Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo?? Står ikke Imme i alliansen med Jonas, Henning og Mayo da? For en sau. Og jeg er helt enig med Ms.Sommerfugl. Hvorfor må alle snakke sammen om alt? Klarer de ikke å holde det innad i alliansene? 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager mener du med "moden"...? Hun ER da helt åpenbart for moden for den gjengen med barn som er der inne (bortsett fra et par unntak). Jeg hadde også vært irritert og negativ om jeg hadde vært omringet med den der uintelligente gjengen konstant, så jeg skjønner henne meget godt. Sånne som Nina og Eileen er et friskt pust, da de faktisk virker til å evne normale tanker. Nå ser vi jo faktisk at hun kan spille også. 

Jeg tar mye heller ei som Nina enn Sandra, som sikkert virker som ei skikkelig gladjente blant alle siden hun smiler og ler når hun snakker, men som ikke har et oppriktig bein i kroppen sin og er falsk, ekkel, mobbete, og overdramatisk oppmerksomhetssyk av seg. 

Anonymkode: f252d...0bc

beklager, kom litt feil ut. Jeg mener at Nina er langt mer moden enn de andre deltakerne. Skrev "moden" fordi jeg vet ikke om jeg ville klassifisert de andre som modne om du skjønner ;)

Anonymkode: d1b74...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte bare å si at hun heter Mikela, ikke Mikaela, og i hvertfall ikke Mikeala:)

Anonymkode: 9c189...118

• Liker 16
Skrevet

Åj åj, så nå må altså Eileen stille seg bak enten Caksel eller Drøystein? Hjelp, stakkars jente...:icon_frown:

Jeg er fullstendig enig i at de snakker altfor mye med hverandre der inne. Er man i en allianse skal man holde tett om planer og tanker. Jeg har ikke fått med meg det omtalte bildet som spoilet alt, så jeg er veldig spent på hvordan det går i morra. Krysser fingrene for at Eileen får en sjanse!

• Liker 1
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Alex Turner skrev:

Hvorfor måtte Caksel gi den dumme lykkekaka til Mikela?? Mulig jeg er helt på bærtur, men har han ikke uttrykt at han ikke har helt sansen for Mikela? Er veldig redd for at Eileen skal ryke i morgen :icon_frown:

Hun er jo fremdeles i "hoffet" hans da, pluss at Mayo og Eileen er sterkere konkurrenter og to han ikke har rundt lillefingeren :)

Øystein er jo så betatt av Eileen, tror han vil redde henne hvis Mayo klarer å overtale han til et midlertidig partnerbytte, og ikke Caksel får bestemme. Men da står Caksel igjen med valget mellom Imme og Mikela, og han er vel ikke akkurat stor fan av noen av dem.. Hm. Nei, blir spennende i morgen gitt :)

Endret av Cuntzilla
Gjest Rose11
Skrevet

Mye kaos i dagens episode og det er jo bra det. Synes det var rart Imme ga kaken til Sandra. Ikke alltid lett å vite hvem som spiller sammen eller ikke. Håper Øystein eller CA kan redde Eileen i morgen. Krysser fingrene. Blir en spennende parsermoni hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Og HVA er dette for en tullete Pandoras? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Hun er jo fremdeles i "hoffet" hans da, pluss at Mayo og Eileen er sterkere konkurrenter og to han ikke har rundt lillefingeren :)

Øystein er jo så betatt av Eileen, tror han vil redde henne hvis Mayo klarer å overtale han til et midlertidig partnerbytte, og ikke Caksel får bestemme. Men da står Caksel igjen med valget mellom Imme og Mikela, og han er vel ikke akkurat stor fan av noen av dem.. Hm. Nei, blir spennende i morgen gitt :)

Det blir nok Imme som da ryker. Øystein og Carl Aksel har jo arbeidet hardt for å spille henne ut. I tillegg så står Carl Aksel mindre trygg neste uke dersom han velger Imme dersom det skulle sjekke inn en ny gutt. Imme ville jo da ha tatt Jonas tilbake. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir nok Imme som da ryker. Øystein og Carl Aksel har jo arbeidet hardt for å spille henne ut. I tillegg så står Carl Aksel mindre trygg neste uke dersom han velger Imme dersom det skulle sjekke inn en ny gutt. Imme ville jo da ha tatt Jonas tilbake. 

Ja, det lukter litt at Imme ryker. Utrolig dumt av henne å starte med å gi lykkekake til Sandra, da spilte hun seg jo rett ut av den berømte gjengen-alliansen, og det såkalte hoffet vil jo heller ikke ha henne. 

Men hadde CA og Øystein vært smarte så hadde de spilt ut Eileen nå, hun og Mayo er det sterkeste paret, Imme og Jonas er litt på hell. 

Jeg elsker at Nina og Jonas er et par nå forresten, heier på dem nå :) 

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke alt dette hatet mot Pandoras med tvister og slikt. Er det virkelig bare jeg som syns Pandoras med spørsmål er kjeeedelig? :sFun_sleeping:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lady Stardust skrev:

Skjønner ikke alt dette hatet mot Pandoras med tvister og slikt. Er det virkelig bare jeg som syns Pandoras med spørsmål er kjeeedelig? :sFun_sleeping:

Ja

Anonymkode: a9847...0f3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Ja, det lukter litt at Imme ryker. Utrolig dumt av henne å starte med å gi lykkekake til Sandra, da spilte hun seg jo rett ut av den berømte gjengen-alliansen, og det såkalte hoffet vil jo heller ikke ha henne. 

Men hadde CA og Øystein vært smarte så hadde de spilt ut Eileen nå, hun og Mayo er det sterkeste paret, Imme og Jonas er litt på hell. 

Jeg elsker at Nina og Jonas er et par nå forresten, heier på dem nå :) 

Men Øystein ønsker vel å kapre Eileen fra Mayoo. :) Det er jo ikke særlig taktisk å sende ut en potensiell partner. Å få en inngangsport hos Eileen slik at de skaper tillit hos hverandre er jo kjempesmart, så at situasjonen endte slik er vel egentlig ganske ideelt for både Eileen og Øystein. Da vet de at de kan søke seg til hverandre ved en annen anledning også. 

Gjest Evelynita
Skrevet (endret)

Det lukter jo ikke at Imme ryker? Hu går jo til Mayoo nå. Hvis ikke Jonas finner ut at han liker Nina bedre og ber Mayoo sende ut Imme så er hun jo trygg der.

Jeg vil tro Eileen er til overs og går til Carl Aksel eller Øystein, tipper en avtale med Carl Aksel fordi han ikke orker Mikela.

Endret av Evelynita
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Evelynita skrev:

Det lukter jo ikke at Imme ryker? Hu går jo til Mayoo nå. Hvis ikke Jonas finner ut at han liker Nina bedre og ber Mayoo sende ut Imme så er hun jo trygg der.

Jeg vil tro Eileen er til overs og går til Carl Aksel eller Øystein, tipper en avtale med Carl Aksel fordi han ikke orker Mikela.

Mayoo som den store taktikeren han er vil nok kjempe for å beholde Eileen. Et partnerbytte med Carl Aksel eller Øystein er nok det eneste han kan spille på. Ettersom han ikke vil stå med Mikela tipper det vel mer mot Sandra. 

Imme har jo også gått imot deres allianse ved å sikre hoffet på Pandoras, så jeg ser ikke helt hvorfor Mayoo skal kjempe for å få hun til å bli værende der. Nesten alle vil jo også ha henne ut. Muligens tar Øystein og Carl Aksel Eileen inn i varmen så lenge Imme blir spilt ut? Det blir spennende å se. 

• Liker 4
Gjest Evelynita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mayoo som den store taktikeren han er vil nok kjempe for å beholde Eileen. Et partnerbytte med Carl Aksel eller Øystein er nok det eneste han kan spille på. Ettersom han ikke vil stå med Mikela tipper det vel mer mot Sandra. 

Imme har jo også gått imot deres allianse ved å sikre hoffet på Pandoras, så jeg ser ikke helt hvorfor Mayoo skal kjempe for å få hun til å bli værende der. Nesten alle vil jo også ha henne ut. Muligens tar Øystein og Carl Aksel Eileen inn i varmen så lenge Imme blir spilt ut? Det blir spennende å se. 

Ja, det kan absolutt hende at han bytter med Øystein. Men tror Carl Aksel kunne gått for å bytte ut Mikela...Hvis Mayoo lover å være på dems side..

Men Jonas er jo kompisen til Mayoo da, derfor jeg tror han redder Imme. Men ja, han vil vel ha Eileen mer ;) Men nok til å skuffe Jonas? 

Hadde likt at Jonas så hvor mye bedre det var å ha Nina som partner, han fikk jo til og med litt kos..Imme er jo bare sur, og ikke spesielt godt likt..

Skrevet

Synes denne sesongen har vært ganske så traus og kjedelig hittil. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Synes ikke deltakerne er noe særlig underholdende. Kanskje de som gruppe ikke klikker helt? Savner noen ordentlig morsomme folk og noen med litt mer personlighet. Jeg liker Eileen og Nina godt, men det hadde i gjort meg noe om de andre ble byttet ut.  Forhåpentligvis tar det seg opp nå fremover. Det virker i hvert fall som om det skjer litt mer i morgen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For ille om Eileen skulle ryke ut nå. Øystein må da i det minste få knulle dama før hun ryker ut..

Anonymkode: 4acac...0e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så gærne etter Pandoras med spørsmål. Alt som kommer er jo ting vi vet fra før. Og folk er jo ikke ærlige engang, så det skjer jo ingenting

Anonymkode: 91029...7a5

• Liker 7
Skrevet

Pandoras med spørsmål er jo bare så kjedelig. Bedre med sånn lykkekakeopplegg.

• Liker 2
Gjest bruker83924
Skrevet

Må bare få frem hvor fantastisk det faktisk er at Paradise hotel har gått veldig i mot kroppspresset de siste sesongene. Herlig å se jenter og gutter i alle slags fasonger. Tror dere det er bevisst?

Ellers må jeg bare legge til at hun nye jenta virker veldig søt og hyggelig, men har bare sett mandagsepisoden til nå. Håper ikke Eileen ryker på torsdag :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...