Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sandra: "I don't believe in cottoneye joe" :fnise:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt kjedelig episode, men deltakerne har tydeligvis en fin kveld hvor både den ene og andre får smånusset litt.

Anonymkode: d403d...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte dagens episode jeg! :) Jonas sjarmerte meg! DAMN BOY! :rodmer:

Anonymkode: 3c021...4be

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

"Ye Ye i think he liked me"-sangen som ble spilt når Jonas strippet.

Vet noen hvem som synger den, hva hele heter? :)

Anonymkode: 77d00...714

AnonymBruker
Skrevet

Å se på andre kline og pule er utrolig kjedelig :Gjesp: 

På klippet for i morgen kan det se ut som Caksel er i fare,  men klikker hvis produksjonen redder han. Nå MÅ han få motgang. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager sa Jørgen? "Det er derfor mennesker har halebein selv om de ikke har hale, det er fordi ... ??" Jeg trodde han sa noe om pissing, men jeg håper jeg hørte feil. 

Anonymkode: b4268...6dd

at det er fordi man skal klare å holde igjen om man på tisse. Siden halebeinet henger sammen med lukkemuskelen :)

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes dagens episode var morsom, selv om det ikke skjedde så mye. Gleder meg veldig til parseremonien i morgen. Tror ikke CA er i fare, men har en liten tro på at Øystein går ut.

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 4
Skrevet

Jonas ble riktig så kjekk i jeans, den utringa t-skjorta og caps, i motsetning til skinnvesten og den lua :fnise: 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Var overlykkelig, når Mikela måtte ut av hotellet.

Hun gjorde grimaser hver 5. sekund. :lol:

Anonymkode: 791c2...07d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri trodd at Jørgen er 179 cm høy. Men men.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg syntes han sa noe om at man bruker det for å slutte å pisse. Haha. Vet ikke om man bør ta anatomi-leksjoner fra paradise.

Mye kåthet i dagens episode, gitt. Blandet med litt taktikk-babbel som jeg ikke vet om de henger helt med på selv engang.

Han har faktisk rett

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sandra kan ikke danse.

Anonymkode: a9847...0f3

• Liker 15
Skrevet

En underholdene episode må jeg si, hvorfor har vi ikke sett noe til Magic J før nååå? :rodmer: Eileen har CA så rundt lillefingeren at jeg må le, det er dobbeltspilleren sin det :takke: 

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sjokkerende at CA og Øystein ikke forstår at Henning er uærlig når han kommer med halen under beina dagen før parsermonien der han er mest utsatt. 

Anonymkode: b4268...6dd

Du hadde sklidd rett inn i Paradise Hotel.  :ler:

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 38
Skrevet

Synes det var helt sykt morsomt at Jonas sto frem som hotellets store sexbombe med den dansinga hans, og Sandra som prøvde så aaalt for hardt å dilte etter han og prøvde å fremstå minst like sexy, men som bare endte opp å se ut som en latterlig klovn. Fantes ikke noe pent eller sexy med den pinlige dansingen hennes.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra kan ikke danse.

Anonymkode: a9847...0f3

Hvem klarer vel å danse bra når man er så full som det hun var? 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt kjedelig episode, men deltakerne har tydeligvis en fin kveld hvor både den ene og andre får smånusset litt.

Anonymkode: d403d...4e9

Ja, var litt kjedelig, men nå er jeg spent på parseremonien i morgen altså! Føler alt kan skje, flere par kan omrokkeres.

Eileen har hele roen på spillet da, så hun kan vel med letthet få ut Øystein nå iallefall. Spørs hvor kald hun er da, hun virker jo litt som typen som ikke har hjerte til å lure en fyr som Øystein trill rundt, samtidig spiller hun ganske hardt nå.

Og så spørs det jo hva produksjonen finner på, tydelig at det skjer et eller annet som gjør Caksel nervøs. Kanskje flire-dama hans blir låst med James Bond eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Hva var det greiene med buketten?

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ye Ye i think he liked me"-sangen som ble spilt når Jonas strippet.

Vet noen hvem som synger den, hva hele heter? :)

Sangen heter Pony av Ginuwine. Tror ikke det er sånn teksten går da, men er rimelig sikker på at det er den sangen :P Mulig de spilte flere, men kjente i så fall igjen den ene sangen fra Magic Mike :fnise:

Endret av Alex Turner
Skrevet

Alle gutta fikk seg noe med damene idag, utenom Mayoo. Han var for opptatt med å gruble over hva slags kostyme han måtte gå i neste gang.

HAHA!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...