Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest Notatboka
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se PH Danmark? Inne på Viaplay ligger kun sesong 5 og 11, og de har jeg jo sett minst en gang før :fnise:

Anonymkode: 9c0e1...6f6

Har ikke sjekket det opp, men pleier ikke det å ligge på tv3 play? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor alle der inne mener at Carl Aksel spiller så skittent? Er det fordi han sendte hjem Synøve, eller er det bare at han er overlegen? For altså når det kommer til Synøve, så måtte jo en av guttene ofre partneren sin, og det endte opp med han og på pandoras måtte han jo velge mellom henne og bestekompisen. I tillegg så var det veldig tidlig i spillet og de hadde vell ikke fått sånn veldig sterk bånd heller. Carl Aksel oppfører seg kanskje som en klyse, men vil da ikke si spillet er skittent, eller?

Anonymkode: f753b...e47

AnonymBruker
Skrevet
Den 24.3.2016 at 11.33, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som ikke har forstått konseptet med Paradise Hotel. Det er meningen at det skal engasjere. Det er meningen man skal irritere seg vettet av enkelte deltakere og håpe at de ryker samtidig som man har noen favoritter. Du kan slutte å syte selv. 

Det krever ikke akkurat særlig mye mot å melde seg på Paradise Hotel. Det er en hjernedød handling som viser at man har null ambisjoner i livet. Karrieremessig er man dømt til å være en del av bunnslammet. Det er helt greit at noen trives der, men de fleste ønsker vel mer enn det. 

Anonymkode: b4268...6dd

Tja, vill nå ikke si at du er dømt til å ende opp som en del av "bånnslammet" bare fordi du er med på Paradise. Nå vet ikke jeg hva alle tidligere deltakere har endt opp me i ettertid, men vill nok tro mange av dem har endt opp med "vanlige jobber". Også har vi jo også noen som virkelig har fått det til som følge av PH, føler jeg da. For eksempel Kristin fra sesong 4, som nå er en suksessfull blogger selv 4 år etter deltakelsen, i tillegg til at hun driver sin egen klesbutikk med egendesignede klær. Også har vi Stian fra samme sesong som har blitt en relativt stor artist, selv om musikken er rølpete gjør han det bra. Og ikke minst har vi Thomas fra sesong 5, som driver Stayclassy.no, som de aller fleste har hørt om, noe han angiveli skal tjene veldig godt på. Ellers tror jeg Dennis jobber som hodejeger eller noe lignende.

vet ikke hva du mener med "bunnslammet karrieremessig", jobb er da jobb, og så lenge en trives med jobben sin så synes jeg ikke det er noe som er bedre enn noe annet.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se PH Danmark? Inne på Viaplay ligger kun sesong 5 og 11, og de har jeg jo sett minst en gang før :fnise:

Anonymkode: 9c0e1...6f6

tv3.dk, men du må laste ned et program slik at den tror du er i Danmark. 

PH Danmark er skikkelig bra i år. Har vært mange tvister og overraskelser allerede. Eneste som var litt kjedelig var at de brukte alt for lang tid på Mr. Paradise denne uka. 

AnonymBruker
Skrevet

Var i stalkehumør etter torsdagens episode og la merke til at verken Carl Aksel eller Øystein følger Sandra på insta, liten detalj men kombinert med at hu gråter neste uke kan det jo hende at de sender hu ut. Håper hvertfall det :P Også deilig å se at hu har minst følgere av alle sammen, inkludert hu som røyk ut med en gang.

Anonymkode: be249...89f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i stalkehumør etter torsdagens episode og la merke til at verken Carl Aksel eller Øystein følger Sandra på insta, liten detalj men kombinert med at hu gråter neste uke kan det jo hende at de sender hu ut. Håper hvertfall det :P Også deilig å se at hu har minst følgere av alle sammen, inkludert hu som røyk ut med en gang.

Artig observering! Noen fler som ikke følger hverandre? Kan jo kanskje skrive det i spolertråden eventuelt, hvis ikke folk her vil vite det

Anonymkode: 1e38f...a1b

Gjest Rose11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Artig observering! Noen fler som ikke følger hverandre? Kan jo kanskje skrive det i spolertråden eventuelt, hvis ikke folk her vil vite det

Anonymkode: 1e38f...a1b

Sånt bør man heller ta opp i spoilertråden :) 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og litt OT; men har dere sett hvor desp Henriette (hun som røyk ut etter 15 min) er på insta? Maaaasse drøye rumpebilder, bilder med andre deltakere og "minner fra PH" (et eller annet om "late dager i Mexico". Eh, tenker vi sier late 15 min i Mexico). Morsomt å se hvordan mange melder seg på PH for å bli kjendis og populære på SoMe og tviholder desperat på "famen" selv om folk knapt husker dem. Det fascinerer meg.

Anonymkode: 8bb6c...ac8

Hva er instaene/snappene til deltagerene i år?

Anonymkode: 8ee29...eee

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er instaene/snappene til deltagerene i år?

Anonymkode: 8ee29...eee

VGTVpanelet hadde et innlegg der de listet opp mange. På snap så er Eileen sin "eileene" tror jeg, og Synnøves er "rexisexi".

AnonymBruker
Skrevet

snapchattene er i hvertfall:

Eilen: Eileene
Henning: Deepvalley
Henriette: Henote94
Imme: Immesnarberg
Jonas: Jonasulseth
Mayoo: Mayoo0404
Mikela: Mikeela
Nina: Martnes90
Sandra: Sandrabr
Synøve: Rexisexi
Øystein: Øysteinlu
Jørgen1: Hagenhaug
Jørgen2: Toromazai
Carl Aksel: Caksel
Lekka: Alexanderlekka

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når neste episode blir lagt ut på viaplay?

Anonymkode: d4ae8...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ikke episode 9 lagt ut på Viaplay enda?

Anonymkode: 02e76...dce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Side2 har spoilet kveldens episode, stay away. 

Anonymkode: 294b7...492

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, blir dere kåte av å se på Paradise hotel? :klo:

Anonymkode: b508d...469

Gjest Rose11
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hvorfor spør du om det? 

Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Um, nei? Noen som har gitt deg det inntrykket?

Endret av The Silence
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ikke Paradise på Viaplay?? pga Påske?? Det skulle komme hver dag 15:00 (untatt parce) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Charlotteh skrev:

Hvorfor er det ikke Paradise på Viaplay?? pga Påske?? Det skulle komme hver dag 15:00 (untatt parce) 

De legger ikke ut episoden før 22.30 pga at det er påske.. Helt idiotisk spør du meg :) savner det gamle systemet hvor episodene kom ut dagen før!

Anonymkode: 639f3...ca7

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De legger ikke ut episoden før 22.30 pga at det er påske.. Helt idiotisk spør du meg :) savner det gamle systemet hvor episodene kom ut dagen før!

Anonymkode: 639f3...ca7

Ja, jeg tenkte at de skulle legge ut episoden dagen før i år også. Jeg var så klar å se på PH akkurat nå men nope...

Jeg tror kanskje noe skjer ikveld? Og "Påske" er bare en unnskyldning å legge den ut samme tia som det spilles på TV pga. spoilers

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rose11 skrev:

Sånt bør man heller ta opp i spoilertråden :) 

Var ikke meningen å spoile, syns bare det er gøy å vite for folk som ikke liker Sandra (inkl. meg :) ) at kanskje noen av deltagerne har mistet litt sansen for hu og!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...