Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Helt enig, spesielt ekkelt kvalmende når han og Malin begynte å le av henne etter hun fikk forklare seg. Liker ikke Mikela, men jeg fikk skikkelig vondt i magen av å se hvor stygg CA var mot henne. Synes Triana burde stått litt opp for henne når hun forklarte hva partneren hennes gjorde mot henne. 

Ble også direkte kvalm av hu Malin. Som jeg håper og ber at hun blir sendt på hue og ræva ut derfra i neste uke av CA, så får hun som hun fortjener. Hun virker ikke riktig frisk synes jeg. Unormalt umoden virker hun også! 

Huff ja. Malin "hehe jeg vil heller finne det ut selv enn å høre på andre" dumme jente. Synes Triana kunne stått litt mer opp for Mikela ja. Men morsomt da hun sa rett ut han ville ha ut Nina. Det trynet på han da.  Håper Malin ryker ut ASP. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mayoo kan ha kommet i skade for å ha avslørt sin dobbeltrolle da han sa at han ikke hadde noe imot at Malin skulle velge ham.

Anonymkode: 0cbda...b2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes det var dårlig av Triana å spørre Mikela om hvem Aksel ville ha ut. På den måten blander hun seg in, ogpåviker spillet oe hun egentlig ikke burde.

Anonymkode: f753b...e47

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes det var dårlig av Triana å spørre Mikela om hvem Aksel ville ha ut. På den måten blander hun seg in, ogpåviker spillet oe hun egentlig ikke burde.

Nå er det jo helt åpenbart at produksjonen blander seg inn gang på gang i favør for CA, så jeg synes det var helt harmløst av Triana å spille et slikt spørsmål sammenlignet. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hadde nesten glemt at Øystein eksisterte

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har en sterk følelse av at  Mikela  kommer inn igjen senere. 

Anonymkode: d403d...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eileen er så fantastisk! Blir nesten forelska i henne :fnise: og jeg er jente og hetro!

Anonymkode: 3c021...4be

• Liker 8
Skrevet

Åh håper Synnøve kommer inn igjen!!!

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har de jo faktisk allerede vist da, viste jo at gutta sto på "neste uke" klippet

jeg hadde faktisk ikke sett neste uke klippet, så du røpet det for meg..

• Liker 3
Skrevet

Så synd for deg da. Du kan virkelig ikke mene at det å diskutere ting som allerede har skjedd og blitt vist på TV er å spoile? Om jeg ikke hadde fått med meg at Lekka har blitt sendt hjem, skal jeg liksom rope "spoiler!" fordi noen diskuterer det her inne? 

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, Agent2840 skrev:

Tror nok at de aller fleste er inneforstått med hvem som går seirende ut av årets PH altså. 

I grunnen ikke.

Kanskje du skal komme deg over i den andre tråden - det virker som du henger i feil tråd?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, bruker_K skrev:

jeg hadde faktisk ikke sett neste uke klippet, så du røpet det for meg..

Nei, men da kan man vell heller ikke klage. Det har jo blitt vist på TV, så da må det være lov å snakke om.

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men da kan man vell heller ikke klage. Det har jo blitt vist på TV, så da må det være lov å snakke om.

Men hallo, de aller fleste vet jo at produksjonen spoiler utrolig mye i teaserene sine. Det er lov å tenke selv :) 

Spoling er det uansett, for de som ikke vil se neste ukes teaser, nettopp fordi de vet at produksjonen spoiler jævla mye. Jeg er helt for spoiling, og er titt og ofte innom den andre tråden, men det betyr ikke at man skal ikke holde seg til de forskjellige trådene når det er på sin plass.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Men hallo, de aller fleste vet jo at produksjonen spoiler utrolig mye i teaserene sine. Det er lov å tenke selv :) 

Spoling er det uansett, for de som ikke vil se neste ukes teaser, nettopp fordi de vet at produksjonen spoiler jævla mye. Jeg er helt for spoiling, og er titt og ofte innom den andre tråden, men det betyr ikke at man skal ikke holde seg til de forskjellige trådene når det er på sin plass.

Signerer! 

Skrevet

1. Hvorfor var det ingen som sa til Malin at Caksel har sendt ut egen partner så mange ganger som han har gjort? Og at han som regel går lei av dem etter et par dager? Det hadde jo mest sannsynlig fått henne til å endre mening litt. Synes ikke Henning var så god å snakke for seg som de der inne skulle ha det til, Caksel var jo myye mer tillitsvekkende mot henne enn det han var dessverre.

2. Tror egentlig Øystein er litt lei hele den alliansen han er med i minus Eileen. Tviler på at han kommer til å dolke Caksel i ryggen siden de er så gode venner, men har en følelse av at han heller vil stå med de andre. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Koy skrev:

1. Hvorfor var det ingen som sa til Malin at Caksel har sendt ut egen partner så mange ganger som han har gjort? Og at han som regel går lei av dem etter et par dager? Det hadde jo mest sannsynlig fått henne til å endre mening litt. Synes ikke Henning var så god å snakke for seg som de der inne skulle ha det til, Caksel var jo myye mer tillitsvekkende mot henne enn det han var dessverre.

2. Tror egentlig Øystein er litt lei hele den alliansen han er med i minus Eileen. Tviler på at han kommer til å dolke Caksel i ryggen siden de er så gode venner, men har en følelse av at han heller vil stå med de andre. 

Henning og de har garantert sagt det til henne, men det blir ikke visst. Håper virkelig Øystein ryker ut på torsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Henning og de har garantert sagt det til henne, men det blir ikke visst. Håper virkelig Øystein ryker ut på torsdag. 

Helt enig. At CA har byttet mange partnere er jo det Gjengen allianse hovedsakelig spiller på for å forhindre at andre deltakere allierer seg med CA.

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for innlegg som bryter med forumets regler, samt svar til dette.

Sitat

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Spoiling (Å avsløre hva som skjer i en bok/TV-serie/et spill eller liknende). Dette er kun tillatt i tråder som er merket med "spoiler" i emnetittel eller hvor selve teksten som spoiler er skjult med følgende kode: [spoiler ]tekst [/spoiler ] (fjern mellomrommet før ])

Minner om: 

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Kassiopeia skrev:

Helt enig, spesielt ekkelt kvalmende når han og Malin begynte å le av henne etter hun fikk forklare seg. Liker ikke Mikela, men jeg fikk skikkelig vondt i magen av å se hvor stygg CA var mot henne. Synes Triana burde stått litt opp for henne når hun forklarte hva partneren hennes gjorde mot henne. 

Ble også direkte kvalm av hu Malin. Som jeg håper og ber at hun blir sendt på hue og ræva ut derfra i neste uke av CA, så får hun som hun fortjener. Hun virker ikke riktig frisk synes jeg. Unormalt umoden virker hun også! 

Men skjønner ikke hvorfor hun tør å stå med CA når han har byttet så mange partnere? Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Hun blir sikkert byttet ut hun å. Da kan de andre si "I told you so " 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet (endret)
Den 6. april 2016 at 12.36, AnonymBruker skrev:

Men skjønner ikke hvorfor hun tør å stå med CA når han har byttet så mange partnere? Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Hun blir sikkert byttet ut hun å. Da kan de andre si "I told you so " 

Det ser og hører man, at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Jeg gir det maks to uker, så er hun garantert byttet ut med en annen.

Anonymkode: 525ef...0ec

Endret av ninuska_
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...