Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var på tide at en av de nye fikk fredning ut første uka si da

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er de produksjonsfolka egentlig?  Utrolig barnslige I alle fall.

ENDELIG får den nye en fredning :) Nå blir det mer drama 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 8
Skrevet

Viser tv3 feil nå de viser klipp for denne ukens PH eller? De sier det er bryllupsuke! det er det jo IKKE..

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes at måten øystein legger an på damene er avskyelig? Hadde en kar lagt an på meg på den måten så hadde jeg sparka han en viss plass. Synes synd på damene som faller for det der...

Anonymkode: e76d9...6ba

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er så teit å ha cosplay når deltakerne ikke vet hva det er eller hva slags figur de forestiller. :klaske: 

Anonymkode: ffdb9...8e3

• Liker 18
Skrevet

Øystein kommer jo egenhendig til å infisere hele hotellet med klamydia innen serien er over.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner IKKE hvorfor alle liker Øystein og vil ligge med han. Æsj

Anonymkode: 97f1f...7aa

• Liker 29
Skrevet

Ser tv3 viser feil uke på klippene sine for denne uken ja. Folk har kommentert det på tv3 sin facebook side. Noen har lagt ut bilde og der man ser hvem som mangler. Herregud noe så ufattelig dårlig av tv3!!!

• Liker 3
Skrevet

Sandra "Jeg er så dum"

jepp

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Viser tv3 feil nå de viser klipp for denne ukens PH eller? De sier det er bryllupsuke! det er det jo IKKE..

Herregud, takk da er jeg ikke gal! Som jeg skrev lenger opp så trodde jeg at jeg hadde drømt det :laugh:

Anonymkode: 8f626...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så teit å ha cosplay når deltakerne ikke vet hva det er eller hva slags figur de forestiller. :klaske: 

Hvem er det de spiller?

Anonymkode: a5c87...665

AnonymBruker
Skrevet

Blir kvalm av øystein.. Douchebag,  og gidder ikke å bry seg når han er ferdig, sånn som mikela. Han prøvde seg på eileen som sa nei og prøvde deretter å "tvinge" mikela til å utføre oralsex på han siden hun ikke orket.. Håper den dritten blir avslørt snart og sendt på hue og ræva ut!!

Anonymkode: e76d9...6ba

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, takk da er jeg ikke gal! Som jeg skrev lenger opp så trodde jeg at jeg hadde drømt det :laugh:

Merkelig de ikke fikser det! :O Er det ikke noen dager siden du skrev det og?? :O Herregud tv3 burde skjerpe seg!! Nå vet jeg hvem som ryker og hvem som står med hvem neste uke.. -.-

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det de spiller?

Anonymkode: a5c87...665

Den kostymen de har på seg. 

Gjest Jenny001
Skrevet

OMG for en sykt kjedelig gjeng og kjedelig sesong. Har akkurat gjort meg ferdig med PH Danmark sesong 11, og for en vilt stor forskjell det er på danske og norske deltakere. Årets deltakere kan ikke snakke norsk, de har 0 intelligens og de evner jo ikke å tenke taktisk. Hvorfor skal de på død og liv stå med samme partner?? De spiller jo ikke overhodet, og det "spillet" Caksel og Øystein tror de driver med er jo bare bs. Oooh bytter partner under parsermoni, syykt.. De skulle beholdt samtlige av de nye som kom inn, sendt ut Øystein og Carl, og ikke minst Imme, som er sykt kjedelig og som ikke bidrar med noe der inne. PJUH. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Merkelig de ikke fikser det! :O Er det ikke noen dager siden du skrev det og?? :O Herregud tv3 burde skjerpe seg!! Nå vet jeg hvem som ryker og hvem som står med hvem neste uke.. -.-

Ja, jeg så det på lørdag. Sløvt av tv3...

Skrevet
3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hva er det du har funnet ut? Kunne du ha postet det i spoiler-tråden eller på PM? 

Skrevet

Ingenting av det Mayoo sier henger på greip!. Alle setninger ender opp i sammensurium, fremført med et helt tomt blikk.

"Gjengen Allianse" - skikkelig subtilt navnevalg :fnise: 

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor jentene vil være partner med Øystein, langt mindre ligge med han! Han fremstiller seg som alle douchbaggers far.

Brevlesing er tydeligvis ikke det letteste for noen av de, såvidt de greier å stamme seg gjennom de 5-10 setningene som brevene inneholder! Kanskje de burde hatt de på lydbok?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...