Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på en Tinder date i kveld og er så nervøs at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har vært på noen Tinder dater før, men har aldri vært så nervøs som jeg er nå..  Blir dårlig i magen og uvel :( Har mest lyst å avlyse. Vi har ikke pratet så mye, tror kanskje det er hovedgrunnen til at jeg er ekstra nervøs, vet jo så og si ingenting om han.

Noen tips? Har mest lyst til å drikke meg full først, men det går jo ikke..

Anonymkode: 36338...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere sagt enn gjort; slapp av! Ikke ha altfor høye forventninger :)  Dette går bra!

Skrevet

skal du kjøre bil siden du ikke kan drikke..? hvis du ikke kan kjøre så skader det ikke å ta et par øl : ) 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, icom skrev:

skal du kjøre bil siden du ikke kan drikke..? hvis du ikke kan kjøre så skader det ikke å ta et par øl : ) 

Nei, skal ikke kjøre bil, men tenkte det ikke var så sjarmerende å dukke opp dritings :P hvis jeg tar et par glass, tror dere han kan merke det/lukte det? Uff. Dette er verre enn alle muntlige eksamener tilsammen..

Skrevet

Bare si at du hadde en venninne innom som du tok et par glass vin med :) daten blir bedre når du alt er litt på gli :) kanskje dere kan stikke innom å ta en pils en vei sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid verst før, når du treffer ham går det bedre. Lykke til :)

Anonymkode: bd8aa...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke se på det som en date. Bare se på det som en vanlig person som du tar en kaffe med / spiser middag / bowler / hve enn dere har planlagt. Damer legger som regel så mye inn i ting med en gang det kalles en date.

Anonymkode: 47bb4...5cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i går kveld! Hadde vært på noen Tinder-dates før, men i går var jeg mye mer nervøs enn før. Jeg drakk ikke før jeg møtte han, men det hadde kanskje ikke vært så dumt å ta seg en liten øl. Men puss tenner og kjør på med tyggis. :P

Uansett gikk daten min superbra, og han innrømmet selv at han hadde vært nervøs på forhånd. Likevel var det jo masse å snakke om da vi visste så lite om hverandre, så det vil nok bli det samme i ditt tilfelle. Prøv å pust med magen og tenk at det verste som kan skje er at du ikke finner han så interessant likevel. 

Håper du forteller oss hvordan det gikk. :)

Anonymkode: cb046...62f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på en Tinder date i kveld og er så nervøs at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har vært på noen Tinder dater før, men har aldri vært så nervøs som jeg er nå..  Blir dårlig i magen og uvel :( Har mest lyst å avlyse. Vi har ikke pratet så mye, tror kanskje det er hovedgrunnen til at jeg er ekstra nervøs, vet jo så og si ingenting om han.

Noen tips? Har mest lyst til å drikke meg full først, men det går jo ikke..

Ta ett glass vin. Kun ett.

Å ikke ha pratet er bra, da kan dere jo prate nå. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si fra åssen det gikk da :)

Anonymkode: 51d65...415

Skrevet

Hvordan gikk det, TS? Jeg skal på date nr. 2 i kveld, gruer meg nesten mer nå enn til 1. date fordi det var så hyggelig. Er redd 2. date ikke klarer å toppe det.

Anonymkode: cb046...62f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...