Kassiopeia Skrevet 4. april 2016 #1721 Skrevet 4. april 2016 Får helt hetta av hu nye jenta, hun må UT asap!! Jeg kunne ikke vært mer enig med Jonas, måten hun smiler på og at hun gjør det konstant var på ingen måte sjarmerende eller søtt. Tvert i mot fikk det henne til å virke litt psyko og creepy. Hun virker også svært naiv og umoden, og som en push-over uten egne meninger. 16
Dolores Skrevet 4. april 2016 #1723 Skrevet 4. april 2016 Virker ikke som Mikela tenker så mye over at de andre får se se hva hun sier til kameraet når programmet vises på tv. Hun snakker jo så mye dritt om de andre! Kan tenke meg at mange av deltakerne ikke er så fan av henne nå... 15
Trompeten Skrevet 4. april 2016 #1724 Skrevet 4. april 2016 42 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Dette er ren spekulasjon, MEN, her er hva jeg tror om dagens episode. Imme skulle gi et hemmelig oppdrag til en av jentene, og hun velger naturlig nok Mikela. Produksjonen vet at Mikela ikke kan fordra Eileen, og siden de vet at Caksel vil ha Eileen på hotellet, så lar de han se brevet også. Kan dere noensinne huske at partneren til den som får hemmelig oppdrag, får være med? Nei. Det har aldri skjedd, og personen med det hemmelige oppdraget får alltid brevet alene. Så, jeg tror at produksjonen inkluderte Caksel i oppdraget, fordi de visste at Caksel ville redde Eileen ved å sabotere for Mikela. Det gir jo mening, så mye tv-tid Caksel får. .. helt enig med deg, og ettersom det er helt opp til CA (tydligvis) om han vil jobbe med henne eller mot henne, så er all makten hos han. Dette viste seg i dag, han forteller til bruden "du må passe på ringen".. som sannsyligvis ikke vil få konsikvenser for å ha avslørt. (hun får jo da indirekte bekreftet at noen har et hemmelig oppdrag). Dermed er det ikke noe "hemmelig oppdrag", men et godt forsøk på å bare lage drama fra produksjonens side. Produksjonen visste hva som ville skje når de lar CA bli involvert .. 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1725 Skrevet 4. april 2016 Det er da mot reglene å fortelle andre om hemmelige oppdrag?! En av finalistene i sesong 3 ble kasta ut da han innrømte å ha bedt en av de andre deltagerne om hjelp med et hemmelig oppdrag. Håper virkelig C.A.s advarsel får konsekvenser! Anonymkode: 508c3...b51 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1726 Skrevet 4. april 2016 Noen andre som sliter med å få spilt av dagens episode på tv3play? Anonymkode: ffaa4...228 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1727 Skrevet 4. april 2016 Syns synd på Mikela nå jeg. Og hun må jo bli der for dramaets skyld! Men jeg skjønner ikke: Har Eileen bytta allianse? Anonymkode: 34b9f...07d 2
Lady Skrevet 4. april 2016 #1728 Skrevet 4. april 2016 Har det blitt mer spennende å følge med nå? Har tatt pause i noen dager.
hironakamura Skrevet 4. april 2016 #1729 Skrevet 4. april 2016 Herregud som jeg irriterer meg over Mikela Trøster meg med st hun nå må sitte og se på sutrefjeset sitt på tv og kanskje lærer seg å håndtere grimasene bedre i fremtiden Det hatet hun har mot Eileen er så åpenlys fjortissjalusi at jeg blir flau Digga at CA satte en stopper for oppdraget hennes! Håper Mikela ryker denne uken, for jeg vet ikke om jeg orker mer av henne. Synes jentene de sender inn virker så anonyme og "snille", savner litt mer bitchy personligheter I motsetning til mange andre her så forstår jeg hvorfor jentene syns Øystein er kjekk, hadde nok pekt ut han selv Da snakker jeg selvfølgelig om før man kjenner til personligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1730 Skrevet 4. april 2016 Hahaha, må si jeg nyter den konstant negative Mikela, er underholdende hvordan alt og alle er dritt og at hun viser det og Caksel er slem og ikke helt god i knollen, men nyter å se han sint også. Anonymkode: 294b7...492 12
Tapas Skrevet 4. april 2016 #1731 Skrevet 4. april 2016 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor og hvordan Triana ble programleder? Dama er en hot mess! Håret alle veier, vipper til værs og de minst flatterende kles kombinasjonene...grøss. Vokabularet hennes er betraktelig begrenset i tillegg. Lite profesjonell, blander seg personlig og er følsom. Vi krever ikke mye av en programleder for et program som pradise men herregud det får være en grense for hvor dårlig man kan være... 13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1732 Skrevet 4. april 2016 Flere som har problemer med at dagens episode konstant stopper etter et par minutter, uansett hvor mange ganger siden oppdateres/nettleseren startes på nytt? Anonymkode: b3344...017
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1733 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen andre som sliter med å få spilt av dagens episode på tv3play? Anonymkode: ffaa4...228 Kan det ikke lages en egen tråd med "vi som sliter med å se Paradise på tv3play/viaplay/safari/chrome eller har spørsmål rundt sendetidspunkt" snart? Blir så lei av å sile ut alle disse kommentarene når jeg prøver å lese om det som faktisk handler om selve programmet. Hilsen en som ser programmet på tv eller opptak Anonymkode: 68d8b...ec2 24
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1734 Skrevet 5. april 2016 8 timer siden, Trompeten skrev: .. helt enig med deg, og ettersom det er helt opp til CA (tydligvis) om han vil jobbe med henne eller mot henne, så er all makten hos han. Dette viste seg i dag, han forteller til bruden "du må passe på ringen".. som sannsyligvis ikke vil få konsikvenser for å ha avslørt. (hun får jo da indirekte bekreftet at noen har et hemmelig oppdrag). Dermed er det ikke noe "hemmelig oppdrag", men et godt forsøk på å bare lage drama fra produksjonens side. Produksjonen visste hva som ville skje når de lar CA bli involvert .. Nemlig. Kan ikke huske at det har skjedd før? Er så lei av at produksjonen favoriserer deltakere og hjelper de gjennom spillet. Det er jo nesten litt juks når han ber Malin om å passe godt på ringen. Jeg hadde blitt irritert hvis min partner ikke gadd å hjelpe meg med å finne ringen. Jeg liker ikke Mikela så godt, men CA er fæl. Tipper Malin velger han i kveld. 3
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1735 Skrevet 5. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da mot reglene å fortelle andre om hemmelige oppdrag?! En av finalistene i sesong 3 ble kasta ut da han innrømte å ha bedt en av de andre deltagerne om hjelp med et hemmelig oppdrag. Håper virkelig C.A.s advarsel får konsekvenser! Anonymkode: 508c3...b51 Det tror jeg ikke. Husker jo i fjor da Martine slo Pierre og fikk null straff. Latterlig.
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #1736 Skrevet 5. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det ikke lages en egen tråd med "vi som sliter med å se Paradise på tv3play/viaplay/safari/chrome eller har spørsmål rundt sendetidspunkt" snart? Blir så lei av å sile ut alle disse kommentarene når jeg prøver å lese om det som faktisk handler om selve programmet. Hilsen en som ser programmet på tv eller opptak Anonymkode: 68d8b...ec2 Enig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1737 Skrevet 5. april 2016 Flere enn meg som har problemer med å se Paradise Hotel på tv3play.no? Den stopper plutselig opp i introen, og får ikke trykket play igjen. Har prøvd flere ganger og slette alt av cookies osv.. Anonymkode: 23c8f...0cb 1
Alethia Skrevet 5. april 2016 #1738 Skrevet 5. april 2016 Gleder meg til ny episode! Begynner endelig å bli litt spennende her. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1739 Skrevet 5. april 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som har problemer med å se Paradise Hotel på tv3play.no? Den stopper plutselig opp i introen, og får ikke trykket play igjen. Har prøvd flere ganger og slette alt av cookies osv.. Anonymkode: 23c8f...0cb Haha, du leste ikke innlegget over deg, gjorde du vel? når det er sagt så funker viaplay finfint, de har en gratis prøveperiode nå. Anonymkode: b2df5...e07 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1740 Skrevet 5. april 2016 Tror Malin går til Caksel i kveld. Det er jo en tillitserklæring til henne at han røper det hemmelige oppdraget til henne den første kvelden hennes der inne. Og det vitner om at han er genuint ute etter en partner han kan stole 100% på, og som han forventer full lojalitet fra tilbake. Synes det er helt fair. Henning kunne ha solgt seg bra inn i går men han bare tuller det til når han er såpass hemmelighetsfull mot henne. At Mikela ryker er forsåvidt greit. Jubler ikke, men vil ikke savne henne heller. Anonymkode: d99e7...ad8 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå