Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vond smak i munnen når jeg hører Mikela fortelle om oppdraget. Triana spør om hun valgte å åpne seg til CA om oppdraget. Hadde hun egentlig noe valg? Brevet lå der da begge gikk på rommet og hun åpnet det mens CA var der. Følgelig leste hun det sammen med han. 

Anonymkode: b4268...6dd

Det er tydelig at produksjonen ønsket å involvere Carl Aksel i det såkalte "hemmelige oppdraget", kun for å skape spenning. 

For dette er første gang at partneren til en deltaker får "ta del" i et hemmelig oppdrag som faktisk er rettet mot en enkelt person. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å bli kjedelig om Mikela ryker, hun skaper masse drama der inne

Anonymkode: 34655...265

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart oppførselen til Carl Aksel er kritikkverdig, men jeg synes ikke han er så ille spillmessig som så mange skal ha det til. Han er en storspiller der han aktivt går inn for å bygge relasjoner og kvitte seg med de som utgjør en fare for egen posisjon i spillet. Han liker å ha kontrollen og diktere hva andre skal gjøre, men de andre deltakerne lar han jo gjøre det. Han har ikke mer makt enn det de andre gir han. 

På Paradise MÅ man jo nesten lyve for å komme seg gjennom. Jeg synes det er urimelig å forvente at deltakerne skal være ærlige. Se hvor det førte Mikela som snakket hardnakket ut om Immes utsendelse og planene hennes om å få ut Eileen. Dersom hun hadde opptrådt litt mer rolig og holdt planene for seg selv er det ikke sikkert at CA ville ha henne ut. 

Men det er da lite taktisk smart å sende hjem/bytte partnere så mye som han har gjort. Det viser jo bare hvor dårlig partner han er og at han ikke er til å stole på. Lyving er greit det i dette spillet, men han overdriver noe ekstremt synes jeg. Han bytter mening om hvem han vil ha til partner flere (ca. 2) ganger i uken.
Jeg selv synes IKKE han er flink til å spille spillet, og tror ikke han kommer spesielt langt med det. da må han være veldig flink til å sjule ting.

• Liker 6
Gjest Rose11
Skrevet

Digger at Mikela sa Caksel ville ha ut Nina. Vil hun skal ryke, men samtidig ikke. Det blir mer drama med Mikela der enn Stine.

AnonymBruker
Skrevet

Håper hun går til Mayoo

Anonymkode: d99f3...470

Gjest Rose11
Skrevet
1 minutt siden, bruker_K skrev:

Men det er da lite taktisk smart å sende hjem/bytte partnere så mye som han har gjort. Det viser jo bare hvor dårlig partner han er og at han ikke er til å stole på. Lyving er greit det i dette spillet, men han overdriver noe ekstremt synes jeg. Han bytter mening om hvem han vil ha til partner flere (ca. 2) ganger i uken.
Jeg selv synes IKKE han er flink til å spille spillet, og tror ikke han kommer spesielt langt med det. da må han være veldig flink til å sjule ting.

Helt enig. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vond smak i munnen når jeg hører Mikela fortelle om oppdraget. Triana spør om hun valgte å åpne seg til CA om oppdraget. Hadde hun egentlig noe valg? Brevet lå der da begge gikk på rommet og hun åpnet det mens CA var der. Følgelig leste hun det sammen med han. 

Hun burde lest brevet alene på do, og så sagt til Carl Aksel at hun ikke kunne fortelle han om det. Han kunne selvfølgelig ha skjønt at hun fikk et hemmelig oppdrag om å stjele ringen, men han ville jo kanskje ikke funnet det ut? Brev kan jo inneholde all slags ting. For alt han kunne visst, var oppdraget å bytte bilder på to partnere f.eks.

Jeg syns det var ufattelig idiotisk at hun inkluderte Caksel. MEN, når det er sagt, så er det positivt at hun ikke klarte det, for da hadde Eileen eller Nina forlatt hotellet, og da vil jeg heller se Mikela ryke.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ClosedParadise skrev:

Nå syns jeg litt synd på Mikela. For en rotte Carl Aksel er. 

Jeg synes det er produksjonen som er rotter her. Jeg synes ikke det er så ille at CA fortalte Malin om dette, men han burde jo aldri ha fått denne muligheten i det hele tatt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Eileen kommer til å ha sex med Øystein

Anonymkode: a9847...0f3

Ja og om de først begynner å ha seg så vil de jo få rn slags lojalitet overfor hverandre og da ryker nok Eileenn inn i Caksel sin allianse

Anonymkode: 34b9f...07d

Skrevet
1 minutt siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Hun burde lest brevet alene på do, og så sagt til Carl Aksel at hun ikke kunne fortelle han om det. Han kunne selvfølgelig ha skjønt at hun fikk et hemmelig oppdrag om å stjele ringen, men han ville jo kanskje ikke funnet det ut? Brev kan jo inneholde all slags ting. For alt han kunne visst, var oppdraget å bytte bilder på to partnere f.eks.

Jeg syns det var ufattelig idiotisk at hun inkluderte Caksel. MEN, når det er sagt, så er det positivt at hun ikke klarte det, for da hadde Eileen eller Nina forlatt hotellet, og da vil jeg heller se Mikela ryke.

Hva ellers skulle hun ha gjort når Carl Aksel sto rett i trynet på henne da brevet med det hemmelige oppdraget lå på senga? 

Det er produksjonen som faktisk står bak dette..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Brev som leveres eller oppdages i en gruppe leses jo alltid innad i denne gruppen. Særlig når det dreier seg om hemmelige oppdrag. Min første tanke var at brevet var til begge to. 

CA hadde uansett visst at Mikela hadde fått et oppdrag enten hun leste det høyt eller ikke. Det er jo åpenbart hva brev til enkeltpersoner betyr, særlig når de ikke sier det til de andre. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Agent2840 skrev:

Jeg har heller IKKE sansen for Mikela, men støtter henne fullt ut mot klysen Carl Aksel..

Kan virkelig ikke foredra sistnevnte, som lyver mer enn noen andre og oppfører seg generelt sett som en drittsekk. Han har vært sterkt med på å sende ut samtlige av deltakerne som har ryket ut, og får det dessverre ofte som han vil. Meget irriterende i bunn og i grunn.. 

Signerer det. Liker heller ikke Mikela, men takler ikke Caksel. Usj for en klyse!  Lei av at han alltid får viljen sin Åh :roll:  Kunne hun ikke ha gått Henning? Fikk litt vondt av Mikela faktisk. :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy fader for en dritsekk CA er. HVORFOR vil alle stå med han? Skjønner ikke. Nå håper jeg faktisk Mikela kommer tilbake og tar hevn på CA. 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 10
Gjest Rainy
Skrevet

Digger Eileen! Håper hun kan fucke opp det "hoffet" til Caksel. 

Skrevet

Henning må gå bak Eileen og hun velger Henning og Drøystein går ut. :) Nå må de få motgang 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun nye er passe dum som stiller seg bak CA, etter alt det hun fikk høre om hvor ustabil og uærlig han er. Minner meg om sånne jenter som skal omvende badboyen, som har vært utro mot alle tidligere kjærester, bare fordi de skal "finne det ut selv" (ergo "jeg er bedre enn de andre") framfor å lytte til andre. Jaja, bare vent et par dager, så er CA lei av deg også:p

Anonymkode: 8bb6c...ac8

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun nye er passe dum som stiller seg bak CA, etter alt det hun fikk høre om hvor ustabil og uærlig han er. Minner meg om sånne jenter som skal omvende badboyen, som har vært utro mot alle tidligere kjærester, bare fordi de skal "finne det ut selv" (ergo "jeg er bedre enn de andre") framfor å lytte til andre. Jaja, bare vent et par dager, så er CA lei av deg også:p

Anonymkode: 8bb6c...ac8

Jepp. Gleder meg til den dagen :) 

• Liker 6
Skrevet

Noen som vet når Viaplay legger ut morgendagens episode? :P

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da mot reglene å fortelle andre om hemmelige oppdrag?! En av finalistene i sesong 3 ble kasta ut da han innrømte å ha bedt en av de andre deltagerne om hjelp med et hemmelig oppdrag. Håper virkelig C.A.s advarsel får konsekvenser! 

Anonymkode: 508c3...b51

Men sa jo aldri direkte at det var noen som hadde et hemmelig oppdrag, han sa bare at hun måtte passe på ringen. Altså sa han ingenting egentlig om oppdraget.

Anonymkode: f753b...e47

Skrevet
12 minutter siden, Agent2840 skrev:

Hva ellers skulle hun ha gjort når Carl Aksel sto rett i trynet på henne da brevet med det hemmelige oppdraget lå på senga? 

Det er produksjonen som faktisk står bak dette..

Jeg kan forstå at situasjonen der og da var litt presset, spesielt når han stod der. Men hadde det vært meg, ville jeg lest gjennom brevet raskt (for der stod det jo at hun kunne velge om hun ville alliere seg med partneren sin), for deretter å si at dette brevet var kun til henne.

Og ja, produksjonen bak PH suger balle. Det vet alle.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...