Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har Henning lagt fra seg Valdres-dialekten? Minner meg om Bieber-Kevin i fjor, som snakket bokmål selv om han er født og oppvokst i Stavanger. Jeg digger når deltakere har kule dialekter, og Henning er jo fra samme sted som bygdegutten! Han burde prate sånn haha

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker når folk snakker NORMALT BOKMÅL agjjj

jeg forstår ingenting når folk snakker mellom hverandre. så dårlig lydd kvalitet når det finnes mye lydd i bakkgrunn

• Liker 2
Skrevet

[obligatorisk "bokmål er et skriftspråk"-kommentar]

AnonymBruker
Skrevet

For ei søt jente Eileen er. ''Looks can deceive'' tror jeg er en quote som kan passe bra for henne ;)  

Nå håper jeg det tar seg litt opp, ser ut til at det kan bli litt spennende i morgen :) 

Anonymkode: 32e82...d9b

• Liker 4
Skrevet (endret)

Eileen har alltid vært "enkel", men også alltid vært søt og snill, etter min mening. Hun har jo aldri gjort noen noe urett. 

Endret av ninuska_
Skrevet

"Neei Mayoo, sånn kan man ikke siiii!" :fnise: Eileen er altfor søt. Som en skoleassistent!

Caksel er som et virus. Virker utrolig plagsom og irriterende. Snakk om å kaste bort energi og tankevirksomhet på å spillee/styre/vimse så hardt som han gjør nå, ting kommer uansett til å endre seg uavhengig av hans spill.

Jonas er den eneste som virker å ha en viss ironisk distanse til hele greia, lite selvhøytidelig fyr. I grell kontrast til nevnte Caksel og hoffet hans.

• Liker 11
Skrevet

Øystein er pute-tv. Jeg blir flau av å se på når han er på skjermen. 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er det så morsomt at Jonas snakker trøndersk, sånn når han leste brevet? Er da ikke noe morsommere enn andre dialekter.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Øystein er så USEXY!! Herregud jeg får fnatt  :sjokkbla: Kan ikke fatte og begripe at noen jenter finner han noe som helst attraktiv.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 21
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Øystein er så USEXY!! Herregud jeg får fnatt  :sjokkbla: Kan ikke fatte og begripe at noen jenter finner han noe som helt attraktiv.

Han er rådeilig!

Anonymkode: 0cbda...b2e

Skrevet

Så ikke på i dag. Er dagens episode verdt å se? Tenkte å ta en pause. Har vært så kjedelig 😔

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere forklare hvordor Øystein får så mye mus???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymkode: 320b0...769

• Liker 14
Skrevet
10 minutter siden, Lady skrev:

Så ikke på i dag. Er dagens episode verdt å se? Tenkte å ta en pause. Har vært så kjedelig 😔

Nja, egentlig ikke, men det kan se ut som at resten av uka blir spennende! 

Skrevet
3 minutter siden, super-s skrev:

Nja, egentlig ikke, men det kan se ut som at resten av uka blir spennende! 

Håper det tar seg opp! 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere forklare hvordor Øystein får så mye mus???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Det tror jeg ingen kan forklare. Alkohol + at han er pågående kan dog spille en liten rolle. 

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han legger an på de mest usikre jentene på hotellet! ;) En grunn til at Sandra og Mikaela vil og ikke Eileen :P 

Anonymkode: be249...89f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, embla1807 skrev:

Hvorfor har Henning lagt fra seg Valdres-dialekten? Minner meg om Bieber-Kevin i fjor, som snakket bokmål selv om han er født og oppvokst i Stavanger. Jeg digger når deltakere har kule dialekter, og Henning er jo fra samme sted som bygdegutten! Han burde prate sånn haha

Det er mange som legger fra seg dialekten sin. Det er gjerne ikke med vilje og påvirkes ofte av hva slags miljøer en befinner seg i. Det er også klart det er noen som gjør det med vilje, men hvorfor må da få lov til å være deres sak. 

Det er for øvrig ingen som snakker bokmål. Bokmål er et skriftsspråk. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mikela er ufordragelig. Sjeldent jeg har sett et så kvalmende menneske. Carl Aksel er irriterende arrogant, men jeg synes ikke han oppfører seg usmakelig. Det gjør Mikela. Spennende å se hva som skjer fremover. Ser ut som Carl Aksel vender seg mot henne og Mikela får flere utbrudd. :Hehe:

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere forklare hvordor Øystein får så mye mus?

Fordi flere av jentene der inne er så usikre på seg selv og livredd for å få rykte på seg for å være kjedelig og prippen. Plusser man dette med alkohol og skikkelig fnisete YOLO-stemning i sydenvarme, så får sånne patetiske fyrer som Drøystein mus i massevis.

Håper Nina spiller seg inn igjen og at Sandra eller Mikela ryker! Aller helst Sandra siden Mikela tydeligvis begynner å bli dritlei hoffet til Caksel & co, men de to står jo rimelig trygt med mindre Nina får en fredning eller annen makt.
Jeg liker faktisk hun nye så langt, så jeg håper hun og Nina faktisk blir litt venner etterhvert. Det hadde vært litt stilig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...