Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå hadde Mayoo en gyllen mulighet å sende ut Sandra, MEN nå virker det jo som om valget hans har skapt splid i ''Hoffet'' på grunn av at Mikela nå er sur på Sandra, og Caksel er irritert på Mikela og liker henne enda mindre og dermed vil sannsynligvis bytte henne ut. Så selv om ''Simone vol. 2'' forblir på hotellet så kan det ikke ha vært et så dumt valg av Mayoo likevel. Hvis han hadde sendt ut Sandra med en gang hadde Caksel og Ø gått all in for å sende ut Mayoo &co, sannsynligvis. 

Litt skummelt er det jo at Mayoo driver med dobbeltspill, så den biten er jeg litt nervøs for. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mikela***

Anonymkode: e9790...39f

• Liker 3
Skrevet

Hver gang de skåler etter parseremonier så høres det ut som at noen har dødd. "Imme er en veldig bra jente... Hun var det..."

• Liker 12
Skrevet

Livet er en lære, man må lære

:fnise::fnise::lol: Lo meg halvt ihjel

• Liker 10
Skrevet
Et øyeblikk siden, Version 2.0 skrev:

Livet er en lære, man må lære

:fnise::fnise::lol: Lo meg halvt ihjel

Jeg og :ler: veldig dypt!

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, super-s skrev:

Jeg og :ler: veldig dypt!

Så tidligere i tråden at en del reagerer på den såkalte elendige klippingen og humoren. Jeg må pinlig innrømme at jeg ler ganske mye av den humoren! Blir så tåpelig at man klarer ikke la være. Barnslig humor på sitt beste! :fnise:

Endret av Version 2.0
  • Liker 5
Skrevet

Haha, jeg liker Mikela når hun har gitt opp å bli likt av alle og gått over til å mislike alle i stedet.

Og ser ut som CA går på en smell neste uke. Endelig!

• Liker 14
Skrevet

Jeg liker faktisk bedre Caksel enn sutre Mikela.. Bah..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Mikela mye bedre nå etter hennes reaksjon i dag. Neste uke blir spennende!

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Bra Mikaela reagerte slik hun gjorde. Aldri likt henne, men hun får plusspoeng for å si i mot Caksel.

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 9
Gjest Rose11
Skrevet

Jeg skjønner godt Mikela ble irritert når ingen sier til henne Imme skulle ryke. Caksel er ekkel og hadde ingen grunn til å bli sur på Mikela. Caksel hadde nok blitt sur hvis ingen sa til han at Øystein skulle ryke.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor klarer ikke deltakerne å skille mellom hun og henne? 

De bruker du jo konsekvent feil?

Det er en østkant-greie. 

Anonymkode: a5c87...665

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor alle synes at Carl Aksel spiller så skittent, og at han er så fæl. Når det (så vidt vi ser) er Mayoo som spiller skittent, han spiller jo et dobbelt spill og slader om alt til alle.

Og hvor kommer "de snille mot de slemme" fra? på hvilken måte er Hoffet slemmere en Gjengen allianse??

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange her inne som misliker Sandra? Jeg synes at hun er supersøt og virker mye smartere enn f.eks Mikela. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en østkant-greie. 

Særlig i Østfoldområdet har jeg lagt merke til at det blir brukt, men det er likevel feil, og jævlig irriterende. Høres helt forbanna jævlig ut liksom. Jeg takler det virkelig ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Særlig i Østfoldområdet har jeg lagt merke til at det blir brukt, men det er likevel feil, og jævlig irriterende. Høres helt forbanna jævlig ut liksom. Jeg takler det virkelig ikke. 

Det er mange ting folk sier på dialekt som høres forjævlig ut også for oss østlendinger også. 

Anonymkode: 371b4...520

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke tv 3 spolia hva som skal skje, så hadde dette vært en sykt spennede parsermoni :D

• Liker 5
Gjest Watchmewhip
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange ting folk sier på dialekt som høres forjævlig ut også for oss østlendinger også. 

Anonymkode: 371b4...520

Det er grammatisk feil, og jeg synes de som ikke klarer å bruke ord som hun og henne i rett kontekst fremstiller seg som mindre intelligente

Endret av Watchmewhip
Gjest Minesveiper
Skrevet
1 time siden, super-s skrev:

Er det noe du tror, eller spoiler du nå?

Det er det jeg tror, får ikke sett episoden før i morgen.. Men de guttene så ikke glade ut for at Eilen skulle ut, så de er nok dumme nok til å redde henne (en konkurrent) fremfor Imme. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Watchmewhip skrev:

Det er grammatisk feil, og jeg synes de som ikke klarer å bruke ord som hun og henne i rett kontekst fremstiller seg som mindre intelligente

Enig med deg. Å si at "henne gikk en tur" blir bare dumt. Det har kanskje med at han er utlending å gjøre? Jeg vet ikke. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...