AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1641 Skrevet 2. april 2016 Hva er det som er så spennende med å diskutere utseende til deltakerne? Ettersom skjønnhet er subjektivt det meningsløst å diskutere hvorvidt en deltaker er pen eller ikke. Når samtalen kun involverer pupper og rumper er det tydelig at nivået på samtalen styres av en prepubertal 14-åring. Anonymkode: b4268...6dd 19
Charlotteh Skrevet 2. april 2016 #1642 Skrevet 2. april 2016 Jeg synes Eileen er veldig pen og jeg elsker hennes fregner. Jeg liker ikke at hun skjuler dem 8
Mynona Skrevet 2. april 2016 #1643 Skrevet 2. april 2016 Tråden er ryddet for spoiling. Mynona, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1644 Skrevet 2. april 2016 Jeg syns det er synd at vi ikke fikk se mer av taktikkpraten på torsdag. Hvorfor gikk det så lekende lett for Eileen å få stå bak Øystein? Hun var jo i teorien f*cked mtp alle i hennes allianse kunne hun ikke stå med. Hvorfor var det tilsynelatende en selvfølge at hun kunne gå bak Øystein og være trygg der? Og hvordan reagerte Sandra på å bli flyttet vekk til en usikker plass bak Mayoo. Protesterte hun? Jeg liker ikke Sandra, men det er jaggu på tide at jentene tar litt styringa nå, Guttene bare skysser rundt på dem etter hva som passer dem. Anonymkode: 8bb6c...ac8 12
Charlotteh Skrevet 2. april 2016 #1645 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er synd at vi ikke fikk se mer av taktikkpraten på torsdag. Hvorfor gikk det så lekende lett for Eileen å få stå bak Øystein? Hun var jo i teorien f*cked mtp alle i hennes allianse kunne hun ikke stå med. Hvorfor var det tilsynelatende en selvfølge at hun kunne gå bak Øystein og være trygg der? Og hvordan reagerte Sandra på å bli flyttet vekk til en usikker plass bak Mayoo. Protesterte hun? Jeg liker ikke Sandra, men det er jaggu på tide at jentene tar litt styringa nå, Guttene bare skysser rundt på dem etter hva som passer dem. Anonymkode: 8bb6c...ac8 Oystein er betatt av Eileen og selvfølgelig ville ha hu inne. Oystein hadde valgt Eileen hvis Sandra hadde stilt seg back han, og Mikela hadde rykt hvis Sandra hadde stilt seg bak Caksel. Så Imme var den enige opsjon. 1
LeilaS Skrevet 2. april 2016 #1646 Skrevet 2. april 2016 (endret) Nå har jeg fått sett parsermonien. Jeg hadde håpet på Sandra skulle ryke, men det er helt greit at Imme røyk ut. Utrolig teit at Caksel og Drøystein mente hun var kjedelig fordi hun ikke tok av på fest og ville kline med gutta. Så hun kunne bare dra hjem. Men jeg blir overgitt over at gutta styre alt der og jentene må gjøre alt de sier. Sandra hadde ikke så mye valg enn å stille seg bak Mayoo. Siden Drøystein sa han ville redde Eileen. Så Sandra måtte tenke på seg selv og redde ræva si. Å Caksel som skal bestemme hvordan Mikela skulle reagere under seremonien og mente på hun heller burde være glad for at hun ikke røyk ut. Men skjønner hun reagerer når hun ikke fikk vite noe om planene. Bra hun er dritt lei de og ikke gidder mer. Jeg fikk litt sansen for henne etter torsdagensepisode. Jeg håper jentene kan bli litt mer aktive og snakke mer taktikk. Kjedelig når det nesten bare er Caksel, Drøystein og Mayoo som snakker taktikk. Venter enda på at Nina skal lage helvete der inne. Endret 2. april 2016 av LeilaS 2
Tapas Skrevet 2. april 2016 #1647 Skrevet 2. april 2016 Jeg blir flau over Mikelas oppførsel. Måten hun skriker på får henne til å fremstå så trashy og lite intellektuell! Dama har ingen manerer... 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1648 Skrevet 2. april 2016 34 minutter siden, Tapas skrev: Jeg blir flau over Mikelas oppførsel. Måten hun skriker på får henne til å fremstå så trashy og lite intellektuell! Dama har ingen manerer... Å jeg blir flau av Carl Aksel som hele tiden skal bestemme. Fortelle hvordan andre folk skal oppføre seg. Snakk om psyko type. Liker Mikela jeg Anonymkode: 525ef...0ec 8
super-s Skrevet 2. april 2016 #1649 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Nå har jeg fått sett parsermonien. Jeg hadde håpet på Sandra skulle ryke, men det er helt greit at Imme røyk ut. Utrolig teit at Caksel og Drøystein mente hun var kjedelig fordi hun ikke tok av på fest og ville kline med gutta. Så hun kunne bare dra hjem. Men jeg blir overgitt over at gutta styre alt der og jentene må gjøre alt de sier. Sandra hadde ikke så mye valg enn å stille seg bak Mayoo. Siden Drøystein sa han ville redde Eileen. Så Sandra måtte tenke på seg selv og redde ræva si. Å Caksel som skal bestemme hvordan Mikela skulle reagere under seremonien og mente på hun heller burde være glad for at hun ikke røyk ut. Men skjønner hun reagerer når hun ikke fikk vite noe om planene. Bra hun er dritt lei de og ikke gidder mer. Jeg fikk litt sansen for henne etter torsdagensepisode. Jeg håper jentene kan bli litt mer aktive og snakke mer taktikk. Kjedelig når det nesten bare er Caksel, Drøystein og Mayoo som snakker taktikk. Venter enda på at Nina skal lage helvete der inne. Tror det kan være noe i det noen nevnte over her, at mye av taktikkpraten klippes bort. Det måå jo være mer taktikkprat enn det de viser, særlig før denne ukas parseremoni. Produksjonen tenker sikkert at det er mer underholdende for oss seere å se flasketuten peker på hver eneste kveld, og å se CA prate om seg selv. Han er ikke provoserende engang lengre, det er bare kjedelig å se på. Vi får kun se hans og Øysteins taktikkprat, men jeg er rimelig sikker på at flere prater taktikk. Nesten så jeg starter en underskriftskampanje for å få tv3 til å kvitte seg med de i ph-produksjonen. 10
Birdo Skrevet 2. april 2016 #1650 Skrevet 2. april 2016 17 minutter siden, super-s skrev: Nesten så jeg starter en underskriftskampanje for å få tv3 til å kvitte seg med de i ph-produksjonen. Da får du underskrift av meg hvert fall! 3
bruker_K Skrevet 2. april 2016 #1651 Skrevet 2. april 2016 Ikke rart CA har "ligget med så mange" når han kun holder ut me damene et par dager før han er lei.. Huff, han kan umulig ha vært i et langt forhold. 2
Tapas Skrevet 2. april 2016 #1652 Skrevet 2. april 2016 Jeg tror faktisk at mye av det CA sier og gjør er bare skuespill. Har en mistanke om at vi kommer til å se mykere side av han etterhvert. Eilen og Mayo ser ut til å ha god kontakt med både CA og Øystein på deres insta/face per dags dato 1
stikkontakt Skrevet 2. april 2016 #1653 Skrevet 2. april 2016 Den 1. april 2016 at 20.31, super-s skrev: Jeg elsker at Mayoo har selvironi! Han er den eneste jeg gidder å følge på snapchat. Ene snappen på Mystory i dag: Bilde av et lite speil med teksten "For lite speil, men jeg klager ikke" Hva heter han på snapchat?
super-s Skrevet 2. april 2016 #1654 Skrevet 2. april 2016 8 minutter siden, stikkontakt skrev: Hva heter han på snapchat? Mayoo0404 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1655 Skrevet 2. april 2016 Hvordan følger man noen på snapchat? Anonymkode: b3a19...8e7 1
super-s Skrevet 2. april 2016 #1656 Skrevet 2. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan følger man noen på snapchat? Anonymkode: b3a19...8e7 Bare legg dem til som venn. Heter vel kanskje ikke "å følge" når jeg tenker meg om.
LeilaS Skrevet 3. april 2016 #1658 Skrevet 3. april 2016 10 timer siden, super-s skrev: Tror det kan være noe i det noen nevnte over her, at mye av taktikkpraten klippes bort. Det måå jo være mer taktikkprat enn det de viser, særlig før denne ukas parseremoni. Produksjonen tenker sikkert at det er mer underholdende for oss seere å se flasketuten peker på hver eneste kveld, og å se CA prate om seg selv. Han er ikke provoserende engang lengre, det er bare kjedelig å se på. Vi får kun se hans og Øysteins taktikkprat, men jeg er rimelig sikker på at flere prater taktikk. Nesten så jeg starter en underskriftskampanje for å få tv3 til å kvitte seg med de i ph-produksjonen. Ja, det kan jo stemme. Men bare kjedelig vi kun ser de samme prate tatikk. Vi så bare et klipp på to sekunder at Drøystein sier til Sandra at Eileen står bak han og hun ikke er trygg der. Vi fikk jo heller ikke se Imme og Mayoo prate sammen? Eller Drøystein og Eileen? Så bare gutta satt og snakket om hva som ville være best osv. 2
Adara Skrevet 3. april 2016 #1659 Skrevet 3. april 2016 (endret) 16 timer siden, LeilaS skrev: Nå har jeg fått sett parsermonien. Jeg hadde håpet på Sandra skulle ryke, men det er helt greit at Imme røyk ut. Utrolig teit at Caksel og Drøystein mente hun var kjedelig fordi hun ikke tok av på fest og ville kline med gutta. Så hun kunne bare dra hjem. De har jo gode poenger da, man melder seg ikke på paradise hotel om man ikke tåler å kline litt? Jeg likte Imme godt, men hun passet ikke inn, hun var for ærlig. Ærlighet og kyskhet har ingenting i paradis å gjøre. Forøvrig er Carl Aksel åpenbart kongen av hotellet, håper han blir lenge. Sandra er så søt, og jeg ble veldig positivt overrasket over Carl Aksel da han proklamerte at Sandra skulle faen ikke ut, hun står trygt. Folk trodde hun var dum som holdt seg til Carl Aksel, kanskje hun var det, men det løste seg bra. Ellers er Eileen helt rå, må innrømme jeg ikke hadde så store forhåpninger til dama da jeg så på åpningsseremonien, men hun er en larve som blir til en sommerfugl. EDIT: Glemte jo å nevne Mayoo, han er helt håpløs. Skikkelig morsom kar, men hans pokeransikt er det verste jeg har sett. Det er jo faktisk ikke eksisterende. Da han fortalte Mikela at han hadde prøvd å få hun nye til gå til Carl Aksel Haha, men han er underholdning. Er litt spent på om Nina, Jonas og resten fortsatt er interessert å ha Mayoo i gjengen allianse, eller om han blir en del av hoffet. Til slutt ender han vel opp med å være i ''ingen allianse'' Jeg har alltid vært en av de som har fortalt alle hvor teit Paradise Hotel er, men i år. Jeg elsker det. Jeg sitter å tripper å gleder meg til Torsdag så jeg kan bingewatche fire episoder Endret 3. april 2016 av Adara 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1660 Skrevet 3. april 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er synd at vi ikke fikk se mer av taktikkpraten på torsdag. Hvorfor gikk det så lekende lett for Eileen å få stå bak Øystein? Hun var jo i teorien f*cked mtp alle i hennes allianse kunne hun ikke stå med. Hvorfor var det tilsynelatende en selvfølge at hun kunne gå bak Øystein og være trygg der? Og hvordan reagerte Sandra på å bli flyttet vekk til en usikker plass bak Mayoo. Protesterte hun? Jeg liker ikke Sandra, men det er jaggu på tide at jentene tar litt styringa nå, Guttene bare skysser rundt på dem etter hva som passer dem. Anonymkode: 8bb6c...ac8 Jeg er helt enig med deg. Jeg synes det er langt mer spennende å se på dette enn tåpelige dansemoves og drikkeleker. Jeg regner likevel med at produksjonen gjør det for å skape spenning og overraske under parsermonien. Hele torsdagen bygger jo opp til sermonien, og det blir ikke like interessant dersom man vet på forhånd hva som vil skje. De kan likevel vise noen tilbakeklipp under parsermonien for å gi litt bedre innblikk i taktikkpraten som ledet til valgene. Anonymkode: b4268...6dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå