Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger selvtilliten til Nina! :fnise:

Anonymkode: bd4a9...68b

Hun er kanskje den mest attraktive der inne på grunn av hvordan hun er som type. Totally up or down my alley. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Watchmewhip
Skrevet

Endelig har noen spilttet opp Nina og Henning. Makan til kjedelig par som har blandet paradise hotel med charterfeber. Samme for Eileen og Mayoo. Hvorfor får ikke de nye en sjangs forresten? Kan ikke noen som Sara E komme inn igjen? 

Gjest Linaria
Skrevet

Æsj, tror snart ikke jeg gidder å se på mer... (men jeg kommer nok til å gjøre det :P )

Flere som synes det ser ut som om deltakerne kjeder seg så mye? Jeg synes alle virker så slappe og småfurtne. De gjør ikke noe morsomt seg imellom... og da blir det utrolig mange scener med sminking og dusjing. Når det er fest danser de litt, spiller flasketuten peker på og ligger med Øystein, også bruker de hele neste dag på å ligge ved bassenget og sove ut rusen. De har vel ikke en gang brukt bassenget, eller? Har de fått en kaldere sesong enn PH Danmark eller noe sånt? 

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, er jeg den eneste som faktisk liker Carl Aksel? :fnise:

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Charlotteh skrev:

Jeg elsker når folk snakker NORMALT BOKMÅL agjjj

jeg forstår ingenting når folk snakker mellom hverandre. så dårlig lydd kvalitet når det finnes mye lydd i bakkgrunn

haha, vedder en 10´er på at du er fra Oslo området.  Sliter litt med å forstå hvordan det er vanskelig å forstå andre dialekter, men virker som det er normalt i byområdene rundt Oslo :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha, vedder en 10´er på at du er fra Oslo området.  Sliter litt med å forstå hvordan det er vanskelig å forstå andre dialekter, men virker som det er normalt i byområdene rundt Oslo :P

Er selv fra Oslo, og skjønner ikke hvordan folk ikke klarer å forstå dialekt.. Må være dårlige i norsk evt.

Anonymkode: 71f7b...ae1

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv fra Oslo, og skjønner ikke hvordan folk ikke klarer å forstå dialekt.. Må være dårlige i norsk evt.

Det kan være jeg blander henne med en annen bruker, men så vidt jeg husker er hun ikke norsk. Da kan jeg forstå at dialekter kan være litt vanskelig å forstå. Spesielt om det snakkes mange dialekter på en gang. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Det kan være jeg blander henne med en annen bruker, men så vidt jeg husker er hun ikke norsk. Da kan jeg forstå at dialekter kan være litt vanskelig å forstå. Spesielt om det snakkes mange dialekter på en gang. 

Ah, men da er det forståelig da.

Men føler likevell at det er veldig mange fra Oslo området som sliter da :fnise:

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ah, men da er det forståelig da.

Men føler likevell at det er veldig mange fra Oslo området som sliter da :fnise:

Det er jeg enig i. Jeg måtte være tolk mellom to venninner en gang. Hun ene var fra Lofoten og hun andre var fra Bærum. :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, The Kitten skrev:

Det er jeg enig i. Jeg måtte være tolk mellom to venninner en gang. Hun ene var fra Lofoten og hun andre var fra Bærum. :fnise:

Og begge var norske?:ohmy:...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og begge var norske?:ohmy:...

:fnise: Ja. 

Nå har jeg sporet nok av. 

Jeg håper noe skjer slik at Gjengen-Allianse får mer makt. 

Vet Eileen at Mayoo spiller på to lag forresten?

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gi meg den 10'er fordi jeg er fra nederland

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Charlotteh skrev:

gi meg den 10'er fordi jeg er fra nederland

beklager altså, var ikke meningen å være slem, hehe :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så lei av å se:
- Deltakere som danser unaturlig ved bassengkanten
- Deltakere som danser på fest
- Deltakere som sminker seg
- Utsikt og oversiktsbilder av hotellet 
.... alt fryktelig til-klippet med musikk i bakgrunnen!

Jeg er også lei av å se:
- Lange monologer fra snakkeboksen som ikke har noen ting med noen ting å gjøre
- Den overdrevne bruken av intro-klippene hver gang deltakerne snakker i boksen 
- Dumme utkledninger til dumme tema uker som deltakerne ikke en gang forstår

Jeg vil gjerne se mer av:
- Det naturlige samspillet mellom deltakerne
- Taktikkprat - vi vet det er to allianser, men ''thats about it''
- ''Dagliglivet'
- Drama 
- Samtaler bla. rundt frokostbordet 

Har inntrykk av at hotellet i år er så stort at deltakerne er for spredt og at de rett og slett går rundt og kjeder seg og fryser...

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Beccy87 skrev:

Jeg er så lei av å se:
- Deltakere som danser unaturlig ved bassengkanten
- Deltakere som danser på fest
- Deltakere som sminker seg
- Utsikt og oversiktsbilder av hotellet 
.... alt fryktelig til-klippet med musikk i bakgrunnen!

Jeg er også lei av å se:
- Lange monologer fra snakkeboksen som ikke har noen ting med noen ting å gjøre
- Den overdrevne bruken av intro-klippene hver gang deltakerne snakker i boksen 
- Dumme utkledninger til dumme tema uker som deltakerne ikke en gang forstår

Jeg vil gjerne se mer av:
- Det naturlige samspillet mellom deltakerne
- Taktikkprat - vi vet det er to allianser, men ''thats about it''
- ''Dagliglivet'
- Drama 
- Samtaler bla. rundt frokostbordet 

Har inntrykk av at hotellet i år er så stort at deltakerne er for spredt og at de rett og slett går rundt og kjeder seg og fryser...

Såå enig! Det ser jo ut som at det kommer til å bli mer spilling denne uka, men det kan jo være at produksjonen tenker at programmet blir mer interessant om vi får se litt mer sminking, mer dansing og mer naturbilder. Ja, og så må vi jo få se at CA smekker de to jentene på rumpa et par ganger til. Er jo et syn man ikke kan få nok av... :sFun_sleeping: Blir skuffa om vi ikke får sett noe til spillingen til Nina. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Nå har jeg sett alle episodene (at det går an å synke så dypt..:ohmy:).

Vært mye snakk om denne Carl Aksel og kongestatus. Men i mine øyne finnes det kun en Paradise konge og det er Øystein. Eneste han som greier å få lurt jentene dere inne til å sprike med beina. Det rare er at han fikk pult begge de chubby jentene første natt de delte seng sammen. Mikela og Sandra bekrefter myten om usikre jenter som hopper på det første ligget.

Kanskje er Øystein iferd med å bedre trackrecorden sin der inne om han greier å få baben Eileen til å sprike med beina. Hun trenger bare litt mer grooming og alkohol og vips så får han pult henne. Det store spm blir da om hun vil greie å temme dyret (les:penisen) hans. Han virker betatt av hu så det spørs om han nøyer seg med alle gode ting er tre? Eller skal Øystein gå for paradise rekorden med flere sprikende jenter. Noen her som er oppdatert på den? 4 stk må da være nærme all time high.

Anonymkode: 4acac...0e2

Endret av ninuska_
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg sett alle episodene (at det går an å synke så dypt..:ohmy:).

Vært mye snakk om denne Carl Aksel og kongestatus. Men i mine øyne finnes det kun en Paradise konge og det er Øystein. Eneste han som greier å få lurt jentene dere inne til å sprike med beina. Det rare er at han fikk pult begge de chubby jentene første natt de delte seng sammen. Mikela og Sandra bekrefter myten om tjukke usikre jenter som hopper på det første ligget.

Kanskje er Øystein iferd med å bedre trackrecorden sin der inne om han greier å få baben Eileen til å sprike med beina. Hun trenger bare litt mer grooming og alkohol og vips så får han pult henne. Det store spm blir da om hun vil greie å temme dyret (les:penisen) hans. Han virker betatt av hu så det spørs om han nøyer seg med alle gode ting er tre? Eller skal Øystein gå for paradise rekorden med flere sprikende jenter. Noen her som er oppdatert på den? 4 stk må da være nærme all time high.

Jeg synes ikke Øystein er konge. Han er bare nasty og tar alt han kan få. Håper virkelig ikke at Eileen har sex med han. Jeg synes det er gøy når gutter som Øystein blir avvist. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke Øystein er konge. Han er bare nasty og tar alt han kan få. Håper virkelig ikke at Eileen har sex med han. Jeg synes det er gøy når gutter som Øystein blir avvist. 

Vi får vente å se om Eileen blir blaut nok i trusa. Nasty? Det er jo en viss prestasjon at han greier å knulle inntil nå begge jentene han har delt seng med første natten. Skulle han greie en til er det ikke lenger en tilfeldighet, da er han en konge og musefanger delux. Dette er tross alt Paradise. Og Øystein lever bare paradiselivet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi får vente å se om Eileen blir blaut nok i trusa. Nasty? Det er jo en viss prestasjon at han greier å knulle inntil nå begge jentene han har delt seng med første natten. Skulle han greie en til er det ikke lenger en tilfeldighet, da er han en konge og musefanger delux. Dette er tross alt Paradise. Og Øystein lever bare paradiselivet.

La oss se om han klarer å pule noen edrue for det klarer han garantert ikke ;)  Til nå har det kun vært fyllesex. Noe som ikke er så veldig imponerende. Sandra angret jo og samme med Mikeala. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss se om han klarer å pule noen edrue for det klarer han garantert ikke ;)  Til nå har det kun vært fyllesex. Noe som ikke er så veldig imponerende. Sandra angret jo og samme med Mikeala. 

Joda. Men de vet tross alt de blir filmet for halve Norges befolkning. Burde legge endel bånd på de..

Håper ikke de sender ut Mikela før Øystein har fått høvlet over Eileen. Kan bli duket for enda mer hat. Hun har allerede fått en torn i øyet over Eileen. Peneste jenta (i følge henne) er ikke lenger den peneste. Jo mer Øystein får pult rundt nå jo mer intriger. Selv om jentene prøver  å gi inntrykk av at de ikke bryr seg tar de sex (selv fyllesex) mer personlig en gutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...