Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk er så gærne etter Pandoras med spørsmål. Alt som kommer er jo ting vi vet fra før. Og folk er jo ikke ærlige engang, så det skjer jo ingenting

Anonymkode: 91029...7a5

Poenget er jo å få skjelettene man har i skapet frem i lyset og få de andre deltakerne til å svette litt. Det forutsetter selvsagt gode spørsmål og ikke bare: "Kunne du ha ligget med (...)???"

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Andre enn meg som synes litt av paradise-følelsen er borte nå som de har bytta sang:/ spesielt introen, er liksom ikke det samme

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som synes litt av paradise-følelsen er borte nå som de har bytta sang:/ spesielt introen, er liksom ikke det samme

Enig. Synes heller ikke den nye er fin. Den er så intetsigende. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun nye virker altfor normal til å være der inne. Det gjør forsåvidt noen andre av dem også. Castingen de siste to årene har vært krise. Det var jo så gøy før! Var større personligheter, tror jeg. 

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lady Stardust skrev:

Skjønner ikke alt dette hatet mot Pandoras med tvister og slikt. Er det virkelig bare jeg som syns Pandoras med spørsmål er kjeeedelig? :sFun_sleeping:

Enig med deg. Spørsmål kan være kjekt, men ikke når det bare går på sex og hvem som er kjekkest + at det er jo veldig lett å bare lyve seg unna spørsmålene om spillet.

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes Sandra ligner veldig på Mari fra sesong 5, søte jenter

Anonymkode: f753b...e47

Skrevet

Neiiiii, Eileen må ikke ryke

hu er #goals

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også se på, men bor i USA. Noen som vet hvordan jeg kan se episodene?

Anonymkode: 288af...165

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet ikke om det er lov men jeg er også ikke i Norge og jeg bruker "hola" det er en Chrome eller Firefox extension man kan bruke

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg tror du kan godt se på tv3play.no uten noe proxy eller vpn

Skrevet

Gjengen alliansen består jo ifølge Mayoo; han selv, Eileen, Henning og Jonas. Han har aldri nevnt en allianse med Nina og Imme. Det er vel derfor de to går litt imot både Hoffet og gjengen-alliansen, da de faktisk ikke er i noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

@Charlotteh

Tusen takk! Skal sjekke det ut! ☺

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor også i USA for øyeblikket, lastet ned Hola som noen over her har nevt. Funker fett! Var forvirrende i begynnelsen, men når du først har lasta det ned så ser du "logoen" oppe til høyre og velger Norge når du er inne på nettsiden. Om du roter deg bort kan jeg forklare nærmere😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, jatti skrev:

Gjengen alliansen består jo ifølge Mayoo; han selv, Eileen, Henning og Jonas. Han har aldri nevnt en allianse med Nina og Imme. Det er vel derfor de to går litt imot både Hoffet og gjengen-alliansen, da de faktisk ikke er i noen av dem.

Mayoo, Henning, Jonas og Henning :opplyser:

Anonymkode: d9a5c...e78

• Liker 21
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i frankrike, og jeg får sett Paradise Hotel på ViaPlay...får ikke sett noe som helst annet der da, av en eller annen grunn.

Skrevet
8 timer siden, Lady Stardust skrev:

Skjønner ikke alt dette hatet mot Pandoras med tvister og slikt. Er det virkelig bare jeg som syns Pandoras med spørsmål er kjeeedelig? :sFun_sleeping:

Jeg synes spørsmål som "hvem ville du ha sex med, hvem av gutta synes du er kjekkest,  hvem har størst pikk"  osv er kjedelig. Ellers synes jeg det er gøy med taktiske spørsmål som kan sette folk i dårlig lys og røre litt I gryta.

• Liker 8
Gjest Linaria
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i UK og får sett det på tv3.no uten Hola. Funker bare med PH. For den danske må jeg bruke Hola. 

Uansett, fuck this shit, jeg fant nettopp ut at det er en russisk versjon av Paradise Hotel.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et eller annet med Henning som gjør at jeg cringer så sykt hver gang jeg ser han på skjermen. Absolutt en pen mann men han virker så sinnsykt unaturlig i ansiktet?

Anonymkode: d99e7...ad8

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Må bare få frem hvor fantastisk det faktisk er at Paradise hotel har gått veldig i mot kroppspresset de siste sesongene. Herlig å se jenter og gutter i alle slags fasonger. Tror dere det er bevisst?

Ellers må jeg bare legge til at hun nye jenta virker veldig søt og hyggelig, men har bare sett mandagsepisoden til nå. Håper ikke Eileen ryker på torsdag :hjerte:

Alle slags fasonger er vel en liten overdrivelse da, men det er bra de ikke bare tar inn folk som ser ut som modeller. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun nye virker altfor normal til å være der inne. Det gjør forsåvidt noen andre av dem også. Castingen de siste to årene har vært krise. Det var jo så gøy før! Var større personligheter, tror jeg. 

Anonymkode: 918fb...4a5

Castingen i fjor var veldig bra. Harald, Pierre, Christian Fredrik, isdronningene mot Elin og Emilie. I fjor var det produksjonens feil at det ble kjedelig 

Anonymkode: 1e38f...a1b

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...