Gå til innhold

dekking av bord


topsy

Anbefalte innlegg

Midt på natta, får ikke sove........ :wink:

jeg fyller 40 år i dag og har kost meg med mann og barn i kveld. Neste helg har jeg bedt inn 30 venner som jeg skal feire sammen med.

Saken er den at jeg har så lyst til å pynte bordet litt spesielt. Altså ikke bare noen blomsterkvaster og ett par lys........

Men kreativiteten min er vel ikke akkurat i skuddet for tiden... neida, det er ikke alderen som tynger... om noen lurte på det :-)

Er det noen som har noen gode tips å del med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :P

Får vel krype inn til min kjære snart.... vanligvis går vi til sengs samtidig, men han skal på jobb i morra og jeg finnes ikke trøtt.... men trettheten kommer vel snikende hvis jeg bare hadde hatt vett til å krype til køys.

Men må bare innrømme at jeg nyter stillheten i huset, når alle de andre ligger å sover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :bursdag:

Spørs jo litt hva slags tema du skal ha, men jeg har ofte brukt ting jeg kan finne ute nå på høsten. Er så mange fine høstfarger :P

Pynt bordet med det du finner ute, sett små telys innimellom og kjøp noen pyntegresskar i blomsterbutikken. Jeg har pleid å gjøre dette og servere en "høstgryte", men det kommer jo litt an på hva du skal ha til mat, men høsten passer jo til så mye... :-)

Lykke til med feiringen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å samle inn blader fra tre i alle farger? Hvis du presser de, f.eks i aviser med tunge bøker over så raskt du kan, så blir de flotte til neste helg. Ordne duk, f.eks. av lerret stoff, og strø blader over hele bordet. Så bruke lys og liknende for å gjøre det stemningsfullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-så sprayer du bladene med blank lakk så skinner de så fint... Så kan du ha hvit duk, og lage en løper i samme farge som serviettene til å legge midt over bordet.....

Små lave skåler med flytende telys er minst brannfarlig.....

lag små bordkort av stein du finner når du leter etter blader....

Det er masse du kan gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...