AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1761 Skrevet 5. april 2016 Noen som vet hvor høy Carl Aksel er? Anonymkode: a9847...0f3 1
super-s Skrevet 5. april 2016 #1762 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Hun nye (Malin) kom inn som brud og skal gi ringen til den hun vil forlove seg med i kveld. Partneren til gutten hun velger ryker, så det var full paranoia. Henning vil ikke stå med Stine, Mayoo vil ikke stå med Sandra og CA vil ikke stå med Mikela. Gutta prøvde å overtale henne til å velge de. Imme fikk velge å gi en av jentene et hemmelig oppdrag og hun valgte Mikela. Hun måtte stjele ringen til Malin før klokken er 24 00, ellers vil hun komme i fare. Hun klarte ikke oppdraget og var irritert fordi CA ikke hjalp henne med å finne ringen. Hun hadde hørt fra andre at han ville ha hun ut og de begynte å krangle før de la seg. Takk! Nå husker jeg det. Spent på hvem hun velger! Håper på Mayoo, så Sandra går ut. I starten var jeg delt på om jeg ville ha henne ut, siden det er gøy å "hate" noen der inne, men hun lager jo egentlig ikke spesielt god tv, og ikke er hun den eneste som spiller lengre heller.
Agent2840 Skrevet 5. april 2016 #1763 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor høy Carl Aksel er? Anonymkode: a9847...0f3 rundt 175 tipper jeg. Triana er 167cm høy, så jeg bruker alltid hun som utgangspunkt til å vurdere høyden til de andre deltakerne. Carl er ikke så mye høyere enn Triana ser det ut som. I tillegg når han knapt Mayoo opp i haken, og mayoo er vel rundt 189-190. 1
Gjest baremeg89 Skrevet 5. april 2016 #1764 Skrevet 5. april 2016 Den 1. april 2016 at 14.31, AnonymBruker skrev: Enig i dette! Imme var veldig skjønn der inne. Hvem er ikke usur for sushi når man er bakfull og ikke takler matretten! Hadde selv sutret. Måten hun var på i snakkeboksen etter hun gikk ut syntes jeg var så flott: "Tap og vinn med samme sinn" *stort smil*. Anonymkode: 68faf...173 Hun liker bare ikke sushi, litt vanskelig å være bakfull når hun ikke drikker søt jente mye finere enn de nye ..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1765 Skrevet 5. april 2016 Hun nye jenta er virkelig et friskt pust! Så åpen, ærlig og sprudlende, men samtidig ikke bitchy. Jeg tror hun både vil være sterk spillmessig og sosialt sett. Ironisk at Mikela godter seg over at Eileen ser ut som den største bitchen når Mikela faktisk ER en av de største bitchene der. Anonymkode: b4268...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1766 Skrevet 5. april 2016 Elsker Eileen sitt blogginnlegg <3 http://eileener.blogg.no/1459685892_gutta_sier_at_jenter_.html Anonymkode: a9847...0f3 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1767 Skrevet 5. april 2016 Den 1. april 2016 at 10.08, AnonymBruker skrev: Hvem ville dere kvinner ligget med? Anonymkode: 320b0...769 Jonas! Anonymkode: a5c87...665 5
FrustrertFlue Skrevet 5. april 2016 #1768 Skrevet 5. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jonas! Anonymkode: a5c87...665 Samme her! 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1769 Skrevet 5. april 2016 Jeg synes også det er helt tullete at Mikela ikke engang fikk velge å holde det for seg selv. Når brevet ikke angår CA og han ikke får noen konsekvenser ved å røpe det hemmelige oppdraget er det jo fryktelig urettferdig mot Mikela. Nå er jeg overhodet ikke begeistret for Mikela, men rett skal være rett. Dersom CA ikke hadde nevnt det for Malin hadde Mikela selvsagt funnet ringen som lå godt synlig ved vasken. Anonymkode: b4268...6dd 21
Clarity Skrevet 5. april 2016 #1770 Skrevet 5. april 2016 Jeg håper egentlig at Stine ryker i dag. Ser ikke for meg at hun vil bidra med noe annet enn å ligge på solsenga der inne. Har ikke akkurat sansen for Mikela, men hun lager hvertfall litt action der inne med måten hun er på, så jeg vil ikke ha henne ut helt enda. 11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1771 Skrevet 5. april 2016 4 minutter siden, Clarity skrev: Jeg håper egentlig at Stine ryker i dag. Ser ikke for meg at hun vil bidra med noe annet enn å ligge på solsenga der inne. Har ikke akkurat sansen for Mikela, men hun lager hvertfall litt action der inne med måten hun er på, så jeg vil ikke ha henne ut helt enda. Men... Er det ikke ganske åpenbart at Mikela ryker i dag? Anonymkode: b4268...6dd 2
Clarity Skrevet 5. april 2016 #1772 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men... Er det ikke ganske åpenbart at Mikela ryker i dag? Anonymkode: b4268...6dd You never know, men ja, det kan jo se litt sånn ut.
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1773 Skrevet 5. april 2016 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er helt tullete at Mikela ikke engang fikk velge å holde det for seg selv. Når brevet ikke angår CA og han ikke får noen konsekvenser ved å røpe det hemmelige oppdraget er det jo fryktelig urettferdig mot Mikela. Nå er jeg overhodet ikke begeistret for Mikela, men rett skal være rett. Dersom CA ikke hadde nevnt det for Malin hadde Mikela selvsagt funnet ringen som lå godt synlig ved vasken. Anonymkode: b4268...6dd Helt enig ja. CA saboterte oppdraget og det burde ikke være lov. Urettferdig mot Mikela. Hun er ikke min favoritt, men det er jo urettferdig hvis hun ryker. Håper Stine ryker, men tror Mikela ryker Endret 5. april 2016 av LeilaS 5
bruker_K Skrevet 5. april 2016 #1775 Skrevet 5. april 2016 Mikela minner meg om meg da jeg var 14år gammel, og sjalu på de pene og populære jentene. Bare hun er enda mer ekstrem enn det jeg var. Forstår faktisk ikke at noen liker CA? han er jo helt ufordragelig.. Greit at det er god underholdning, men finnes grenser.. Jeg er veldig glad for at han ga beskjed om ringen da, selv om det kun var for egen vinning. tror nok hun ryker, men hun liker jeg faktisk å mislike, og vil egentlig se mer av kranglingen til hun og CA. Så lenge ikke Eileen ryker, så er det egentlig det samme for meg. misliker de fleste der, eller så har de bare ikke gitt meg nok til å finne ut hva jeg liker med de. 3
Gjest incognita Skrevet 5. april 2016 #1776 Skrevet 5. april 2016 (endret) Jeg klarer ikke la være å irritere meg over hvordan Mikela tusler rundt der inne (og ute!) med pysjbukse og svære sokker som hun har over buksebena. Er det ikke 30+ grader der egentlig? Endret 10. april 2016 av Bond
Agent2840 Skrevet 5. april 2016 #1777 Skrevet 5. april 2016 Jeg har heller IKKE sansen for Mikela, men støtter henne fullt ut mot klysen Carl Aksel.. Kan virkelig ikke foredra sistnevnte, som lyver mer enn noen andre og oppfører seg generelt sett som en drittsekk. Han har vært sterkt med på å sende ut samtlige av deltakerne som har ryket ut, og får det dessverre ofte som han vil. Meget irriterende i bunn og i grunn.. 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1778 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, Agent2840 skrev: Jeg har heller IKKE sansen for Mikela, men støtter henne fullt ut mot klysen Carl Aksel.. Kan virkelig ikke foredra sistnevnte, som lyver mer enn noen andre og oppfører seg generelt sett som en drittsekk. Han har vært sterkt med på å sende ut samtlige av deltakerne som har ryket ut, og får det dessverre ofte som han vil. Meget irriterende i bunn og i grunn.. Klart oppførselen til Carl Aksel er kritikkverdig, men jeg synes ikke han er så ille spillmessig som så mange skal ha det til. Han er en storspiller der han aktivt går inn for å bygge relasjoner og kvitte seg med de som utgjør en fare for egen posisjon i spillet. Han liker å ha kontrollen og diktere hva andre skal gjøre, men de andre deltakerne lar han jo gjøre det. Han har ikke mer makt enn det de andre gir han. På Paradise MÅ man jo nesten lyve for å komme seg gjennom. Jeg synes det er urimelig å forvente at deltakerne skal være ærlige. Se hvor det førte Mikela som snakket hardnakket ut om Immes utsendelse og planene hennes om å få ut Eileen. Dersom hun hadde opptrådt litt mer rolig og holdt planene for seg selv er det ikke sikkert at CA ville ha henne ut. Anonymkode: b4268...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1779 Skrevet 5. april 2016 Det er vond smak i munnen når jeg hører Mikela fortelle om oppdraget. Triana spør om hun valgte å åpne seg til CA om oppdraget. Hadde hun egentlig noe valg? Brevet lå der da begge gikk på rommet og hun åpnet det mens CA var der. Følgelig leste hun det sammen med han. Anonymkode: b4268...6dd 16
ClosedParadise Skrevet 5. april 2016 #1780 Skrevet 5. april 2016 Nå syns jeg litt synd på Mikela. For en rotte Carl Aksel er. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå