Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt sjokkerende at CA og Øystein ikke forstår at Henning er uærlig når han kommer med halen under beina dagen før parsermonien der han er mest utsatt. 

Anonymkode: b4268...6dd

Men Caksel er jo så flink til å lese mennesker, han leste jo Henning med en gang:fnise:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg er forelska i Jonas. Syns alltid han har vært kjekkest, men var noe med swagen hans idag haha. 

• Liker 8
Gjest marizz
Skrevet

Jeg er kanskje et litt barnslig og enkelt menneske, mne jeg synes det er litt gøy å se de feste, kline, være fulle, si teite ting osv jeg:fnise: Trenger ikke å skje så mye for at jeg skal bli underholdt, selvom det er gøy med litt drama

AnonymBruker
Skrevet

Skal tro om Jonas får en skikkelig dreis på damene nå ;) hothothot! Håper det blir mer av det etterhvert altså;)

Anonymkode: 32e82...d9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den Tuesday, April 05, 2016 at 17.41, AnonymBruker skrev:

Jævla siteringshelvete!!!!Når skal dette bli fikset!!!??

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper på et vis at det ikke er CA som ryker i morgen. Han kan gjerne være irriterende, men jeg liker han som deltaker. Hovmod står desverre for fall, men håper han varer lenge, for han fortjener å være der inne! 

Han kunne gjerne hatt litt mindre TV-tid, slik at vi får mer av de andre også, men men... Hadde vært greit å bli bedre kjent med Stine for eksempel. Har ingen tanker om henne og hun har vært lengre enn Maling, som man faktisk har fått et inntrykk av! 

(Flaut hvor full Sandra ble... Håper hun ikke følte seg altfor ille berørt av å se denne episoden). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper på et vis at det ikke er CA som ryker i morgen. Han kan gjerne være irriterende, men jeg liker han som deltaker. Hovmod står desverre for fall, men håper han varer lenge, for han fortjener å være der inne! 

Han kunne gjerne hatt litt mindre TV-tid, slik at vi får mer av de andre også, men men... Hadde vært greit å bli bedre kjent med Stine for eksempel. Har ingen tanker om henne og hun har vært lengre enn Maling, som man faktisk har fått et inntrykk av! 

(Flaut hvor full Sandra ble... Håper hun ikke følte seg altfor ille berørt av å se denne episoden). 

Flere som fikk i seg litt tror jeg https://www.youtube.com/watch?v=mg9FOkrd0vM&list=PLdiYlY8tlBmo5veGetgBLRCCIgkKam0kI&index=14

Anonymkode: 4fda2...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Smookiekins skrev:

Bra episode i dag! Gled dere :hoppendeglad:

Den var jo helt ordinær, skjedde nesten ingenting :P

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 5
Skrevet

Skjønner meg ikke på alle som klager så mye på Caksel, han er jo den fødte paradisedeltager som skaper masse drama. Er det ikke det vi vil ha da? Også kan man godt si at han kan fremstå klysete og selvsikker/ufordragelig til tider, men er jo det som skaper moro. Det skal også sies at alle nye som kommer inn stort sett velger han som partner/hans side, noe som tyder på at han er kanskje ikke så ufordragelig som alle skal ha det til...

Mayonesen derimot, han kunne jeg fint spart meg for. Aldri hørt noen lire av seg mer intetsigende vissvass, i tillegg er det jo ordfeil/talefeil i hver setning han sier nesten.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den var jo helt ordinær, skjedde nesten ingenting :P

Anonymkode: 6d535...2e7

Enig. Hvorfor droppet de pandoras?  80% av episoden handlet kun om festing. 

Jeg kommer til å bli veldig irritert hvis Caksel for viljen sin på kveldens seremoni nok en gang. Kjedelig å se på hvis produksjonen bare skal hjelpe han gjennom spillet. Håper ikke Jonas eller Henning ryker. Øystein må ut!

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Skjønner meg ikke på alle som klager så mye på Caksel, han er jo den fødte paradisedeltager som skaper masse drama. Er det ikke det vi vil ha da? Også kan man godt si at han kan fremstå klysete og selvsikker/ufordragelig til tider, men er jo det som skaper moro. Det skal også sies at alle nye som kommer inn stort sett velger han som partner/hans side, noe som tyder på at han er kanskje ikke så ufordragelig som alle skal ha det til...

Mayonesen derimot, han kunne jeg fint spart meg for. Aldri hørt noen lire av seg mer intetsigende vissvass, i tillegg er det jo ordfeil/talefeil i hver setning han sier nesten.

Det er vel nesten ingen som sier de vil ha han ut, men vi liker han ikke. Det må vi få lov til. Så klart oppfører han seg bra ovenfor de nye hvis han vil de skal velge han eller noen andre. De ser ikke hva han sier i snakkeboksen f.eks. Carl Aksel må gjerne bli der for underholdningens skyld, men trenger ikke å like han. 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Litt av greia med Paradise er jo å "hate" noen, og ønske at de skal gå ut. Sånn fornuftsmessig ser jeg jo at det beste er å ha ham der inne siden han lager underholdning, og derfor vil jeg egentlig ikke at han skal sendes hjem. Men synes han skal få motgang nå, og det ser ut til at han får det i kveld. Krysser fingrene!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet hva den sangen heter, når Jonas danset rundt damene? Var ihvertfall sånn den gikk "Yo Yo I Think He Liked Me ..". ? :)

Anonymkode: 77d00...714

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for spoiling og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde sklidd rett inn i Paradise Hotel.  :ler:

Anonymkode: 13221...4fd

Hvorfor skriver du dette? Hvorfor latterliggjør du en bruker på denne måten? 

Anonymkode: 7951d...c50

• Liker 2
Skrevet

Når har Carl Aksel fått hjelp av produksjonen på hotellet?

at han får vilja si er jo fordi han overtaler spillerene på hotellet

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Når har Carl Aksel fått hjelp av produksjonen på hotellet?

at han får vilja si er jo fordi han overtaler spillerene på hotellet

Tuller du, eller er du virkelig så blind? Sånn helt seriøst?

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du dette? Hvorfor latterliggjør du en bruker på denne måten? 

Anonymkode: 7951d...c50

Denne personen er nok så usikker på seg selv at hun må spøke på andres bekostning for å få bekreftelse av andre. Det er vel klare likhetstrekk til Mikela. 

Anonymkode: 2b3da...0f7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du, eller er du virkelig så blind? Sånn helt seriøst?

Anonymkode: f252d...0bc

ja jeg er så blind, så forklar!

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg digger Carl Aksel jeg, og Jonas, Eileen og Nina også, Nina har ikke fått vist seg frem så veldig enda, håper det kommer, dame med selvtillit iallefall. Om Carl Aksel ryker blir PH veldig kjedelig, det er jo sånn. ;) Han har jo rett i at han er kongen i år :P Er så glad Mikaela røk, hun var jo bare et barn stakkars. Med all banningen og alle ansiktsuttrykkene når hun var misfornøyd med noe. Jonas er jo en skikkelig mannsmums han, for en kropp!! Det lover bra, jeg håper dog at det kommer inn flere spillere, ikke bare sånne barnslige unger som er der for å drikke og å pule. Dansk PH, der virker deltagerne eldre selv om de ikke er det, produksjonen der går mer etter mennesker med sterkt konkuranseinnstinkt og det liker jeg. 

Anonymkode: 10461...4b8

Endret av Bond
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...