Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

8 av 10% fornøyd :laugh:
- Henning

Endret av tuppa
  • Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager sa Jørgen? "Det er derfor mennesker har halebein selv om de ikke har hale, det er fordi ... ??" Jeg trodde han sa noe om pissing, men jeg håper jeg hørte feil. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker at Mayoo har gitt opp å få tak i et godt kostyme. "Jeg ender alltid opp med det verste kostymet uansett" mens han loffer til rommet. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig episode så langt. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig episode så langt. 

Anonymkode: f5a4a...373

Jeg er enig. Og jeg hater slik guttehumor. Det er så barnslig. 

• Liker 6
Gjest Dwight
Skrevet

Tydeligvis blitt Tysk paradise med all denne orgy loving "jeg elsker deei" holdninger i dag :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode er vanvittig kjedelig, var bortkastet å se den.

Anonymkode: d4ae8...fcc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:sFun_sleeping:

Anonymkode: d99f3...470

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ingenting som skjer? Dette er jo dritt kjedelig å se på. Går å legger meg :natti: 

Skrevet

Digga stippinga til Jonas :O jeg vil ha sex med han i alle vinkler :O  synd de ødela steminga med babblinga til Mayoo

• Liker 16
Skrevet

Jeg hadde aldri sett for meg at Jonas kunne strippe sånn :hakeslepp: Magic Günther var jo ikke så verst altså!! Var forberedt på skikkelig klein pute-tv

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Den 23. mars 2016 at 22.51, incognita skrev:

ignorer den boksen her (:

Anonymkode: ee5cb...6ee

Skrevet
9 minutter siden, Alex Turner skrev:

Jeg hadde aldri sett for meg at Jonas kunne strippe sånn :hakeslepp: Magic Günther var jo ikke så verst altså!! Var forberedt på skikkelig klein pute-tv

Ikke jeg heller! 

Jeg har alltid sett på Jonas som en av de kjekkeste på hotellet. Kan ikke skjønne noe annet :)

• Liker 9
Skrevet

Glad jeg har barnslig guttehumor. Har hatt det så gøy gjennom denne eppisen! Hahahah. Denne sesongen er virkelig lovende! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Heldige Sandra :P Jørgen er jo dritkjekk. Håper det blir mye tafsing og pulings på de. Sandra er forresten en veldig pen jente, men hun burde virkelig gjort noe med håret sitt(hadde sikkert vært smashing som brunette!) og roet ned øyenskyggebruken litt. 

Anonymkode: d99e7...ad8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Litt sjokkerende at CA og Øystein ikke forstår at Henning er uærlig når han kommer med halen under beina dagen før parsermonien der han er mest utsatt. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle jentene faktisk lar han Øystein bare ta tak i dem og kysse dem... Altså... Æsj... :P 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Eileen som kysser Henning rett foran Øystein. :fnise:

• Liker 37
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager sa Jørgen? "Det er derfor mennesker har halebein selv om de ikke har hale, det er fordi ... ??" Jeg trodde han sa noe om pissing, men jeg håper jeg hørte feil. 

Jeg syntes han sa noe om at man bruker det for å slutte å pisse. Haha. Vet ikke om man bør ta anatomi-leksjoner fra paradise.

Mye kåthet i dagens episode, gitt. Blandet med litt taktikk-babbel som jeg ikke vet om de henger helt med på selv engang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev:

Jeg syntes han sa noe om at man bruker det for å slutte å pisse. Haha. Vet ikke om man bør ta anatomi-leksjoner fra paradise.

Jeg trodde han sa det var fordi man kunne stå og pisse. Men ja, skikkelig random, haha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...