The Kitten Skrevet 5. april 2016 #1801 Skrevet 5. april 2016 Hvorfor hører de nye alltid på Caksel? 6
Sofie_22 Skrevet 5. april 2016 #1803 Skrevet 5. april 2016 Digger Eileen! Lurer på hvor lenge hun klarer å holde det dobbeltspillet. Typisk at Mayo forsnakker seg en gang 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1804 Skrevet 5. april 2016 5 minutter siden, HelloKitty123 skrev: Eileen er fantastisk! <3 Yes, men det kommer til å bli et helvete når de får vite hun egentlig er med i den andre alliansen. Det kommer jo ut en gang. Håper Synnøve kommer inn igjen. Hun vil ta hevn på CA. Hvem var han andre? Anonymkode: db34b...155 3
Gjest Gia_ Skrevet 5. april 2016 #1805 Skrevet 5. april 2016 Noen som vet når Viaplay legger ut morgendagens episode?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1806 Skrevet 5. april 2016 Den 31.3.2016 at 23.42, AnonymBruker skrev: Syns det er jævlig respektløst og dritt av så mange her inne å sitte og diskutere Mayoo's legning på denne måten. Det er mye verre enn å diskutere utseende til folk på! Mayoo har da aldri gitt uttrykk om at han er homofil så kan dere ikke bare holde kjeft med den frekke spekuleringen deres? Veldig mange her er jo mer umoden enn deltagerne tydeligvis, og DET er pinlig det. Anonymkode: f252d...0bc Elsker Eileen mer og mer :D Fikk veldig vondt av Mikela. Må si at jeg nøt hennes utbrudd før hun dro. Det hadde Cocky Cunt godt av. Anonymkode: 33445...e3e 4
Clarity Skrevet 5. april 2016 #1807 Skrevet 5. april 2016 Bra at de kan bruke Eileen (og tildels Mayoo) som joker, men jeg håper ikke det må avsløres under parseremonien på torsdag. Det ville vært bedre om en av de i gjengen-allianse får en fordel i form av en fredning eller noe, slik at Henning på den måten er trygg. Da kan Eileen fortsette å være muldvarp en stund til. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1808 Skrevet 5. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Elsker Eileen mer og mer :D Fikk veldig vondt av Mikela. Må si at jeg nøt hennes utbrudd før hun dro. Det hadde Cocky Cunt godt av. Anonymkode: 33445...e3e Hvor kom den siteringa fra? Jaja. Anonymkode: 33445...e3e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1809 Skrevet 5. april 2016 Digger Eileen, hun er så kul. Håper de får sendt ut Øystein på Torsdag. CA blir nok veldig svekket uten Øystein,det er jo ingen av de andre guttene som vil spille med han. Anonymkode: a1ad9...bd0 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1810 Skrevet 5. april 2016 Nå er det spennende Og sykt lættis hvordan Sandra er lei av å høre Mayoo legge ut om følsomme/tankefulle emner, de er jo så forskjellige, haha. Liker Synnøve men håper Jørgen får bli, han fikk jo ikke en sjanse engang. Kjekk er han og Anonymkode: 294b7...492 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1811 Skrevet 5. april 2016 22 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg kan forstå at situasjonen der og da var litt presset, spesielt når han stod der. Men hadde det vært meg, ville jeg lest gjennom brevet raskt (for der stod det jo at hun kunne velge om hun ville alliere seg med partneren sin), for deretter å si at dette brevet var kun til henne. Og ja, produksjonen bak PH suger balle. Det vet alle. Mikela sa selv hun angret på hun var ærlig med CA og allierte seg med han. Hun burde virkelig ikke ha stolt på han. Det er lett å være etterpåklok. Begynner å bli dritt lei han alltid får det som han vil. Anonymkode: db34b...155 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1812 Skrevet 5. april 2016 Hvis Jørgen kommer inn igjen, hvilken allianse kommer han til å velge? Anonymkode: 4f21f...1e8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1813 Skrevet 5. april 2016 Veldig tydelig at produksjonen legger til rette for at CA skal få bli der inne, nettopp fordi han skaper drama, sinne og bra tv. Anonymkode: 7beb0...713 1
Kassiopeia Skrevet 5. april 2016 #1814 Skrevet 5. april 2016 (endret) JEG ELSKER EILEEN!!! 😍😍<3 Hun må være min favorittdeltager noensinne av alle sesonger, tror aldri før noen har klart å fremstille seg selv så bra på et program som PH. Aldri før har vel noen klart å være muldvarp riktig så godt som henne heller. Håper CA og Øystein sitter hjemme foran tv-skjermen å skjemmes over seg selv, der de sitter på tv å skryter over at de eier spillet, at de er konge over alle og styrer alt....på samme tid som de blir lurt trill rundt av favorittjenta deres. Dette er nesten for godt til å være sant. Så langt er denne sesongen en av de absolutt bedre, når man tenker på hvor tidlig det enda er. Jeg gleder meg til de snille knuser de onde og ødelegger "hoffet" for alt det er verd :-D Endret 5. april 2016 av Kassiopeia 24
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1815 Skrevet 5. april 2016 Eileen er fantastisk! Men Caksel... Han minnet meg sånn om eksen min under krangelen med Mikela i går. Det var helt kvalmt å se på. Manipulerende og direkte narsissistisk. Vrir og vender på alt hun sier, lyver selv om det er helt soleklart at det er det han gjør og ber henne holde kjeft. Nei, fy søren. Jeg håper Synøve kommer inn. Anonymkode: 89bb8...8b7 6
Gjest Rose11 Skrevet 5. april 2016 #1816 Skrevet 5. april 2016 9 minutter siden, Kassiopeia skrev: JEG ELSKER EILEEN!!! 😍😍<3 Hun må være min største favorittdeltager noensinne, tror aldri før noen var klart å fremstille seg selv så bra på et program som PH. Aldri før har vel noen klart å være muldvarp riktig så godt som henne. Håper CA og Øystein sitter hjemme foran tv-skjermen å skjemmes over seg selv, der de sitter på tv å skryter over at de eier spillet, at de er konge over alle og styrer alt....på samme tid som de blir lurt trill rundt av favorittjenta deres. Dette er nesten for godt til å være sant. Så langt er denne sesongen en av de absolutt bedre, når man tenker på hvor tidlig det enda er. Jeg gleder meg til de snille knuser de onde og ødelegger "hoffet" for alt det er verd :-D Hadde vært SÅ deilig hvis de gikk på en stor smell. Se for deg trynet til kongen selv? Det blir gøy.
Kassiopeia Skrevet 5. april 2016 #1817 Skrevet 5. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eileen er fantastisk! Men Caksel... Han minnet meg sånn om eksen min under krangelen med Mikela i går. Det var helt kvalmt å se på. Manipulerende og direkte narsissistisk. Vrir og vender på alt hun sier, lyver selv om det er helt soleklart at det er det han gjør og ber henne holde kjeft. Nei, fy søren. Jeg håper Synøve kommer inn. Anonymkode: 89bb8...8b7 Helt enig, spesielt ekkelt kvalmende når han og Malin begynte å le av henne etter hun fikk forklare seg. Liker ikke Mikela, men jeg fikk skikkelig vondt i magen av å se hvor stygg CA var mot henne. Synes Triana burde stått litt opp for henne når hun forklarte hva partneren hennes gjorde mot henne. Ble også direkte kvalm av hu Malin. Som jeg håper og ber at hun blir sendt på hue og ræva ut derfra i neste uke av CA, så får hun som hun fortjener. Hun virker ikke riktig frisk synes jeg. Unormalt umoden virker hun også! 14
Tapas Skrevet 5. april 2016 #1818 Skrevet 5. april 2016 Kranglingen mellom Caksel og Mikela var delux popcorn materiale. Begynner å få skikkelig sansen for denne sesongen! Mange herlige deltakere. Den danske versjonen har mer spill men mye mindre fokus på personlighetene som blir kjedelig i lengden. Norsk versjon ftw! Minus Triana takk. 4
Clarity Skrevet 5. april 2016 #1819 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, Tapas skrev: Kranglingen mellom Caksel og Mikela var delux popcorn materiale. Begynner å få skikkelig sansen for denne sesongen! Mange herlige deltakere. Den danske versjonen har mer spill men mye mindre fokus på personlighetene som blir kjedelig i lengden. Norsk versjon ftw! Minus Triana takk. Jeg er faktisk enig! Lurer på om jeg skal driste meg til å si at denne sesongen har hatt den beste starten av alle sesongene hittil, for det tror jeg faktisk jeg mener 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå