Charmander Skrevet 5. april 2016 #1741 Skrevet 5. april 2016 (endret) På en annen side er det litt morsomt at Caksels tull slår sprekker og at Mikela har fått med seg at han vil ha hun ut. Den 4. april 2016 at 23.45, Kassiopeia skrev: Får helt hetta av hu nye jenta, hun må UT asap!! Jeg kunne ikke vært mer enig med Jonas, måten hun smiler på og at hun gjør det konstant var på ingen måte sjarmerende eller søtt. Tvert i mot fikk det henne til å virke litt psyko og creepy. Hun virker også svært naiv og umoden, og som en push-over uten egne meninger. Helt sykt hvor creepy og kleint det blir. Får helt noia av det der. Den 4. april 2016 at 23.04, LeilaS skrev: Tipper Malin går til Caksel. Han er veldig flink til å overtale folk og han får alltid viljen sin. Manipulasjon kaller jeg det. Han oppfører seg som en narsissist med ganske mange klare tegn, selv om jeg er klar over at det kun er et spill... Endret 16. april 2016 av ninuska_ 3
#Sunrise Skrevet 5. april 2016 #1742 Skrevet 5. april 2016 FOR EN SESONG Spent på hvem som ryker i kveld 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1743 Skrevet 5. april 2016 Ikke at jeg liker Mikela så veldig godt, men hadde vært morsomt hvis hun og Caksel kunne stått sammen litt til. Nå dom de ikke kan fordra hverandre. Seriøst, Caksel burde få en straff for å sabotere oppdraget til Mikela og si til Malin hun må passe godt på ringen. Synes det er så teit han fikk vite om oppdraget. Anonymkode: f5a4a...373 16
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1744 Skrevet 5. april 2016 25 minutter siden, #Sunrise skrev: FOR EN SESONG Spent på hvem som ryker i kveld Begynner å ta seg opp nå ja Anonymkode: f5a4a...373 2
Charmander Skrevet 5. april 2016 #1745 Skrevet 5. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke at jeg liker Mikela så veldig godt, men hadde vært morsomt hvis hun og Caksel kunne stått sammen litt til. Nå dom de ikke kan fordra hverandre. Seriøst, Caksel burde få en straff for å sabotere oppdraget til Mikela og si til Malin hun må passe godt på ringen. Synes det er så teit han fikk vite om oppdraget. Anonymkode: f5a4a...373 Det burde jo få konsekvenser. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1746 Skrevet 5. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke at jeg liker Mikela så veldig godt, men hadde vært morsomt hvis hun og Caksel kunne stått sammen litt til. Nå dom de ikke kan fordra hverandre. Seriøst, Caksel burde få en straff for å sabotere oppdraget til Mikela og si til Malin hun må passe godt på ringen. Synes det er så teit han fikk vite om oppdraget. Anonymkode: f5a4a...373 Det er jo helt supert at Aksel fortalte det til Malin! Ellers hadde Eileen røket i kveld. Anonymkode: 68faf...173 10
Charmander Skrevet 5. april 2016 #1747 Skrevet 5. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo helt supert at Aksel fortalte det til Malin! Ellers hadde Eileen røket i kveld. Anonymkode: 68faf...173 Det er jeg enig i, men det er fortsatt ikke "greit" å gjøre det. :-) 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1748 Skrevet 5. april 2016 Legger Viaplay ut sendingene før TV3? Eller hva er i såfall forskjellen på å se episodene der kontra gratis på TV3 play? Håper noen kan svare Anonymkode: 59a33...e91
Gjest Notatboka Skrevet 5. april 2016 #1749 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger Viaplay ut sendingene før TV3? Eller hva er i såfall forskjellen på å se episodene der kontra gratis på TV3 play? Håper noen kan svare Anonymkode: 59a33...e91 Fra mandag til og med onsdag legges episodene ut klokken 15 samme dag de går på TV. Ikke på torsdager for å unngå spoilers fra parsermonien
Charmander Skrevet 5. april 2016 #1750 Skrevet 5. april 2016 3 minutter siden, Notatboka skrev: Fra mandag til og med onsdag legges episodene ut klokken 15 samme dag de går på TV. Ikke på torsdager for å unngå spoilers fra parsermonien For de av dere som betaler ja
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1751 Skrevet 5. april 2016 5 minutter siden, Notatboka skrev: Fra mandag til og med onsdag legges episodene ut klokken 15 samme dag de går på TV. Ikke på torsdager for å unngå spoilers fra parsermonien Tusen takk Har blitt seriøst avhengig av Paradise, så jo før jo bedre Anonymkode: 59a33...e91
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1752 Skrevet 5. april 2016 Hvilken allianse er Eileen i nå egentlig? Anonymkode: a9847...0f3 1
Gjest marizz Skrevet 5. april 2016 #1753 Skrevet 5. april 2016 (endret) Mikela holder på å boble over av sjalusi på Eileen Har på følelsen at produsksjonen valgte rosa klær til Mayoo pga hans reaksjon sist gang! Endret 5. april 2016 av marizz
super-s Skrevet 5. april 2016 #1754 Skrevet 5. april 2016 Æh, jeg var så trøtt i går da jeg så ph, så husker ikke helt hva som skjedde! Kan noen gi meg en liten kjapp oppsummering?
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1755 Skrevet 5. april 2016 (endret) 32 minutter siden, super-s skrev: Æh, jeg var så trøtt i går da jeg så ph, så husker ikke helt hva som skjedde! Kan noen gi meg en liten kjapp oppsummering? Hun nye (Malin) kom inn som brud og skal gi ringen til den hun vil forlove seg med i kveld. Partneren til gutten hun velger ryker, så det var full paranoia. Henning vil ikke stå med Stine, Mayoo vil ikke stå med Sandra og CA vil ikke stå med Mikela. Gutta prøvde å overtale henne til å velge de. Imme fikk velge å gi en av jentene et hemmelig oppdrag og hun valgte Mikela. Hun måtte stjele ringen til Malin før klokken er 24 00, ellers vil hun komme i fare. Hun klarte ikke oppdraget og var irritert fordi CA ikke hjalp henne med å finne ringen. Hun hadde hørt fra andre at han ville ha hun ut og de begynte å krangle før de la seg. Endret 5. april 2016 av LeilaS
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1756 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken allianse er Eileen i nå egentlig? Anonymkode: a9847...0f3 Tror hun fremdeles er i Mayoos allianse (Gjengen allianse ) men later som ovenfor Carl Aksel at hun er i hans allianse. Hun er litt som Mayoo, spiller på begge lag, men er tro mot Gjengen allianse Anonymkode: 59a33...e91 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1757 Skrevet 5. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror hun fremdeles er i Mayoos allianse (Gjengen allianse ) men later som ovenfor Carl Aksel at hun er i hans allianse. Hun er litt som Mayoo, spiller på begge lag, men er tro mot Gjengen allianse Anonymkode: 59a33...e91 Tror Eileen kommer til å ha sex med Øystein Anonymkode: a9847...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1758 Skrevet 5. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror Eileen kommer til å ha sex med Øystein Anonymkode: a9847...0f3 Ja, jeg tror egentlig også det. Tror også det blir noe på Carl Aksel om ikke så lenge De jeg også håper skal ha seg er Nina og Jonas. Anonymkode: 59a33...e91 4
Agent2840 Skrevet 5. april 2016 #1759 Skrevet 5. april 2016 Carl Aksel er jo den desidert største sniken der inne. Han lager riktignok god tv, men en mer dobbeltmoralsk hykler skal en se lenge etter. Nå har han vært med på å sende ut Synnøve, Jørgen, Lekka og Imme - og byttet partner en dusin antall ganger. Men allikevel er han så poppis der inne, og på enkeltvis klarer å vinne tilliten til nye deltakere som sjekker inn. 5
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1760 Skrevet 5. april 2016 (endret) 12 minutter siden, Agent2840 skrev: Carl Aksel er jo den desidert største sniken der inne. Han lager riktignok god tv, men en mer dobbeltmoralsk hykler skal en se lenge etter. Nå har han vært med på å sende ut Synnøve, Jørgen, Lekka og Imme - og byttet partner en dusin antall ganger. Men allikevel er han så poppis der inne, og på enkeltvis klarer å vinne tilliten til nye deltakere som sjekker inn. Ja, det er veldig merkelig altså. Har en følelse på at Malin velger han i kveldens episode. Endret 5. april 2016 av LeilaS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå