Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

- Pavilion, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg døde av sokkeskillet til Jonas!! 😂 Det er noe av det fæleste jeg ser!

AnonymBruker
Skrevet

Håper Jonas beholder Nina som partner, Eileen går til Øystein og Sandra går til Mayoo på parseremonien, det hadde blitt perfekt!

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde Imme røket ut, sinte Imme, sint hele tiden argh

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er kanskje litt early for Eileen å gå til Øystein. Det er bedre å bare forføre ham litt lenger og stiller seg bak han når hu er i fare selv.

Og hvorfor måtte vi se på Jonas bæsje 5 minutter? Har de ingenting å vise oss istedet?

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Jonas beholder Nina som partner, Eileen går til Øystein og Sandra går til Mayoo på parseremonien, det hadde blitt perfekt!

Eileen kan ikke gå til Øystein, da hadde jeg blitt lei meg og hun hadde endt opp med å gjøre noe hun kommer til å angre på, som ja, å ligge med han. Sandra bør ryke, Mayoo fortjener bedre partner enn overdriveren Sandra! Er det noen som bør ryke så er det jo Imme! Hva bidrar hun til? Surere og misfornøyd jente skal man lete lenge etter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at Eileen er så dum at hun velger å ha sex med Øystein! Han er en ekkel klyse som bruker jentene..!

Anonymkode: 7f459...c67

• Liker 5
Skrevet

Sushi til frokost hverdag er som en drøm!!

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hadde vært kul hvis Eileen faktisk gikk til Øystein og det kom gutt inn neste uke, så står både Mayoo og Øystein bak Eileen på parsermonien. Så er det bye bye Øystein. Det hadde vært skikkelig lattis hvis Eileen klarer å lure Øystein trill rundt. Slemmegjengen trenger å gå på en smell og slutte å tro de er så smarte.

Endret av LeilaS
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes både Imme og Mikeala er skikkelig sutreunger. Imme ser konstant misfornøyd ut og Mikeala sutrer så. Vil ha de begge to ut. Vil helst ha Mikeala ut.

Synes det er rart alle er over 20. Skulle tro noen av de var 15 eller noe. Eileen er den jeg liker best. Hun er så god snill og virker veldig oppgående i forhold til flere der inne. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 8
Skrevet

Hahaha, jeg elsker hvordan det perfekte HOFFET ikke er perfekt i det hele tatt. Når det kommer til CA og Ø har jeg skiftet litt mening. De lager jo faktisk drama der inne! Jeg liker dem ikke, men jeg elsker jo å hate dem, jeg gjør jo det. 

Denne uka har vært bra! Jeg digger for det første temaet. Veit det ikke er så mange som gjør det, men jeg har en greie for Japan og kulturen deres. (Irriterende er det derfor at folk ikke veit hva ting som cosplay er.. Jaja..) Den nye deltakeren kom inn med fredning! ENDELIG! Først ville jeg at hun skulle splitte Hoffet, men det var jo egentlig bedre at hun splittet Henning og Nina. For HALO for et kjedelig par. Nå kan jo Nina bevise at a er der for å "spelle spellet". Irriterer meg sånn over deltakere som lover at de skal spille som guder også gjør de ikke en dritt. Haha, elsker også hvordan alliansene har utviklet seg.

Vi har HOFFET. Bestående av den selvkronede kongen som forguder seg selv og tror han har kontroll på spillet. Det har han til en viss grad også. Han er jo den eneste som virkelig rundlurer alle de nye deltakerne. Langsiktig taktisk er han dessverre (for ham) ikke. Så har vi "lakenkongen" Øystein. "Godgutten" vi elsker å hate som ligger med partnerne sine. Veldig gøy at jentene lar seg lure. Også dronningene deres da, Sandra som virkelig ikke veit hva hu driver med og Mikela som faktisk hater dem alle, synes de er dumme og teite. Visste nok ikke helt hva hu dreiv med hu heller. Jo mer man tenker etter, jo mer dysfunksjonell er egentlig denne alliansen. Dere lurer ikke meg gutta, HOFFET er et synkende skip. 

Også har vi min favoritt: :hjerte:Gjengen Allianse:hjerte: Snillingene, underdogsa, friends4ever. Hoffet har undervurdert Mayoo, dobbeltagenten som ingen så komme. Elsker hvordan Mayoo faktisk rundlurer CA og co. Det overasker meg at Nina ble sjokkert av at det var Caxxy som hadde overtalt Stine. Litt synd at Stine lot seg overtale også, men hun er jo ny. Så klart hører hun på de som overbeviser best. 

Jeg har trua på sesongen! Ja, det er mye unødvendig drit og deltakere som ikke gjør noe, men det har jo ikke begynt ordentlig! Bare vent! Snart blir det forhåpentligvis fart i denna sovende, solslikkende gjengen. Gleder meg til kveldens eppis! Så ut som det ble mye drama, hihihih. :nigo:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å ikke like en matrett, men å lage et nummer ut av det og sitte og furte åpenlyst er så barnslig. Hvorfor kunne ikke Imme spise risen fra sushien for eksempel? Det er jo en del som nesten bare består av ris. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper Nina får en fredning i dagens episode. Da kan hun stille seg bak Øystein eller Carl Aksel på parseremonien slik at Sandra eller Mikaela ryker. Det hadde vært perfekt, for den gjengen til Carl Aksel trenger å jekkes ned et par hakk. 

• Liker 3
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Har hengt litt etter for å ha vært på ferie, men har hatt PH maraton nå.

Han derre CA, for en fyr. Vet virkelig ikke hva jeg skal si. Han prøver for hardt at det bare blir tåpelig. Vet ikke hvem han prøver å etterligne? Kristian Rene eller Lorden. Funker gjør det hvert fall ikke. Konge du liksom. Øystein er forferdelig. Hvorfor faller jentene for han og synes han er kjekkest? Han er avtennende til tusen. Alliansen til CA kommer nok ikke til å vare. Mikeala er jo dritt lei de alle.  Liker ingen av de, men CA og Øystein må bli. Tenk så kjedelig det blir uten de da? De kan være til finaleuken, så tape skikkelig. Krise hvis en av de vinner. 

Førsteinntrykket av Mayoo var helt på trynet. Var sikker på jeg ikke kom til å like han, men han har virkelig vokst på meg. Joda, han er en rar skrue og sier mye rart, men han er jo den smarteste der. Som faktisk gjennomskuet CA veldig fort. Heier uten tvil på Gjengen alliansen :) Håper faktisk Mayoo og Eileen (Eileen er så pen. wow) kan nå sammen til finalen og ta rotta på Ca og co. Det hadde vært deilig. Mikeala vil jeg ha ut. For en dame. Bare sur hun. Håper Nina skal lage helvete som hun påstår. Blir spennende å se i kveld.

JA, pandoras med spørsmål er tilbake. På tide! 

AnonymBruker
Skrevet

Eileen er pen, og viker å ha bitte litt mellom øra. Men, jeg frykter hun sprer bena for Øystein, og da er det bye, bye for min del.

Fatter ikke hva jentene der inne ser i han. Han er jo ikke pen i det hele tatt. Ikke sjarmerende en gang. Bare ekkel!!!!

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg kom over tanken, men Sandra har egentlig veldig fine trekk i ansiktet. Synd personligheten ikke matcher.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hårtutten med blomst i som Henning hadde på kimono-festen. Lo så jeg gråt!!!!

Anonymkode: 68faf...173

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk som Imme og Henning melder seg på paradise hotel i det hele tatt? De kunne likesågodt tatt en ferietur til gran canaria og slappet av der i sola hele dagen

Mener at castingen kunne tatt inn mer spennendes personligheter og folk som lager mer show

Anonymkode: 23c8f...0cb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk som Imme og Henning melder seg på paradise hotel i det hele tatt? De kunne likesågodt tatt en ferietur til gran canaria og slappet av der i sola hele dagen

Mener at castingen kunne tatt inn mer spennendes personligheter og folk som lager mer show

Anonymkode: 23c8f...0cb

ikke sant! 

Syns heller ikke Nina gjør en god figur der inne, hun er sint, negativ og irriterende og virker nesten litt for "moden" for de andre? 

Anonymkode: d1b74...b4f

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Linaria skrev:

Æsj, tror snart ikke jeg gidder å se på mer... (men jeg kommer nok til å gjøre det :P )

Flere som synes det ser ut som om deltakerne kjeder seg så mye? Jeg synes alle virker så slappe og småfurtne. De gjør ikke noe morsomt seg imellom... og da blir det utrolig mange scener med sminking og dusjing. Når det er fest danser de litt, spiller flasketuten peker på og ligger med Øystein, også bruker de hele neste dag på å ligge ved bassenget og sove ut rusen. De har vel ikke en gang brukt bassenget, eller? Har de fått en kaldere sesong enn PH Danmark eller noe sånt? 

Haha, latterkrampe! Ligger med Øystein :D

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...