AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor vil dere kvinner som selger dere gjøre dere selv til fremmede menns leketøy? Dere gjør det enklere for menn å se på dere som en tømmestasjon. Ja til og med uskyldige kvinner blir bare en tømmestasjon. Gjør det ikke enklere for de når kvinner selger kroppen sin. Dere er levende sexleketøy for menn og gjør uskyldige kvinner som levende sexleketøy. Ja jeg selger meg selv, men jeg er mann og det er ikke så gale for menn. Menn blir ikke sett på som et sexleketøy av den grunn. Anonymkode: ea435...116 1
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil dere kvinner som selger dere gjøre dere selv til fremmede menns leketøy? Dere gjør det enklere for menn å se på dere som en tømmestasjon. Ja til og med uskyldige kvinner blir bare en tømmestasjon. Gjør det ikke enklere for de når kvinner selger kroppen sin. Dere er levende sexleketøy for menn og gjør uskyldige kvinner som levende sexleketøy. Ja jeg selger meg selv, men jeg er mann og det er ikke så gale for menn. Menn blir ikke sett på som et sexleketøy av den grunn. Anonymkode: ea435...116 Mente ikke å være ab, men når min pc klikker så klikker den..
Ananas. Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Du ansvarliggjør kvinner for ditt eget, dårlige kvinnesyn? Her får du nesten svare selv: Hvorfor er det du gjør greit, samtidig som det ikke er greit at kvinner gjør det? Og ikke kom med noe svada om samfunnet eller menn generelt her, bruk refleksjonsevnen din. Om man aksepterer din definisjon (kvinner som er "tømmestasjon", ja, jeg ser bevisst bort fra utvekslingen av penger her, den er i mine øyne ikke relevant) så gjør jo du en hel haug med kvinner til levende sexleketøy, hvorfor er det greit at du gjør det, men ikke at de selv plasserer seg selv i den samme situasjonen? 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor selger DU deg??? Du virker til å ha meget lite innsikt i hva 'vi damer' som selger oss, hvordan ett møte foregår. Også den typiske holdningen, 'men jeg er mann og det er ikke så gale for oss'. Det er nok også en forskjell på mennene som kjøper hos oss norske som gjør dette helt frivillig og dem som kjøper hos dem på gata. Anonymkode: 57bb4...49a
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 (endret) 13 minutter siden, Ananas. skrev: Du ansvarliggjør kvinner for ditt eget, dårlige kvinnesyn? Her får du nesten svare selv: Hvorfor er det du gjør greit, samtidig som det ikke er greit at kvinner gjør det? Og ikke kom med noe svada om samfunnet eller menn generelt her, bruk refleksjonsevnen din. Om man aksepterer din definisjon (kvinner som er "tømmestasjon", ja, jeg ser bevisst bort fra utvekslingen av penger her, den er i mine øyne ikke relevant) så gjør jo du en hel haug med kvinner til levende sexleketøy, hvorfor er det greit at du gjør det, men ikke at de selv plasserer seg selv i den samme situasjonen? For min del gjør det ingenting at kvinner selger seg. Så lenge de ikke har barn! Men ei dame sa til meg en gang "hvorfor må andre kvinner ødelegge for oss?" Jeg bruker ikke kvinner som tømmestasjon. Jeg har kontakt med de videre etter ons hvis jeg får tak i de og de selv vil. Må også ha forspill ikke bare om å gjøre å tømmes og så ferdig. Jeg betaler ikke damer for å få sex. Aldri livet. Hvor mange menn finnes det der ute som bruker kvinner kun for sex? De er vel hjernevasket av at kvinner selger sex og da forventer de at alle kvinner skal gi de sex uten noe mer seriøst. De forfører kvinnene, får sex, og stikker. Kvinnene blir ofte forelsket. Så lurer jeg på hvorfor de tar den sjansen på at de kan bli gravid med en kunde. De aner ikke hvem bf er. Tenk å bli født av å være resultatet av at mor solgte seg til en tilfeldig. Jeg som mann kan ikke bli gravid. Jeg mener ikke å være ekkel, men jeg lurer på hvorfor kvinner vil seg selv så vondt. Dere kvinner er mye mer verdt enn dette. Dere er alt for mye verdt til å selge dere selv for noen forbanna penger. Endret 8. januar 2016 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Igjen viser du din manglende innsikt i hvordan ett møte foregår... Anonymkode: 57bb4...49a
Ananas. Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 6 minutter siden, Hummels skrev: For min del gjør det ingenting at kvinner selger seg. Så lenge de ikke har barn! Men ei dame sa til meg en gang "hvorfor må andre kvinner ødelegge for oss?" Jeg bruker ikke kvinner som tømmestasjon. Jeg har kontakt med de videre etter ons hvis jeg får tak i de og de selv vil. Må også ha forspill ikke bare om å gjøre å tømmes og så ferdig. Jeg betaler ikke damer for å få sex. Aldri livet. Hvor mange menn finnes det der ute som bruker kvinner kun for sex? De er vel hjernevasket av at kvinner selger sex og da forventer de at alle kvinner skal gi de sex uten noe mer seriøst. De forfører kvinnene, får sex, og stikker. Kvinnene blir ofte forelsket. Så lurer jeg på hvorfor de tar den sjansen på at de kan bli gravid med en kunde. De aner ikke hvem bf er. Tenk å bli født av å være resultatet av at mor solgte seg til en tilfeldig. Jeg som mann kan ikke bli gravid. Jeg mener ikke å være ekkel, men jeg lurer på hvorfor kvinner vil seg selv så vondt. Dere kvinner er mye mer verdt enn dette. Dere er alt for mye verdt til å selge dere selv for noen forbanna penger. Jeg skjønner ikke hvorfor penger skal være den kompliserende faktoren her. Om målet er at menn skal sette mer pris på at kvinner har sex med dem, og la være å stikke av etterpå, så må vi jo hele kulturen med ONS, FFs, elskere og elskerinner til livs. At menn griper enkle muligheter for å få sex uten forpliktelser etterpå kommer jo ikke av at de er "hjernevasket av at kvinner selger sex og da forventer de at alle kvinner skal gi de sex uten noe mer seriøst.", men at menn og kvinner velger å ha sex med hverandre uten å kjenne den andre eller dennes intensjoner. Om en annen kvinne velger å selge seg selv for penger så går ikke det utover meg. Jeg velger selv hvem jeg ligger med og hva slags forpliktelser jeg ønsker fra mannen før det skjer. At ting noen ganger ikke går som planlagt eller ønsket etterpå blir en annen sak. Det er klart det er problematiske sider ved å selge og kjøpe sex, men å si at "uskyldige kvinner" blir tømmestasjoner fordi andre kvinner velger å selge sex, blir helt feil. Problematikk relatert til sex og relasjoner vil det alltid være, selv om man ingen tar seg betalt eller betaler. Du ser ned på kvinner som selger sex, men mener du selv kan selge sex fordi du er mann, det er i den kulturen utfordringene ligger.
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 KVINNER ER ALT FOR MYE VERDT TIL Å SELGE KROPPEN SIN OG FITTA SI FOR NOEN KRONER TIL ALT MULIGE MENN! Ellers velger jo kvinner selv hvem de vil ha sex med og ikke når det gjelder ons og ff. De tar ikke hva som helst da regner jeg med.
Gjest supernova_87 Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 2 minutter siden, Hummels skrev: KVINNER ER ALT FOR MYE VERDT TIL Å SELGE KROPPEN SIN OG FITTA SI FOR NOEN KRONER TIL ALT MULIGE MENN! Ellers velger jo kvinner selv hvem de vil ha sex med og ikke når det gjelder ons og ff. De tar ikke hva som helst da regner jeg med. Du er vel også da for mye verdt til å selge kroppen din, pikken din, og rompa di til alt mulige menn?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Nå har jeg aldri solgt meg men vil anta at noen som gjør det faktisk velger hvem kunden er (som ved ons og ff) men tar betalt i tillegg - altså får i pose og sekk og skal man følge retorikken din er det vel så ille med de som gjør det gratis med nærmest hvem som helst? Vil tro de bidrar mer til oppfatningen av "tømmestasjoner" eller hva det var... Anonymkode: ff3fd...54e
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 6 minutter siden, Rainstorm skrev: Du er vel også da for mye verdt til å selge kroppen din, pikken din, og rompa di til alt mulige menn? Nei. Kvinner er mye mer verdt enn en som drev med rus tidligere, roter seg opp i problemer, og er misslykka i livet. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg aldri solgt meg men vil anta at noen som gjør det faktisk velger hvem kunden er (som ved ons og ff) men tar betalt i tillegg - altså får i pose og sekk og skal man følge retorikken din er det vel så ille med de som gjør det gratis med nærmest hvem som helst? Vil tro de bidrar mer til oppfatningen av "tømmestasjoner" eller hva det var... Anonymkode: ff3fd...54e De må i alle fall takle å bli kalt horer de her damene og ikke syte over at menn kaller de horer. De velger jo selv å jobbe som hore. Gratis eller ikke gratis. De gjør seg selv til tømmestasjon uansett. Når de ligger med hvem som helst.
Gjest supernova_87 Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 16 minutter siden, Hummels skrev: Nei. Kvinner er mye mer verdt enn en som drev med rus tidligere, roter seg opp i problemer, og er misslykka i livet. Jeg skulle ønske du følte du var mer verdt. Jeg skulle ønske du hevdet ditt verd og begynte å forvente bedre. Møtte mennesker slik du selv ønsket å bli møtt, og trodde på at ting kunne bli bedre for deg. Du er ikke mer verd enn å være hora til en eller annen gamling før du selv bestemmer deg for å slutte å være det. Jeg tror jeg har skrevet det før til deg "We accept the love we think we deserve", begynn å tro at du fortjener bedre! Ikke ta til takke med å være "mislykka i livet", bestem deg for at det ikke er nok, og prøv hver eneste dag å gjøre livet ditt til et bedre enn det var i går.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 45 minutter siden, Hummels skrev: Nei. Kvinner er mye mer verdt enn en som drev med rus tidligere, roter seg opp i problemer, og er misslykka i livet. De må i alle fall takle å bli kalt horer de her damene og ikke syte over at menn kaller de horer. De velger jo selv å jobbe som hore. Gratis eller ikke gratis. De gjør seg selv til tømmestasjon uansett. Når de ligger med hvem som helst. Kall meg gjerne hore. Ingen som vet at jeg gjør det uansett, utenom ett par hore-venninner Og vi ligger ikke med hvem som helst faktisk, kun ett fåtall av dem som henvender seg kommer seg inn i dette hullet. Og det er langt fra røm og tøm. Har hatt flere kunder som bare vil ligge nakne sammen for å snakke og føle litt intimitet. Røm og tøm liksom, tror TS snakker om seg selv og sin egen holdning Anonymkode: 57bb4...49a
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, Rainstorm skrev: Jeg skulle ønske du følte du var mer verdt. Jeg skulle ønske du hevdet ditt verd og begynte å forvente bedre. Møtte mennesker slik du selv ønsket å bli møtt, og trodde på at ting kunne bli bedre for deg. Du er ikke mer verd enn å være hora til en eller annen gamling før du selv bestemmer deg for å slutte å være det. Jeg tror jeg har skrevet det før til deg "We accept the love we think we deserve", begynn å tro at du fortjener bedre! Ikke ta til takke med å være "mislykka i livet", bestem deg for at det ikke er nok, og prøv hver eneste dag å gjøre livet ditt til et bedre enn det var i går. Skulle også ønske jeg kunne følt det, men så mange har sagt det til meg eller om meg også. At jeg er mislykka og mindre verdt for jeg skulle egentlig ikke bli født. Jeg var et uhell og det har jeg hørt i alle år.
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kall meg gjerne hore. Ingen som vet at jeg gjør det uansett, utenom ett par hore-venninner Og vi ligger ikke med hvem som helst faktisk, kun ett fåtall av dem som henvender seg kommer seg inn i dette hullet. Og det er langt fra røm og tøm. Har hatt flere kunder som bare vil ligge nakne sammen for å snakke og føle litt intimitet. Røm og tøm liksom, tror TS snakker om seg selv og sin egen holdning Anonymkode: 57bb4...49a Nei jeg må ha forspill, og gjerne kos etter sexen. Hvis jeg ikke er sovna. Ikke bare tøm og røm som mange gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå