Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk som Imme og Henning melder seg på paradise hotel i det hele tatt? De kunne likesågodt tatt en ferietur til gran canaria og slappet av der i sola hele dagen

Mener at castingen kunne tatt inn mer spennendes personligheter og folk som lager mer show

Anonymkode: 23c8f...0cb

Tror det er fordi Imme kan virke som en litt bitchy pen jente som skulle lage litt drama. Synes det er greit nok at hun ikke drikker og sånt, men det er ikke problemet. Hun er jo sur og kjedelig, og derfor burde hun ryke. Ikke noe vondt ment om at hun ikke drikke alkohol, men nå er jo det litt av konseptet bak paradise, så da hadde jeg kanskje meldt meg på et annet realityshow i stedet. 

Anonymkode: 2833a...061

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Imme kommer sikkert til å ryke ut først. Sammen med Nina. Siden de for CA og Øystein er kjedelige og ikke er interessert i å knulle.

Anonymkode: 4acac...0e2

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke sant! 

Syns heller ikke Nina gjør en god figur der inne, hun er sint, negativ og irriterende og virker nesten litt for "moden" for de andre? 

Anonymkode: d1b74...b4f

Hva i alle dager mener du med "moden"...? Hun ER da helt åpenbart for moden for den gjengen med barn som er der inne (bortsett fra et par unntak). Jeg hadde også vært irritert og negativ om jeg hadde vært omringet med den der uintelligente gjengen konstant, så jeg skjønner henne meget godt. Sånne som Nina og Eileen er et friskt pust, da de faktisk virker til å evne normale tanker. Nå ser vi jo faktisk at hun kan spille også. 

Jeg tar mye heller ei som Nina enn Sandra, som sikkert virker som ei skikkelig gladjente blant alle siden hun smiler og ler når hun snakker, men som ikke har et oppriktig bein i kroppen sin og er falsk, ekkel, mobbete, og overdramatisk oppmerksomhetssyk av seg. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nina klarer å klore seg tilbake og endelig får vi se den jenta jeg gledet meg mest til å bli kjent med av deltakerne! Hun hadde en rå intro i starten, og jeg håpe hun klarer å kjøre ut Mikela. Mikela er virkelig verre en frøken blå øyenskygge. Om Sandra ryker, så er det også greit, men virkelig... 

Mikela ligger med Øystein første natta og har virkelig dummet seg ut der.... noe vi får høre.... hver..føkkings... episode! Ok, du liker ikke fyren mer, GREIT! HAR ikke vi heller gjort siden dag én. 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 5
Skrevet

Foreløbig liker jeg Nina veldig godt. Hun skiller seg litt ut fra de andre jentene og virker som en jente som er trygg på seg selv. Jeg tror hun kan lage en del drama der inne når hun blir varm i trøya.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Endelig får vi se mer av både Imme og Nina. God taktisk bakgrunn for valget til Nina. :) Håper hun klarer seg! Jeg er litt usikker på hva slags inntrykk jeg har av henne nå, men det blir spennende å se nå fremover når hun stikker litt ut. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 2
Skrevet

Begynner å ta seg litt opp og det er jo bra. :) Håper Mikeala ryker ut i morgen. 

Skrevet

tråden er ryddet for spoiling. 

Mynona, mod. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, The Silence skrev:

Foreløbig liker jeg Nina veldig godt. Hun skiller seg litt ut fra de andre jentene og virker som en jente som er trygg på seg selv. Jeg tror hun kan lage en del drama der inne når hun blir varm i trøya.

Ja, go Nina! Jeg liker den litt arrogante holdningen hennes, og hun virker jo ganske glup også Jeg tror hun kommer seg fint ut av denne uka. 

Tror Imme eller Mikela ryker, føler de hele uka har lagt litt opp til at det kommer til å stå mellom de to på parseremonien, om man skal dømme etter klipping/produksjon. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En liten observasjon;

Carl Aksel har noen grusomme øyne. De er mørke, helt tomme og ikke noe glød. 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 10
Skrevet

Jeg skjønner ingenting av de temaukene. Skal det være morsomt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Stiv heks"? Er det ikke mer 123 rødt og grønt lys?:fnise:

Anonymkode: c74b8...fbc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer nå? Snakker Eileen sant? Har de vist det de snakker om nå? Forvirret...

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 2
Gjest Watchmewhip
Skrevet (endret)

.

Endret av Watchmewhip
Skrevet

Det gameshowet var sikkert god underholdning til partyferien deres, men kjedelig å se på for oss...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

"Fy faaaaaaaen!!" Mikela er så irriterende. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Watchmewhip skrev:

Eileen lyger som faen om alt.

Jada, Mikela.:fnise:

• Liker 6
Gjest Watchmewhip
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada, Mikela.:fnise:

Jeg er ikke Mikela ;)

Skrevet

Herregud, for en gjeng med drama queens. 

BORING, move on!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Watchmewhip skrev:

Jeg er ikke Mikela ;)

Høres ut som noe en Mikela hadde sagt.. mystisk

Anonymkode: f970a...4ba

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...