Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Linaria skrev:

Uansett, fuck this shit, jeg fant nettopp ut at det er en russisk versjon av Paradise Hotel.

Hvor kan jeg se dette og er det tekstet?
Russisk PH må jo være helt sykt!

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

deltagerne kunne godt fått et kurs i hvordan underholde, men ellers er jeg fornøyd med årets sesong :D 

Gjest Linaria
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan jeg se dette og er det tekstet?
Russisk PH må jo være helt sykt!

Anonymkode: 7edf6...c24

Alle episodene er på youtube, men ikke tekstet, haha :P

Men man kan jo få med seg enkelte ting.... "BREEEEEEEV!!!"

Gjest Rose11
Skrevet

CA minner meg om Harald fra fjorårets sesong. CA er litt drøyere enn Harald, men ser likhetstrekk.

Det ser mørkt ut for Imme, men hun er kjedelig og bidrar ikke med noe. Så helt greit hvis hun ryker. Hun dreit seg litt under pandoras. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste sesongene har vært kjipe i starten da! Det klages over det samme år etter år. PLUTSELIG blir gjengen varme i trøya og det vil skje mer. 

Tok ikke feil på det i fjor eller året før, og vet at det vil bli mer spennende etterhvert i denne sesongen også. Hvorfor? Fordi spillet ikke begynner helt når folk ikke kjenner hverandre. Nå begynner de å bli kjent, blir en større del av "bobla" de lever i og PH-verden blir livet deres. Jo nærmere 300 000 kroner, jo mer gir folket av seg selv der inne. Så slapp av med snakket om hvor kjedelig alle sesongene er! 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 13
Gjest Linaria
Skrevet

Ser på gårsdagens episode nå, og det begynner å ta seg opp! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste sesongene har vært kjipe i starten da! Det klages over det samme år etter år. PLUTSELIG blir gjengen varme i trøya og det vil skje mer. 

Tok ikke feil på det i fjor eller året før, og vet at det vil bli mer spennende etterhvert i denne sesongen også. Hvorfor? Fordi spillet ikke begynner helt når folk ikke kjenner hverandre. Nå begynner de å bli kjent, blir en større del av "bobla" de lever i og PH-verden blir livet deres. Jo nærmere 300 000 kroner, jo mer gir folket av seg selv der inne. Så slapp av med snakket om hvor kjedelig alle sesongene er! 

Det er jo mye produksjonen kan gjøre for å få en bedre start da. De kan sette igang noen tvister, oppdrag ol. mye tidligere en de har gjort. Paradise dk får det til, hvorfor skulle ikke de norske klare det samme? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, The Silence skrev:

Det er jo mye produksjonen kan gjøre for å få en bedre start da. De kan sette igang noen tvister, oppdrag ol. mye tidligere en de har gjort. Paradise dk får det til, hvorfor skulle ikke de norske klare det samme? 

Helt greit det, men de prøvde.... Kaste ut Henriette ved innsjekk, få inn to deltakere på en uke for å få de til å kjempe. Deltakerne er ikke varme i trøya, ergo, de turte ikke gjøre noe annet enn å sende ut en etter en. 

Hva Danmark og Sverige gjør annerledes vil jeg si er å ta inn personer som kun ser etter utseende på partner, og at deltakerne tør å satse mer fra starten. Skulle selvsagt ønske at de norske turte det samme, men... 

Jeg liker denne sesongen nå som de har begynt å vise alle deltakerne. Digger Nina og VISSTE at hun hadde noe å komme med, bare at man må gi det litt tid før alle får vist seg frem. Å skrike DÅRLIGSTE PH EVER osv. blir for dumt.... Det vil bli bedre. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit det, men de prøvde.... Kaste ut Henriette ved innsjekk, få inn to deltakere på en uke for å få de til å kjempe. Deltakerne er ikke varme i trøya, ergo, de turte ikke gjøre noe annet enn å sende ut en etter en. 

Hva Danmark og Sverige gjør annerledes vil jeg si er å ta inn personer som kun ser etter utseende på partner, og at deltakerne tør å satse mer fra starten. Skulle selvsagt ønske at de norske turte det samme, men... 

Jeg liker denne sesongen nå som de har begynt å vise alle deltakerne. Digger Nina og VISSTE at hun hadde noe å komme med, bare at man må gi det litt tid før alle får vist seg frem. Å skrike DÅRLIGSTE PH EVER osv. blir for dumt.... Det vil bli bedre. 

Ja, jeg er helt enig. Jeg synes egentlig at sesong 4 var best også har det bare gått nedover siden det, men jeg tror sesongen her virkelig har potensiale! Personligheter som CA kan være så irriterende han bare vil, men det skjer hvertfall noe når folk som han og Nina tør å spille.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor må de tvinges til det. De blir tvunget til det gjennom tvister. Det er jo derfor det har tatt seg opp kraftig denne uken. Den nye deltakeren fikk en fredning, Nina ble låst med Jonas og Eileen får ikke stå med Mayoo. I de andre ukene har de nye gått ut med en gang på grunn av at de ikke har trengt å ta hensyn til de. 

Vi fikk for øvrig se til Nina PÅ GRUNN AV at Stine fikk en fredning og låste seg til Jonas. Hvis hun ikke hadde fått det hadde vi jo heller ikke sett denne siden av henne. 

Det virker ikke som du ser årsak-konsekvens-sammenhengen. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor må de tvinges til det. De blir tvunget til det gjennom tvister. Det er jo derfor det har tatt seg opp kraftig denne uken. Den nye deltakeren fikk en fredning, Nina ble låst med Jonas og Eileen får ikke stå med Mayoo. I de andre ukene har de nye gått ut med en gang på grunn av at de ikke har trengt å ta hensyn til de. 

Vi fikk for øvrig se til Nina PÅ GRUNN AV at Stine fikk en fredning og låste seg til Jonas. Hvis hun ikke hadde fått det hadde vi jo heller ikke sett denne siden av henne. 

Det virker ikke som du ser årsak-konsekvens-sammenhengen. 

Stine fikk en fredning og låste seg til Henning* mente jeg selvsagt. :)

Skrevet

Ett fett for meg om Mikela, Imme eller Sandra ryker. Sååå forbanna kjedelige. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt komme inn noen nye jenter med bein i nesen og som tør å røre i gryten. En som Sara E. MEN som regel blir man upopulær og kastet ut med en gang. Husker jo hvordan det gikk med Sara E. Flere av jentene som er der nå er så kjedelige. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet

Er redd for at Øyestein og Carl ødelegger for seg selv nå. De redder Eilen og sender ut Imme.. 

Skrevet
51 minutter siden, Minesveiper skrev:

Er redd for at Øyestein og Carl ødelegger for seg selv nå. De redder Eilen og sender ut Imme.. 

Er det noe du tror, eller spoiler du nå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har imme farget håret? Så fint det ble. 

Anonymkode: 66cd9...551

• Liker 3
Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Håper så inderlig Imme og Sandra står bak Mayoo og Mayoo hiver ut Sandra!  Det hadde vært gøy og da blir det krig. Så får de smake sin egen medisin ;) 

Endret av Rose11
Gjest Rose11
Skrevet

Hvorfor er det nesten bare gutta som snakker taktikk og ordner ting? Jentene er så tafatte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...