Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Linaria skrev:

Er vel det eneste PH Norge og PH Danmark har til felles :danse:

En ting jeg synes er så rart er at de danske deltakerne er mye yngre, men de virker mye voksnere enn de norske. 

Det hadde vært LITT morsomt om de måtte ta pause i produksjonen fordi alle jentene hadde fått klamydia av Øystein. 

Synes fortsatt det er null spill der inne. Jentene gjør jo ingenting.. de bare lar guttene prøve å overtale hun nye til å stå med en annen gutt. Imme vet hun er i fare, men hun snakker ikke med hun nye i det hele tatt? Hun sitter bare der og er forbannet på Carl Aksel. Kjenner at jeg ikke bryr meg noe særlig om hvem som går ut denne uka.. 

Deltakerne må teste seg for alle kjønnssykdommer før de drar på Paradise, så ingen av dem har klamydia inne på hotellet. 

Anonymkode: 1e38f...a1b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett de siste dagene men er fremdeles irritert over at produksjonen ødelegger programmet. Det er jo umulig som seer å følge med på spillet når vi hverken ser taktikkprat eller vanlig prat mellom deltakerene. Jeg synes evige taktikkprat-scener er kjedelige, men *litt* må man jo ha. Og det har jo vist seg at noe av det viktigste med spillet er det sosiale aspektet, så hvorfor viser de aldri hvordan deltakerene prater sammen osv? Jeg sitter iallfall igjen og aner ikke hvem som liker hverandre, hvem som er venner/uvenner, hvem som har pratet sammen, hvem som kanskje kommer til å snu osv osv... Kanskje produksjonen tenker at vi seere uannsett er for dumme til å få med seg sånt men det var iallfall noe av det jeg syntes var interessant med programmet, ikke dumme sekvenser med fiselyder, og monologer i snakkeboksen fra produksjonens yndlingsdeltaker.

• Liker 25
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Btw, noen som har lagt merke til hvor latterlig mye tv-tid Carl Aksel får? Hva er greia med det? De viser han i annenhvert klipp, jeg blir helt gaaaaal av hele fyren. 

Anonymkode: bee89...989

Helt tydelig at han er castet ja, for å si det såååånn.

• Liker 7
Gjest Linaria
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Deltakerne må teste seg for alle kjønnssykdommer før de drar på Paradise, så ingen av dem har klamydia inne på hotellet. 

Anonymkode: 1e38f...a1b

Tenkte meg det. Veldig bra!

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, SoftKitty skrev:

Har ikke sett de siste dagene men er fremdeles irritert over at produksjonen ødelegger programmet. Det er jo umulig som seer å følge med på spillet når vi hverken ser taktikkprat eller vanlig prat mellom deltakerene. Jeg synes evige taktikkprat-scener er kjedelige, men *litt* må man jo ha. Og det har jo vist seg at noe av det viktigste med spillet er det sosiale aspektet, så hvorfor viser de aldri hvordan deltakerene prater sammen osv? Jeg sitter iallfall igjen og aner ikke hvem som liker hverandre, hvem som er venner/uvenner, hvem som har pratet sammen, hvem som kanskje kommer til å snu osv osv... Kanskje produksjonen tenker at vi seere uannsett er for dumme til å få med seg sånt men det var iallfall noe av det jeg syntes var interessant med programmet, ikke dumme sekvenser med fiselyder, og monologer i snakkeboksen fra produksjonens yndlingsdeltaker.

Jeg er helt enig med deg. Det er fint at du setter lys på dette. Det spiller jo en betydelig rolle for hvor nært man kommer deltakerne og dermed hvor mye man engasjerer seg. I forhold til sendetiden er det utrolig lite innhold på grunn av at det fylles opp med svada. Det verste er vel at produksjonen tror dette slår an.

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 11
Skrevet

det er ingen som ser på paradise lenger. i såfall så er det de rundt 17 år og sånt som ser på det og som faktisk ønsker å være med i programmet også.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan det fungerer fra de som har meldt seg på kommer inn til et audition til hvordan TV 3 bestemmer hvem de vil ha med på programmet? Og hvordan bestemmer man hvem som er med fra starten av og hvem som skal komme inn senere i programmet?

Anonymkode: 77d00...714

Gjest Rose11
Skrevet

Men altså,  var det ikke mange som sendte klage til tv3 i fjor da? Eneste de har endret på er å ta tilbake pandoras med spørsmål. Applaus for det. Men de kjører fortsatt på med de forbanna temaukene med dumme kostymer. Produksjonen prøve for hardt på å gjøre det så morsomt med redigering og lydeffekter. Det er jo ikke noe morsomt. Skulle ønske det var litt spill og twister med. Bare å gi hun nye en fredningsetter jo fart på ting. For de nye har jo ikke sjans ellers.

Jentene er så kjedelig synes jeg. Veldig lite taktikk prat fra de sin side. De lar gutta styre alt. Men tror dere Carl Aksel er skuespiller? Begynner å lure litt. At han er castet som en her sa. Kanskje han har en avtale med de om å være der så og så lenge. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg. Det er fint at du setter lys på dette. Det spiller jo en betydelig rolle for hvor nært man kommer deltakerne og dermed hvor mye man engasjerer seg. I forhold til sendetiden er det utrolig lite innhold på grunn av at det fylles opp med svada. Det verste er vel at produksjonen tror dette slår an.

Anonymkode: b4268...6dd

Godt poeng, jeg føler ikke at jeg blir kjent med dem og dermed så heier jeg heller ikke på noen eller bryr meg når noen blir sendt hjem. Hater heller ikke like hardt som jeg gjorde i de første sesongene (og hat er også en type engasjement som gjør at det er morsomt å se på:D). Føler bare en generell irritasjon mot alle... haha.

Tror også de får mindre alkohol nå enn i de første sesongene. Sikkert lurt for deltakerene men litt kjedelig for oss seere, føles som litt antiklimatiske fester.

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mikela må jo bare være søsteren til hun Nadia dama i nattpatruljen. De er kliss like

Anonymkode: 9ebfb...0b4

• Liker 2
Skrevet (endret)

Merker jeg har litt problemer med å leve meg inn i sesongen. Kjedelig det kun er de samme som får tv tid. Caksel blir bare for mye synes jeg. Han kan umulig være seriøs? Å Øystein da, hvorfor faller jentene for han? Skjønner ikke jeg. Bra Mikeala ikke ville ha han mer og hun ble kvalm. Hadde ikke tatt han med ildtang en gang. 

Endret av smalls
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ikke Studio Paradise i år egentlig? Var jo veldig gledelig å se på ifjor. Merkelig.

Anonymkode: 77d00...714

Skrevet

Dette begynner å minne om Charterfeber. En gjeng tullinger på partyferie. Og halvparten er jo bare statister. Kan de ikke bare sende ut alle bortsett fra Sandra, CA, Øystein, Mikaela og Mayoo da? Vi ser jo ikke noe til de andre uansett. 

Jeg sovna midt i i går kveld, og så ferdig resten i dag. Synd på bruke opp nettet mitt (har begrenset med internett) på dette tullet, men samtidig så kan det jo ta seg opp. Tror dere forresten de sender det så sent fordi de tjener mer på at folk ser det på tv3play og viaplay? 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, super-s skrev:

Dette begynner å minne om Charterfeber. En gjeng tullinger på partyferie. Og halvparten er jo bare statister. Kan de ikke bare sende ut alle bortsett fra Sandra, CA, Øystein, Mikaela og Mayoo da? Vi ser jo ikke noe til de andre uansett. 

Jeg sovna midt i i går kveld, og så ferdig resten i dag. Synd på bruke opp nettet mitt (har begrenset med internett) på dette tullet, men samtidig så kan det jo ta seg opp. Tror dere forresten de sender det så sent fordi de tjener mer på at folk ser det på tv3play og viaplay? 

Det er så synd at vi ikke får se noe til de andre! Jeg har skikkelig sansen for Jonas og Nina, og da Jonas fikk litt tv-tid i går, var det jo ganske spennende! Jeg blir så lei av å se CA i syncen si det samme om og om igjen... Jada, du er kongen av hotellet :rolleyes:

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg har startet på sesong 12 av danske nå. Allerede i episode to velger en av dem å få makt/fredning. Vi har sett på norske nå i 2 uker og ikke en dritt har skjedd egentlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg enda gidder å se på det norske.

Endret av The Silence
  • Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg har startetpå sesong 12 av danske nå. Allerede i episode to velger en av dem å få makt/fredning. Vi har sett på norske nå i 2 uker og ikke en dritt har skjedd egentlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg enda gidder å se på det norske.

Enig. Hvis det ikke tar seg noe særlig opp denne uka så gidder jeg ikke mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, michaeline__07 skrev:

det er ingen som ser på paradise lenger. i såfall så er det de rundt 17 år og sånt som ser på det og som faktisk ønsker å være med i programmet også.

Er 35, og engasjerer meg enda. Ønsker ikke å være med da jeg ikke verken passer inn eller har psyke nok til å være med på sånt.   Men liker hjernedød undeholdning da folka der inne av og til ser ut til å ha få kokt hjernen med å røyke litt av hvert. F.eks sokkene sine. Mindre pene typer tror de er konger og blir fornærma om dama sier nei. Damer som ikke eier nok selvtillit til å si nei til typer som overkjører de. Men jeg liker at underdogs vinner på sjarm og godhet og som viser seg å være hevngjerig til syvende og sist. Litt sånn typ dont start a game I can play better.

Anonymkode: e76d9...6ba

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, The Silence skrev:

Jeg har startetpå sesong 12 av danske nå. Allerede i episode to velger en av dem å få makt/fredning. Vi har sett på norske nå i 2 uker og ikke en dritt har skjedd egentlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg enda gidder å se på det 

Skrevet
8 timer siden, The Silence skrev:

Jeg har startet på sesong 12 av danske nå. Allerede i episode to velger en av dem å få makt/fredning. Vi har sett på norske nå i 2 uker og ikke en dritt har skjedd egentlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg enda gidder å se på det norske.

Ble tull med siteringen, så prøver igjen 

De sender vel PH DK på tv3 play når denne sesongen er over? Da skal jeg se på, men orker ikke to sesonger samtidig. Blir for mye.

CA prøver alt for hardt på å være så kul og bad. Virker som han prøver å kopiere Kristian Rene med det "jeg er kongen" Det funker ikke og blir bare teit.  Savner KR jeg nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle hun nye ta masse bilder?  Det gir ingen mål og mening. Var det kun for å gjøre de paranoid? Ikke særlig gøy.

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...