Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skjønner ikke hvorfor hun tør å stå med CA når han har byttet så mange partnere? Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Hun blir sikkert byttet ut hun å. Da kan de andre si "I told you so " 

Anonymkode: 80c8b...16a

Enkelt og greit fordi CA og hoffet klarte å selge seg inn bedre. Henning ville jo ikke engang røpe alliansen (noe som var forståelig og lurt slik det endte opp), men hvordan kan Malin føle seg trygg uten å kjenne de hun da vil spille med? CA lover gull og grønne skoger og snakker om planer lengre frem i tid, mens Henning bare legger vekt på det som skjer nå (ut ifra hva vi kunne se selvsagt). Henning er nok en trygg og god partner, men CA fremstår jo som en mye sterkere spiller. 

Jeg har uansett tro på at Malin blir der en stund selv om hun virker veldig naiv. 

Anonymkode: b4268...6dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt og greit fordi CA og hoffet klarte å selge seg inn bedre. Henning ville jo ikke engang røpe alliansen (noe som var forståelig og lurt slik det endte opp), men hvordan kan Malin føle seg trygg uten å kjenne de hun da vil spille med? CA lover gull og grønne skoger og snakker om planer lengre frem i tid, mens Henning bare legger vekt på det som skjer nå (ut ifra hva vi kunne se selvsagt). Henning er nok en trygg og god partner, men CA fremstår jo som en mye sterkere spiller. 

Jeg har uansett tro på at Malin blir der en stund selv om hun virker veldig naiv. 

Jeg ser den, men var taktisk smart av Henning å ikke røpe for mye. Da hadde Malin sladret til CA og de. Det hadde svekker hans allianse. Men CA var mer overbevisende. Digger at de tror de har Eileen rundt lillefingeren ;)  Eileen minner meg om Tine fra sesong 2. Hun blonde berta med silikonpupper som vant.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Koy skrev:

1. Hvorfor var det ingen som sa til Malin at Caksel har sendt ut egen partner så mange ganger som han har gjort? Og at han som regel går lei av dem etter et par dager? Det hadde jo mest sannsynlig fått henne til å endre mening litt. Synes ikke Henning var så god å snakke for seg som de der inne skulle ha det til, Caksel var jo myye mer tillitsvekkende mot henne enn det han var dessverre.

2. Tror egentlig Øystein er litt lei hele den alliansen han er med i minus Eileen. Tviler på at han kommer til å dolke Caksel i ryggen siden de er så gode venner, men har en følelse av at han heller vil stå med de andre. 

Føler ikke Carl er så fæl med partnerene sine som dere skal ha det til.

Synøve byttet han jo ut fordi noen måtte bytte bort din partner, pluss det var andre dagen og de kom ikke overens.

Sandra byttet han ut fordi Øystein var lei av Mikela, men fortsatt ønsket å spille på lag. Derfor byttet de partnere seg imellom slik at de fire kunne stå sammen. Men han har jo sagt at "Sandra skal faen ikke ut herfra" så det viser jo at han fortsatt backer henne.

Og med Mikela sier det seg jo selv, de kom jo virkelig ikke overens i det heletatt.

så får vi se hvordan det går med Malin

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 3
Skrevet

Bra episode i dag! Gled dere :hoppendeglad:

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke Carl er så fæl med partnerene sine som dere skal ha det til.

Synøve byttet han jo ut fordi noen måtte bytte bort din partner, pluss det var andre dagen og de kom ikke overens.

Sandra byttet han ut fordi Øystein var lei av Mikela, men fortsatt ønsket å spille på lag. Derfor byttet de partnere seg imellom slik at de fire kunne stå sammen. Men han har jo sagt at "Sandra skal faen ikke ut herfra" så det viser jo at han fortsatt backer henne.

Og med Mikela sier det seg jo selv, de kom jo virkelig ikke overens i det heletatt.

så får vi se hvordan det går med Malin

Nåja, han har jo vært veldig klar på at Sandra ikke er drømmepartneren hans men heller bare en viktig brikke i spillet hans. Jeg kaller ikke det for å backe henne. Det blir mer sånn "knel for kongen og blidgjør ham, så skal du få det du trenger".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Nåja, han har jo vært veldig klar på at Sandra ikke er drømmepartneren hans men heller bare en viktig brikke i spillet hans. Jeg kaller ikke det for å backe henne. Det blir mer sånn "knel for kongen og blidgjør ham, så skal du få det du trenger".

Nei, men han har ihvertfall ikke satt henne i fare, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Så så utrygg partner er han jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Fælt å du forsvarer Carl Aksel da :popcorn: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fælt å du forsvarer Carl Aksel da :popcorn: 

Synes bare han får ufortjent mye hat :)

Skrevet

Jeg koser meg når Caksel får litt motgang for da blir han helt gal i øynene, kjefter og smeller. Det skal ikke så mye til for å vippe ham av pinnen, det så man jo når Mikela ikke ville gjøre som hun fikk beskjed om, slemme piken! :fnise:
Jeg savner Mikela litt allerede. Hun var en sjalu fjortis men samtidig tøff i trynet og kunne ha bøllet mye med Caksel om hun hadde fått vært der inne litt lenger.

• Liker 13
Skrevet

Jeg forstår ikke hva dere snakker om ! CA har ikke bytta menge partnere! han bytta fra seg hu bloharry jenta han hadde først til Sandra. så bytta han til Mikela, fordi Mikela klaga på parneren sin, Men Mikela gikk jo inn for å ødelegge for aliansen! 

Henning har jo ingen grunn til å bytte nå! de burde jo prøvd å få hun til Mayoo. 

Mikela burde jo sagt til CA at hun vill ha ut Nina, og så bare sendt ut Eileen! når hun står og sier til CA at hun vil ha ut Eileen så bæsjer hun seg jo på leggen! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, #Sunrise skrev:

Mikela burde jo sagt til CA at hun vill ha ut Nina, og så bare sendt ut Eileen! når hun står og sier til CA at hun vil ha ut Eileen så bæsjer hun seg jo på leggen! 

Ja, det sa jo Mikela hun angret skikkelig på og hun var dum der.

Anonymkode: f5a4a...373

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, #Sunrise skrev:

Jeg forstår ikke hva dere snakker om ! CA har ikke bytta menge partnere! han bytta fra seg hu bloharry jenta han hadde først til Sandra. så bytta han til Mikela, fordi Mikela klaga på parneren sin, Men Mikela gikk jo inn for å ødelegge for aliansen! 

Henning har jo ingen grunn til å bytte nå! de burde jo prøvd å få hun til Mayoo. 

Jeg er helt enig med deg. Dette er CAs 4.partner, og det forrige partnerbytte var bare en omrokkering. Synøve synes jeg nesten ikke teller engang siden det var så tidlig ut i spillet. Dersom Henning hadde fått det som han ville hadde Malin blitt hans 3. partner. 

Det er jo gørrkjedelig å se på de samme parene gjennom hele sesongen. Det må nesten bli litt omrokkeringer og utbyttinger. 

AnonymBruker
Skrevet

Underleppetatoveringer ER så harry. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hehehehe. "Gnag" :fnise:

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var det Jørgen røk ut igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig... Det hadde vært mer spennende om Synøve hadde kommet inn med sin bitterhet. Jaja, nå blir det hvertfall litt mer press på guttene igjen. 

• Liker 5
Skrevet

Lurer på hvem Jørgen skal spille med. Noe sier meg CA sin gruppe :roll: 

Skrevet

Hvorfor mååååå Sandra gjøre seg til så jævlig når hun snakker? 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, super-s skrev:

Hvordan var det Jørgen røk ut igjen?

Jentene fikk velge å bytte partner, men ingen ville bytte, så da røyk han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...