AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1701 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hvorfor i helvete er det CA og Mikela som får det brevet om å stjele ringen????? HVA I HELVETE?? VIL produksjonen at de skal klare det? HERREGUD KYSS MEG I RÆVVA Det var vel Imme som skulle velge en og hun valgte Mikela. Anonymkode: f5a4a...373 4
Sitronmelis Skrevet 4. april 2016 #1702 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det var vel Imme som skulle velge en og hun valgte Mikela. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1703 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hva er det? Anonymkode: f5a4a...373 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1704 Skrevet 4. april 2016 Denne ene timen jeg kunne ta fri fra alt skolearbeidet. Fy søren så dårlig av tv3 play. Anonymkode: 9c189...118
Sitronmelis Skrevet 4. april 2016 #1705 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: f5a4a...373 Typisk Mikela for makten for hun kommer til å kjøre ut Eileen! Aaargh
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1706 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, Sitronmelis skrev: Typisk Mikela for makten for hun kommer til å kjøre ut Eileen! Aaargh La oss håpe hun ikke klarer oppdraget da Anonymkode: f5a4a...373
Sitronmelis Skrevet 4. april 2016 #1707 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: La oss håpe hun ikke klarer oppdraget da Anonymkode: f5a4a...373 Vi så jo på klippet at hun gjemte noe i toalettskålen.. Men håper de finner den tilbake!
MalloryK Skrevet 4. april 2016 #1708 Skrevet 4. april 2016 Jeg fikk ikke sett første halvtimen, Er hun andre blonde ute, hun som tok bilder i forrige episode?
Sitronmelis Skrevet 4. april 2016 #1709 Skrevet 4. april 2016 4 minutter siden, Sitronmelis skrev: Vi så jo på klippet at hun gjemte noe i toalettskålen.. Men håper de finner den tilbake! NEI HUN KIKKA BARE i toalettet Puh! hahah
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1710 Skrevet 4. april 2016 Herregud, når skal TV3 fikse tv3play?? Anonymkode: 294b7...492 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1712 Skrevet 4. april 2016 Til dere som sier dere ikke får sett på - funka ikke i Firefox hos meg, men funka som normalt i Google Chrome. Anonymkode: a1ad9...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1713 Skrevet 4. april 2016 ALTSÅ: HVORFOR viste ikke produksjonen mer av/ hele den krangelen mellom Mikela og CA nå? Det var det mest interessante med hele episoden, og så avspiser de det med lusne 20-30 sekunder? Latterlig. Jeg var interessert i å se om hun fortalte hvem som hadde "sagt til henne" at CA ville ha henne ut, eller hvor diskusjonen gikk. DÅRLIG. Anonymkode: bd4a9...68b 12
Gjest Rainy Skrevet 4. april 2016 #1714 Skrevet 4. april 2016 Håper Caksel fortsatt må stå med Mikela Det er ikke noe synd på han!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1715 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til dere som sier dere ikke får sett på - funka ikke i Firefox hos meg, men funka som normalt i Google Chrome. Anonymkode: a1ad9...bd0 Takk, da prøver jeg Chrome. Var Safari som ikke funket her. Anonymkode: 294b7...492
Ms.Sommerfugl Skrevet 4. april 2016 #1716 Skrevet 4. april 2016 Dette er ren spekulasjon, MEN, her er hva jeg tror om dagens episode. Imme skulle gi et hemmelig oppdrag til en av jentene, og hun velger naturlig nok Mikela. Produksjonen vet at Mikela ikke kan fordra Eileen, og siden de vet at Caksel vil ha Eileen på hotellet, så lar de han se brevet også. Kan dere noensinne huske at partneren til den som får hemmelig oppdrag, får være med? Nei. Det har aldri skjedd, og personen med det hemmelige oppdraget får alltid brevet alene. Så, jeg tror at produksjonen inkluderte Caksel i oppdraget, fordi de visste at Caksel ville redde Eileen ved å sabotere for Mikela. Det gir jo mening, så mye tv-tid Caksel får. 20
Gjest Dwight Skrevet 4. april 2016 #1717 Skrevet 4. april 2016 IM BACK Har tatt igjen de siste ukene nå. Caksel vokser på meg, dramaking deluxe. Mikaela er sutredronninga og damn Eileen er kul. Mayo er mayo, ikke halvgalen. LIKER DET
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1718 Skrevet 4. april 2016 Blir litt lei av sjalusien til Mikela og det hatet hun har mot Eileen er ganske urettferdig og usmakelig. Kan ikke huske at Eileen har vært stygg mot Mikela. Mikela kan godt bli sendt hjem for min del, selv om det hadde vært litt gøy om hun må stå med CA enda lenger nå som de begynner å mislike hverandre såpass mye. Likte ikke CA i det hele tatt i begynnelsen, men han har vokst litt på meg. Ønsker ikke at han skal vinne eller noe, men synes han lager bra underholdning. Anonymkode: a1ad9...bd0 3
Birdo Skrevet 4. april 2016 #1720 Skrevet 4. april 2016 9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Dette er ren spekulasjon, MEN, her er hva jeg tror om dagens episode. Imme skulle gi et hemmelig oppdrag til en av jentene, og hun velger naturlig nok Mikela. Produksjonen vet at Mikela ikke kan fordra Eileen, og siden de vet at Caksel vil ha Eileen på hotellet, så lar de han se brevet også. Kan dere noensinne huske at partneren til den som får hemmelig oppdrag, får være med? Nei. Det har aldri skjedd, og personen med det hemmelige oppdraget får alltid brevet alene. Så, jeg tror at produksjonen inkluderte Caksel i oppdraget, fordi de visste at Caksel ville redde Eileen ved å sabotere for Mikela. Det gir jo mening, så mye tv-tid Caksel får. Det har vel vært flere tilfeller hvor partner har blitt involvert? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå