaget! Det er jo en sjanse for at den de dater sjekker om han er aktiv enda, eller feks venninner som har tinder kan oppdage at han er der fremdeles. Det har jeg også opplevd en gang...

En jeg datet tidligere hadde jeg fremdeles på tinder etter at vi avsluttet kontakt. Så på facebook et par måneder senere at han hadde fått kjæreste, men jeg så at han var aktiv hele tiden på tinder etter at de ble sammen. 

Gutter kan være så kjipe!

Jeg har brukt mye tid på han jeg holder på meg (eller skal jeg si "holdt på med"). Også har han rett og slett bare gitt blaffen i meg. Kanskje bare for å få seg noe av og til....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misunnelig på dere som fortsatt kan se når folk var sist pålogget på tinder :P

Jeg har opplevd det samme, en fyr som jeg datet over lengre tid, som fortsatte å være aktiv på Tinder. Oppdaterte med nye bilder og ny tekst.. Lenge siden jeg avsluttet med han, men har sett senest for et par uker siden at han fortsatt er på Tinder.  Håper ikke det er samme fyr vi har datet alle sammen. Han jeg datet har et navn som slutter på K.

Anonymkode: 8a7f7...14a

AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt, TS. :/ Jeg hadde nok avsluttet det med en gang, for han er jo en skikkelig dust. Etter 5 måneder vet man om man vil satse på noe, og da er man ikke på Tinder og snakker med andre.

Anonymkode: 4e807...868

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, been there, done that. Mange menn ser ut til å ha blitt ekstremt kyniske når det gjelder nettdating, og ser ingen problemer med å date så mange som mulig på én gang. Sånne har jeg lært meg å styre laaangt unna, ofte har de blitt skadet av å drive med nettdating over alt for lang tid... er min erfaring.

Anonymkode: 29bb6...fe1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, been there, done that. Mange menn ser ut til å ha blitt ekstremt kyniske når det gjelder nettdating, og ser ingen problemer med å date så mange som mulig på én gang. Sånne har jeg lært meg å styre laaangt unna, ofte har de blitt skadet av å drive med nettdating over alt for lang tid... er min erfaring.

.. mange kvinner også selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

Dette begynner jeg å bli litt smålig lei av å lese... Omtrent ALLE opplever at partner/date/flørt etc ikke sletter profilen sin, selv om de er i et forhold. Mitt beste råd er å spørre rett ut. 

Om fyren har tinder ennå, så virker det litt suspekt. Samtidig kanner hende at han tenker den er grei å ha dersom det skulle bli slutt mellom dere. 

Tinder er noe tull!

Anonymkode: e818c...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror seriøst noen blir litt "skada" av nettdating, er så lett å bare trykke videre til neste om den du dater i dag ikke er funker. Og sånn mentalitet at du aldri skal knyte deg helt til noen for det kan dukke opp noen bedre rundt neste sveip.

Hvis han er interessert i å fortsette med deg så sletter han tinder, og er han ikke det så har du det bedre uten han.

Anonymkode: 58cf3...84e

• Liker 3
Skrevet (endret)

Man får en vond følelse av å oppdage sånt.Tror nok jeg hadde avsluttet hele opplegget for han hadde jo ikke anonnsert seg som tilgjengelig der om han var fornøyd med å bare ha fokus på deg.Er forøvrig enig i det som AB over her skriver:noen blir skadet av nettdating og Tinder.

Endret av Sandie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder damer være på Tinder i det hele tatt?! Det er jo bare ukristelige, umoralske kåte griser som vil spre chlamydian sin der. Menn som er på Tinder har et kvinnesyn som er umoralsk og dårlig. Det er the lowest of the low faktisk. Hvorfor ikke heller bruke kristendate.no? De har hvertfall gode verdier. 

Anonymkode: eb4d3...e1c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder damer være på Tinder i det hele tatt?! Det er jo bare ukristelige, umoralske kåte griser som vil spre chlamydian sin der. Menn som er på Tinder har et kvinnesyn som er umoralsk og dårlig. Det er the lowest of the low faktisk. Hvorfor ikke heller bruke kristendate.no? De har hvertfall gode verdier. 

Den reklamen nå igjen.. Jeg ville heller hatt en mann fra tinder med "dårlige" verdier, enn en mann som er personlig kristen. 

TS: Jeg ville sett an hva han svarer på spørsmålet ditt, men synes generelt at det er et dårlig tegn. MEN siden du ikke har slettet profilen din så kan det hende han har trodd at du også har vært aktiv (mtp. at sist aktiv ikke synes lenger), og at dere på et vis har stilt likt. Men å oppdatere profilen sin etter at man har funnet noen man vil satse på er enten veldig lite gjennomtenkt, eller et dårlig tegn. Min videre interesse hadde vært avhengig av en grei forklaring. 

• Liker 1
Skrevet

Klønete å ikke slette matchen med en man dater, hvis man vil fortsette å Bruke Tinder.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke om den siden :) er det mange aktive brukere der og koster det penger slik som match? 

Anonymkode: eb262...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...