AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Hallaisen, jeg kjøpte sikkert 30 par sokker sist det var "sokkekrig" og XXL solgte "Line One" ullsokker i svart til 10kr paret. Jeg bruker de mye og er strålende fornøyd. Trener en del og jobber mye ute i skogen osv, så det går vel ett par om dagen og så rett til vask. Nå kommer det derimot hull i de stadig vekk. Kaster vel 2-3 sokker i uka nå, alle går visstnok i stykker omtrent samtidig. Noen her som husker når denne priskrigen var? Er det to år siden så synes jeg de holdt lenge med mitt bruk. Er det ett år siden...tja, tvilsomt. Brenner godt i peisen da. Anonymkode: 7125c...e53
saltyliquorice Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 jeg liker dem godt tynne, men varme! Mine har holdt 1-2 år ca, synes det er innafor.
mocca1 Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Har noen av disse. Har hatt de i ca 2 år (tror jeg), og synes de holder minst like bra som Ulvang sine. Tror ikke du har så mye å klage for med tanke på pris, og så mye du har brukt sokkene. Mine er forresten enda fine . Litt nuppete, og slitt, men det forventer jeg. (Ull slites nokså fort om det brukes mye)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 5 minutter siden, mocca1 skrev: Har noen av disse. Har hatt de i ca 2 år (tror jeg), og synes de holder minst like bra som Ulvang sine. Tror ikke du har så mye å klage for med tanke på pris, og så mye du har brukt sokkene. Mine er forresten enda fine . Litt nuppete, og slitt, men det forventer jeg. (Ull slites nokså fort om det brukes mye) Ulls lites mest når ullplagg blir vasket feil.Brjker du ullvaskemiddel og vasker på ullprogram? Hvis ikke, så har du deg selv å takke for at ulla går i stykker. Og når tid den sokkekrigen var, vet jeg ikke, jeg var på sokkekrig hos MXi sept. 2015 da solgte de KT sokker 2 par til 10 kr. Anonymkode: 1feae...810
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Wow, gikk glipp av den nyeste sokkekrigen! Jeg klager ikke. Vasker på ullprogram med Milo. Anonymkode: 7125c...e53
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Jeg bruker ullsokkene flere dager før jeg vasker dem, for de lukter jo ikke død etter en dag slik andre sokker gjør.... Anonymkode: 798fc...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå