Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, godt skrev:

Hva er det du har funnet ut? Kunne du ha postet det i spoiler-tråden eller på PM? 

Du ser bildet på facebook siden til tv3, noen som har skrevet et innlegg der og lagt ved bilde av innsjekken i neste uke, der ser du hvilke par som sitter sammen og hvem som mangler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Jenny001 skrev:

OMG for en sykt kjedelig gjeng og kjedelig sesong. Har akkurat gjort meg ferdig med PH Danmark sesong 11, og for en vilt stor forskjell det er på danske og norske deltakere. Årets deltakere kan ikke snakke norsk, de har 0 intelligens og de evner jo ikke å tenke taktisk. Hvorfor skal de på død og liv stå med samme partner?? De spiller jo ikke overhodet, og det "spillet" Caksel og Øystein tror de driver med er jo bare bs. Oooh bytter partner under parsermoni, syykt.. De skulle beholdt samtlige av de nye som kom inn, sendt ut Øystein og Carl, og ikke minst Imme, som er sykt kjedelig og som ikke bidrar med noe der inne. PJUH. 

Jeg er HELT ENIG i det med PH Danmark. Er i gang med sesong 12 nå, og allerede er det mer action. 

Det er dog flere punkter som er veldig forskjellige fra PH Danmark til PH Norge.

1. Produksjonen. I Danmark har de ikke KLEINE temauker hver uke. Joda, de har jo noen temaer (b.la kjærlighetsuke og andre ting), men ikke like åpenbare.

2. Deltakerne. Dette er essensielt for at programmet skal bli bra. I Danmark blir du sett på som en taper om du er der for å kose deg, eller "få en opplevelse for livet", og du blir respektert om du åpenbart spiller. I Norge er du en taper hvis du viser at du spiller.

3. Programlederen. OMG, Rikke VS Triana... Kan de låne ut Rikke til norsk PH? 

Jeg så på PH Danmark, og så byttet jeg til PH Norge rett etterpå, og guuuuud for en forskjell. Jeg kjeder meg ihjel av sistnevnte.

• Liker 9
Gjest Jenny001
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg er HELT ENIG i det med PH Danmark. Er i gang med sesong 12 nå, og allerede er det mer action. 

Det er dog flere punkter som er veldig forskjellige fra PH Danmark til PH Norge.

1. Produksjonen. I Danmark har de ikke KLEINE temauker hver uke. Joda, de har jo noen temaer (b.la kjærlighetsuke og andre ting), men ikke like åpenbare.

2. Deltakerne. Dette er essensielt for at programmet skal bli bra. I Danmark blir du sett på som en taper om du er der for å kose deg, eller "få en opplevelse for livet", og du blir respektert om du åpenbart spiller. I Norge er du en taper hvis du viser at du spiller.

Jeg så på PH Danmark, og så byttet jeg til PH Norge rett etterpå, og guuuuud for en forskjell. Jeg kjeder meg ihjel av sistnevnte.

Ja, veldig enig. Den norske produksjonen er også veldig annerledes med klipping og animasjoner for å få det hele til å være "morsomt", i tillegg til å gi masse skjermtid til lange, innholdsløse uttalelser fra deltakerne. Den danske er mer rett på sak, ikke så mye klipping og tull, og de viser heller ikke "enmannsintervju" med mindre det de har å si er av relevans. Tror faktisk ikke jeg gidder å følge med i år.. :(

Endret av Jenny001
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser dere PH Danmark? 

Anonymkode: 97f1f...7aa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere PH Danmark? 

Anonymkode: 97f1f...7aa

Personlig bruker jeg Hola (tilleggsutvidelse til Google Chrome), så når jeg er på viaplay.dk, så setter jeg innstillingene til nettleseren som om jeg er i Danmark. Altså nettleseren tror jeg er i Danmark, og jeg får sett den nyeste, danske PH (med norsk tekst). Win-win. Tror ikke VPN er ulovlig heller :) 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Enig. Veldig rart det er så stor forskjell. Sesong 6 må vært den beste sesongen av PH noen sinne. Altså PH DK. Sterke personligheter, masse drama, mye taktikk, gode twister, kjærlighetsdrama osv. Jeg gir opp PH Norge snart. Hva er vitsen med disse temaukene og all den redigeringen og lydeffekter? Det er ikke morsomt. Å Triana da. Helt håpløs programleder. Å hvorfor går Stine rundt å knipser bilder av de andre? :klo:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Personlig bruker jeg Hola (tilleggsutvidelse til Google Chrome), så når jeg er på viaplay.dk, så setter jeg innstillingene til nettleseren som om jeg er i Danmark. Altså nettleseren tror jeg er i Danmark, og jeg får sett den nyeste, danske PH (med norsk tekst). Win-win. Tror ikke VPN er ulovlig heller :) 

Kan man få til dette på en iPad tror du? 😊

Anonymkode: 10efd...616

Gjest marizz
Skrevet

Har begynt å bli lei av Triana sin "så fiiiine dere er!" hver gang hun møter deltakerene. Sååå kleint. Imme fremstilte seg selv som en skikkelig gladjente i begynnelsen, men nå føler jeg hun ser skikkelig grumpy ut hele tiden. Skjønner forsåvidt hun ikke er så gira på flasketuten peker på nå hun er edru, for det er jo kleint nok fra før. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få til dette på en iPad tror du? 😊

Anonymkode: 10efd...616

Det vet jeg faktisk ikke, har det kun på PC. Mulig det går an hvis det er en google chrome app på App Store, og at Chrome blir erstattet av Safari. Kan være Hola er på Ipad også :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke dagens episode var så ille som mange av dere skal ha det til. Det er en betydelig forbedring fra forrige uke.  Jeg synes det var festlig at alle snudde hele hotellet på hodet for et kamera. Produksjonen ødela det med redigeringen synes jeg, og hun nye kunne jo ha godt fått de til å svette litt mer. Forstår ikke hvorfor de ikke viste de pinlige reaksjonene på at det ikke stemte likevel. Det var jo det de bygget det opp til, så det var jammen meg skuffende. 

At hun nye fikk en fredning satte jo også spillet i gang. Carl Aksel og Øystein gikk jo hardt ut med en gang og prøver å spille ut Imme, mens Henning og Mayo viste at står med føttene i begge leirer. Det blir spennende å se hva de vil gjøre videre for å beholde Imme. Jeg mistenker også at det blir mye mer taktikkprat enn vi får se. Produksjonen synes jo det er så gøy å vise intetsigende klipp samt deres krampeaktige redigering, så jeg regner med at dette går på bekostning av noe annet. Vi fikk blant annet ikke se noe til Henning etter praten hans med Øystein og Carl Aksel selv om vi så at Mayo hadde fått høre om planene deres fra han. 

Og jeg forstår ikke hvorfor noen av dere mener at Imme er kjedelig. Dette handler nok om hva produksjonen velger å ta med. Min definisjon av en artig person går ikke ut på hvor dypt vedkommende presser tunga si ned på en annen person på flasketuten peker på. Det er heller ikke det Paradise dreier seg om. Det er først og fremst et spill. At de sender ut de minst løsslupne i stedet for de som faktisk utgjør en trussel er helt latterlig. De vil styre spillet samtidig som de vil ha knulledukker. Når de er lei av de bytter de dem ut med nye. Dersom de hadde ønsket å sende ut Imme på grunn av at Jonas og Imme er et sterkt par hadde jeg ikke vært uenig, men det er bare måten de spiller på som er helt tullete. 

Personlig synes jeg for øvrig kvelder etter kvelder etter kvelder med flasketuten peker er gørrkjedelig. Så er det det samme om og om igjen. Lapdance og klining. De kan vel i det minste prøve å la kreativiteten løpe litt. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Søte Jonas står opp for damen sin :) 

Anonymkode: 294b7...492

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søte Jonas står opp for damen sin :) 

Anonymkode: 294b7...492

Ja, og Imme for Jonas da Mikela kom med den kommentaren om hvor festlig det var at hun nye synes at Jonas var kjekkest (ikke helt ordrett). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Btw, noen som har lagt merke til hvor latterlig mye tv-tid Carl Aksel får? Hva er greia med det? De viser han i annenhvert klipp, jeg blir helt gaaaaal av hele fyren. 

Anonymkode: bee89...989

• Liker 20
Skrevet

"Det er noe som skurrer i mosen" ja! :fnise:

Jeg håper Caksel og Drøystein går på en smell og at hun nye velger en av dem. Imme er kanskje kjedelig i deres øyne fordi hun ikke drikker seg dritings og kliner med alle, men den holdninga om at hun derfor ikke hører hjemme på Pærradais er kvalmende. Når folk begynner å oppføre seg som om de eier hotellet og skal bestemme reglene, får det meg til å himle så hardt med øya at det gjør vondt i bakhodet.
Hvis alle hadde vært gærne partyfolk hadde det blitt lite spilling og gørrkjedelig å se på. Det er begrenset hvor gøy det er å se på halvvoksne mennesker leke flasketuten peker på og hvine fornøyd hver gang de får utveksle spytt eller tørrjokke på hverandre. Vi vil ha taktikk og spill! :kjefte:

• Liker 6
Skrevet

Jeg hater fest. Så kjedelig å se. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva har Triana gjort med håret sitt forresten? Har hun barbert baksiden ved hårfestet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har Triana gjort med håret sitt forresten? Har hun barbert baksiden ved hårfestet? 

Så sånn ut. Ganske jævlig, men nå har dama alltid hatt ganske questionable stil.

Anonymkode: 918fb...4a5

AnonymBruker
Skrevet
Den 21. mars 2016 at 22.57, AnonymBruker skrev:

Seriøst... Britney Spears?? Er det noen over 14 år og i 2016 som faktisk bruker den parfymen? 

Dette var NØYAKTIG det jeg tenkte da jeg så den episoden 😂  Jeg hadde selv den parfymen da jeg var 13 ;) 

Anonymkode: 32e82...d9b

• Liker 4
Gjest Linaria
Skrevet
5 timer siden, Jenny001 skrev:

OMG for en sykt kjedelig gjeng og kjedelig sesong. Har akkurat gjort meg ferdig med PH Danmark sesong 11, og for en vilt stor forskjell det er på danske og norske deltakere. Årets deltakere kan ikke snakke norsk, de har 0 intelligens og de evner jo ikke å tenke taktisk. Hvorfor skal de på død og liv stå med samme partner?? De spiller jo ikke overhodet, og det "spillet" Caksel og Øystein tror de driver med er jo bare bs. Oooh bytter partner under parsermoni, syykt.. De skulle beholdt samtlige av de nye som kom inn, sendt ut Øystein og Carl, og ikke minst Imme, som er sykt kjedelig og som ikke bidrar med noe der inne. PJUH. 

Er vel det eneste PH Norge og PH Danmark har til felles :danse:

En ting jeg synes er så rart er at de danske deltakerne er mye yngre, men de virker mye voksnere enn de norske. 

Det hadde vært LITT morsomt om de måtte ta pause i produksjonen fordi alle jentene hadde fått klamydia av Øystein. 

Synes fortsatt det er null spill der inne. Jentene gjør jo ingenting.. de bare lar guttene prøve å overtale hun nye til å stå med en annen gutt. Imme vet hun er i fare, men hun snakker ikke med hun nye i det hele tatt? Hun sitter bare der og er forbannet på Carl Aksel. Kjenner at jeg ikke bryr meg noe særlig om hvem som går ut denne uka.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...