Gå til innhold

Noen som vet om OnklP er singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anyone??

Drømmemannen :rodmer:

Anonymkode: cb279...0b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har møtt han på lawo. Bare et lite tips :fnise: Kanskje han er der iblant.

Anonymkode: d8b79...f78

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man har tydeligvis forskjellig smak.

Anonymkode: 16a63...eb7

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 11b9d...628

AnonymBruker
Skrevet

Han har vel kjæreste av og på med jevne mellomrom. Men i følge ryktene lever han ikke som om han kjæreste uansett. 

Anonymkode: 548f5...d6c

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, ashanti skrev:

Jeg fikk opp OnklP på Tinder for bare et par uker siden.. Sikker på at han har kjæreste? (Mulig det var en fake profil, ikke vet jeg.)

For snart et år siden postet han et bilde av han og en jente "Gratulerer med dagen min kjære ..." Hun har lukket instagram, men poster bilder med han med jevne mellomrom, det har vel pågått i noen år. Det siste bildet er fra for 12 uker siden. Men det er alt jeg vet :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner, identifisering av privatpersoner og svar til dette.

Spørsmål om moderering kan taes på PM eller på ris og ros.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Gjest Castielz
Skrevet

Nei nei, han har jo styggen på ryggen ;)

Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

" Tove Tøien kan ikke tenke seg noe koseligere enn å ha godgutten sin hjemme i sin egen stue. Og han, den tatoverte «bad boyen», som ofte snakker om mammaen sin med stemmen full av gutteaktig kjærlighet, på konserter, i intervjuer, på TV, er glad for å komme hjem til henne. Han var hjemme i jula, sammen med kjæresten sin Helene, som ifølge en overbegeistret svigermor er verdens søteste og flinkeste, en ordentlig jente fra et møblert hjem.

Kilde 

Edit; Jeg henger fortsatt i 2015. Artikkelen er 1år gammel i dag. 

Endret av snoopy_93
Skrevet
Den 8. januar 2016 at 17.22, AnonymBruker skrev:

Anyone??

Drømmemannen :rodmer:

Anonymkode: cb279...0b8

Han hadde kjæreste i november i hvert fall. Hørte det i et intervju i podcasten til Schau og Thoresen :)

Skrevet

Han har dame som nevnt ovenfor. Møter på han og dama iblant da vi har felles venner, og sist gang jeg så de var ved juletider. 

Anonymkode: 8f4a4...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...