Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest Rose11
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ville dere kvinner ligget med?

Anonymkode: 320b0...769

Ingen

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Igjen, flere som savner Studio Paradise/vet hvorfor det er borte?

Anonymkode: 77d00...714

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, flere som savner Studio Paradise/vet hvorfor det er borte?

Anonymkode: 77d00...714

Det er sikkert borte fordi det var så dårlig. 

• Liker 10
Skrevet

Synes dette er har vært en bra uke! 

Men det er veldig unødvendig av tv3 å vise klipp fra parsermonien i teaseren for neste uke... Synes parsermonien og alle klipp derfra burde spares til Torsdager for å bevare spenningen. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slutt og skriv Mikeaela! Gjør vondt i øynene. Hun heter Mikela, enkelt og greit.

Anonymkode: d99e7...ad8

• Liker 9
Skrevet

Dårlig gjort av Mikela og skylle på Sandra. Det var jo Mayoo, Carl og Øystein som bestemte hvem som skulle ryke. Sandra hadde ikke så mye valg! hun kunne jo stilt seg med Carl, så Mikela røyk! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt og skriv Mikeaela! Gjør vondt i øynene. Hun heter Mikela, enkelt og greit.

Anonymkode: d99e7...ad8

Hvorfor bryr du deg om det? 

Hmm... 

Anonymkode: bee89...989

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, #Sunrise skrev:

Dårlig gjort av Mikela og skylle på Sandra. Det var jo Mayoo, Carl og Øystein som bestemte hvem som skulle ryke. Sandra hadde ikke så mye valg! hun kunne jo stilt seg med Carl, så Mikela røyk! 

Mikela mener vel sikkert at Sandra heller skulle gått til Øystein, slik at Eileen hadde gått ut. 

• Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Clarity skrev:

Mikela mener vel sikkert at Sandra heller skulle gått til Øystein, slik at Eileen hadde gått ut. 

Tror jeg og. Ettersom hun har vært sjalu på Eileen hele uken, så var nok det hovedgrunnen til den sterke reaksjonen under parsermonien.  Ikke at Imme røyk og at det var urettferdig, men at gutta ville redde Eileen.

Var det ikke Mikela som hatet alle? Og plutselig var Imme en helt fantastisk venninne. 

Endret av ElizabethTaylor
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg har reagert veldig på med CA er hvor mye han flyr rundt og skal bytte partner..

Først skulle han stå med Synøve, tok ikke lange tida før han bytta til Sandra, også skulle han stå med Imme fordi hun virka så trygg. Deretter ville han sende hjem Imme fordi hun ikke gidder å kline med noen.. 

Tror aldri noen har flydd så mye frem og tilbake som han. Nå står han jo med Mikela, og hun kan jo hvertfall ikke stole på han når han roper ut "ville du heller røket?" Akkurat som det stod mellom Imme, Mikela og Sandra.. Og de da hadde valgt å redde inn Eileen fremfor Mikela og Sandra som faktisk er i deres allianse, og sender Sandra til Mayoo fordi hun ikke står trygt bak Øystein fordi han velger Eileen... Det er så fryktelig dårlig og dumt spill av mange der inne, flyr rundt som noen høner og klarer ikke å bestemme seg for det ene eller det andre. Sier på godt paradisespråk "de skyter seg sjøl i foten" spesielt CA og Øystein... 

Anonymkode: 3f428...987

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ville dere kvinner ligget med?

Anonymkode: 320b0...769

Jonas

Anonymkode: 086b7...3e1

• Liker 18
Skrevet

Ja, kan jo nesten virke som Mikela ble sur fordi gutta valgte å redde Eileen. Jeg synes det er irriterende at gutta styrer alt der inne og jentene bare gjør som de sier. Hadde vært gøy hvis jentene kunne gå imot gutta (spesielt Caksel og Øystein ) så de kan slutte å tro de ruler og eier hele spillet. CA tror han har alle rundt lillefingeren. 

Hvorfor spoiler de så mye? Nå unngår jeg å se på "hva skjer neste uke" for tv3 spoiler så. Bah!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun heter faktisk Mikeaeleaea

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun heter faktisk Mikeaeleaea

Anonymkode: 7edf6...c24

Hun heter Mikela for svarte helvette.

Anonymkode: e9790...39f

• Liker 1
Skrevet

jeg synes det er litt rart at Imme sover med en Teddy Bear på Paradise. Hvor gammel er hu? Hvorfor melde seg på Paradise hvis man vil ikke kline, spille spillet og fortsatt sover med Teddy

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Charlotteh skrev:

jeg synes det er litt rart at Imme sover med en Teddy Bear på Paradise. Hvor gammel er hu? Hvorfor melde seg på Paradise hvis man vil ikke kline, spille spillet og fortsatt sover med Teddy

Hun synes vel det er koselig. Jeg forstår ikke hva dette er noe å reagere over. 

Jeg synes heller ikke man trenger å prøvesmake alles tunger selv om man har meldt seg på Paradise. At hun ikke har spilt er jeg enig i er kritikkverdig, men at hun ikke kliner med andre ser jeg ikke det store problemet i. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 19
Skrevet

Nei men at hu legger pute mellom seg og Jonas er litt rart. De trenger ikke kysse eller ha sex i det hele tatt, men det er jo Paradise Hotel og jeg forstår at folk vil ha hu ute hvis hu er så kjedelig på fest osv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Charlotteh skrev:

Nei men at hu legger pute mellom seg og Jonas er litt rart. De trenger ikke kysse eller ha sex i det hele tatt, men det er jo Paradise Hotel og jeg forstår at folk vil ha hu ute hvis hu er så kjedelig på fest osv.

Så hun er kjedelig på fest fordi hun ikke har lyst til å stikke tunga ned i drøvelen på de andre der inne? Det var vel faktisk bare CA og Øystein som sa dette, og de er jo mest opptatt av at jentene skal være så løsslupne som mulig. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hun er kjedelig på fest fordi hun ikke har lyst til å stikke tunga ned i drøvelen på de andre der inne? Det var vel faktisk bare CA og Øystein som sa dette, og de er jo mest opptatt av at jentene skal være så løsslupne som mulig. 

Enig i dette! 

Imme var veldig skjønn der inne. Hvem er ikke usur for sushi når man er bakfull og ikke takler matretten! Hadde selv sutret. 

Måten hun var på i snakkeboksen etter hun gikk ut syntes jeg var så flott: 

"Tap og vinn med samme sinn" *stort smil*. 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Som Mikela irriterer meg. Fins ikke en verre sjalu sutrehøne enn henne.

Anonymkode: ed444...1a3

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...