AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1581 Skrevet 31. mars 2016 10 timer siden, Linaria skrev: Alle episodene er på youtube, men ikke tekstet, haha Men man kan jo få med seg enkelte ting.... "BREEEEEEEV!!!" Er det like ille som dette? Anonymkode: a5c87...665
Clarity Skrevet 31. mars 2016 #1582 Skrevet 31. mars 2016 Mikela er ikke akkurat favoritten min, men jeg vil likevel fortsatt ha henne med en stund til. Hun har tendensen til å kunne reagere ganske uforutsigbart og spontant når hun er sinna, hun evner altså ikke å holde hodet kaldt, og det trenger vi for underholdningens del der inne 15
Sitronmelis Skrevet 31. mars 2016 #1583 Skrevet 31. mars 2016 Men men men, hvorfor diskuterer (krangler) Caksel og Mikela om Imme på rommet i neste uke? Er det Imme som kommer inn igjen som brud tror dere? Virka litt sånn på måten de snakka på :S men hadde nå vært rart om de sendte henne inn igjen allerede. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1584 Skrevet 31. mars 2016 7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg er enig i det at å spille dobbeltspill ikke er så veldig ærlig, men det handler litt om hva slags inntrykk man får av deltakerne. Carl Aksel har fra starten oppført seg arrogant, klysete, og bedrevitende. Det kan godt være at han er en alright fyr i virkeligheten, men som seer så vet vi ingenting om deltakerne før de sjekker inn. Ja, han opprøfrer seg kanskje litt klysete, men ser ikke hvor dette "slemme"stempelet kommer fra, og hvorfor alle sier han er så uærlig. Spesielt ikke når Mayoo ikke får noen av disse stemplene på seg, selv om han spiller mer skittent og er mer ærlig en det Carl Aksel er. Anonymkode: f753b...e47
globalagogo Skrevet 31. mars 2016 #1585 Skrevet 31. mars 2016 Uff den videoen lenger oppe her var ekkel Trenger ikke sååå mye drama på hotellet nei!! 8
Clarity Skrevet 31. mars 2016 #1586 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Men men men, hvorfor diskuterer (krangler) Caksel og Mikela om Imme på rommet i neste uke? Er det Imme som kommer inn igjen som brud tror dere? Virka litt sånn på måten de snakka på :S men hadde nå vært rart om de sendte henne inn igjen allerede. Sa ikke Carl Aksel noe om at "hvorfor tror du Imme ga deg det brevet?", hvor Mikela svarte "fordi hun likte meg best". Virker som om Imme kanskje har fått et oppdrag etter at hun gikk ut? 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1587 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, han opprøfrer seg kanskje litt klysete, men ser ikke hvor dette "slemme"stempelet kommer fra, og hvorfor alle sier han er så uærlig. Spesielt ikke når Mayoo ikke får noen av disse stemplene på seg, selv om han spiller mer skittent og er mer ærlig en det Carl Aksel er. Anonymkode: f753b...e47 Synes forsåvidt det verste er de som skriver kommentarer om hvor fæl han er fordi han er så tynn og stygge øyne. Virkelig bare sykt upassende, og helt irrelevant. Gjelder forsåvidt kommentarer om alle deltakerne sine utsende. Anonymkode: f753b...e47 9
Gjest godt Skrevet 31. mars 2016 #1589 Skrevet 31. mars 2016 Tre kommentarer til episoden: 1. Hva skal Mayoo med å fake allianse med Øystein og CA hvis han aldri skal bruke det til sin fordel? På et eller annet tidspunkt må han nesten bare innse at han er i allianse med dem. Han tjener ingenting på å "lure" dem hvis han bare føyer seg etter dem hele veien uansett. 2. Likte Mikela litt mer etter hun kommenterte etter parseremonien. Hun er sutrete og sur, ja, men hun legger i alle fall ikke skjul på hva hun mener og er så langt den eneste som tør å svare, og krangle med CA og ikke bare spiller på lag i frykt for å bli overkjørt av ham. 3. Slutten er det mest provoserende jeg har sett på lenge. Styrer CA hva partneren får si offentlig? Niqab neste eller?
Clarity Skrevet 31. mars 2016 #1590 Skrevet 31. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes forsåvidt det verste er de som skriver kommentarer om hvor fæl han er fordi han er så tynn og stygge øyne. Virkelig bare sykt upassende, og helt irrelevant. Gjelder forsåvidt kommentarer om alle deltakerne sine utsende. Anonymkode: f753b...e47 Er i utgangspunktet enig i at kommentarer om utseendet er en uting, men samtidig er jo fokus på utseendet nettopp litt av konseptet med Paradise. Bare se på introvideoene av deltakerne foreksempel. Dessuten tenker jeg at er det én person som faktisk bør tåle slike kommentarer, så er det vel Carl Aksel, med tanke på hans tidligere blogginnlegg om at jenter som veier over 50kg ikke bør vise seg på stranda. 21
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1591 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, Clarity skrev: Er i utgangspunktet enig i at kommentarer om utseendet er en uting, men samtidig er jo fokus på utseendet nettopp litt av konseptet med Paradise. Bare se på introvideoene av deltakerne foreksempel. Dessuten tenker jeg at er det én person som faktisk bør tåle slike kommentarer, så er det vel Carl Aksel, med tanke på hans tidligere blogginnlegg om at jenter som veier over 50kg ikke bør vise seg på stranda. Synes negative kommentarer på andres utsende er helt upassende, uansett hvem det anngår. Like upassende å skrive stygt om CA, som det var at CA skrev om andre. Anonymkode: f753b...e47 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1592 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes negative kommentarer på andres utsende er helt upassende, uansett hvem det anngår. Like upassende å skrive stygt om CA, som det var at CA skrev om andre. Anonymkode: f753b...e47 seeelv om Carl Aksel sitt innlegg åpenbart var ment for å provosere. Støtter det forsåvidt ikke. Anonymkode: f753b...e47 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1593 Skrevet 31. mars 2016 Skjønner heller ikke hvorfor Mayoo skal late som han spiller med de andre. En eller annen gang må det jo komme frem han ikke spiller med de og da blir det krig. Bedre å holde seg i sin egen allianse, men skjønner han vil ha info fra CA og de. Men Eileen hadde et bra poeng. Han må slutte med å snakke for mye, for en gang forsnakker han seg. Anonymkode: 80c8b...16a 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1594 Skrevet 31. mars 2016 Håper Mikela joiner gjengen allianse nå ,og får Mayoo kastet ut. Falske faen. Anonymkode: 9ebfb...0b4 1
Gjest Koy Skrevet 31. mars 2016 #1595 Skrevet 31. mars 2016 Jeeeessss endelig en Mikela som ikke bare lar humla suse!! Fikk også litt sansen for Sandra, synes hun virker som en samvittighetsfull person på tross av det hun gjorde. Håper hun og Mikela begynner å se seg lei av all lobbyvirksomheten til Caksel og Co og bestemmer seg for å lage litt dramaaa. Hele greia med Mayo gir meg litt Mean Girls vibber, der han skal infiltrere gjengen også blir han mer og mer lik dem
Gjest Koy Skrevet 31. mars 2016 #1596 Skrevet 31. mars 2016 Forøvrig helt enig med Eileen om at jo mindre taktikk Mayo prater jo bedre. En fireåring kunne skjønt når han har en agenda....
Ardwinna Skrevet 31. mars 2016 #1597 Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare meg hvorfor alle synes at Carl Aksel spiller så skittent, og at han er så fæl. Anonymkode: f753b...e47 Jeg synes ikke han spiller skittent, jeg bare ikke liker fyren Mitt inntrykk av ham på PH er at han er en slesk og ekkel selvdigger og dermed heier jeg på alt og alle som kan jekke ham ned noen hakk. Mayoo spiller heller ikke skittent, han spiller bare lite gjennomtenkt. Og så snakker han alt for mye til alt for mange. Jeg liker Mayoo men blir temmelig oppgitt av alt det rare han klarer å lire ut av seg. "Jeg følte meg tapt" Jeg tror Mayoo kommer til å grave sin egen grav og drite seg ut. Dessverre, for han virker som en veldig ålreit og oppegående fyr. Favorittene mine der inne nå er Nina, Eileen og Jonas. Henning og Stine er også greie men de har liksom ikke spilt noe ennå. Mikela er irriterende men også litt gutsy og det er bra hun tør å rive kjeft med Caksel. Det der hoffet til Caksel må gjerne gå i oppløsning og reduseres, og det ser heldigvis ut som at Caksel får seg en liten klask i bakhodet på neste ukes parseremoni 6
Gjest marizz Skrevet 1. april 2016 #1598 Skrevet 1. april 2016 (endret) Mikela bør seriøst får kontroll over alle ansiktsutrykkene hun har når andre snakker Endret 1. april 2016 av marizz
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1599 Skrevet 1. april 2016 Hvem ville dere kvinner ligget med? Anonymkode: 320b0...769
Gjest marizz Skrevet 1. april 2016 #1600 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem ville dere kvinner ligget med? Anonymkode: 320b0...769 Henning om jeg måtte velge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå